خرید اقساطی گلکسی واچ4

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:36:59

یکی از بهترین محصلات سامسونگ بی شک ساعت هوشمند می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گلکسی واچ4

گلکسی واچ 4

در دنیای امروز، لوازم جانبی گوشی همراه، از جمله ساعت‌های هوشمند، محبوبیت زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. زیرا، این گجت‌های دوست داشتنی تنها یک ساعت ساده نبوده و ویژگی‌های بسیار وسیع تری دارند. در طی مطلب زیر، مشخصات فنی و شرایط خرید قسطی گلکسی واچ4، را با شما به اشتراک می‌گذاریم. بدین وسیله، خریدی آسان و مطمئن را تجربه خواهید نمود. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی گلکسی واچ4

گلکسی واچ 4، با زبانی جدید قدم به بازار جهانی گذاشته است. در تولید این ساعت شاهد همکاری سامسونگ و گوگل می‌باشیم. طراحی آن، بسیار کاربرپسند بوده و در تولید آن از متریال بسیار با کیفیتی استفاده شده است. با خرید قسطی گلکسی واچ4، شما به یک گجت بسیار مقاوم و با گواهی IP68 دسترسی خواهید داشت؛ از این روی، با خیالی آسوده می‌توانید از آن به صورت روزمره استفاده کنید.

با خرید اقساطی گلکسی واچ4 شاهد یک چیدمان بسیار جذاب برای اپلیکیشن‌ها، در منوی آن هستیم. به طوری که، به هنگام سینک بودن با گوشی، چیدمان نرم افزارها هماهنگ با منوی تلفن خواهد بود. برای مشاهده اعلان‌ها تنها کافی است صفحه نمایش را به سمت چپ بکشید و با کشیدن به سمت راست به میانبرهای ساعت دسترسی خواهید یافت. از دیگر امکاناتی که سامسونگ برای گجت جدید خود فراهم آورده است؛ می‌توان به واچ فیس‌های متعدد و جدید اشاره داشت.  

با خرید قسطی گلکسی واچ4، اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با سلامتی شما، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به طوری که، سنسورهای این ساعت میزان چربی بدن، مقدار آب بدن، فشار خون، BMI را به شما نشان خواهند داد. نتایج آن نیز، تقریبا با اپل واچ نزدیک می‌باشند. البته هیچ یک از آنها، از نظر سازمان سلامت جهانی، مورد قبول نیستند.

سامسونگ، برای سنجش خواب نیز امکانات جدیدی را به گلکسی واچ خود اضافه نموده است. به طوری که، شما در تمام مدت خوابتان، قادر به سنجش میزان اکسیژن خون، مقدار اضطراب و خر و پف خود، خواهید بود. البته، برخی از این قابلیت تنها در صورتی قابل استفاده می‌باشند، که گوشی شما نیز از برند سامسونگ باشد. در نتیجه، در دیگر گوشی‌ها قابل استفاده نیستند.

گلکسی واچ 4، از لحاظ سخت افزاری نیز پیشرفت‌هایی داشته است. یک پردازنده 5 نانومتری و اگزینوس W920، روی این ساعت اعمال شده است، که سرعت زیادی به عملکردهای آن می‌بخشد. از این روی، کار با این گجت بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود. 

مشخصات فنی گلکسی واچ 4

تاریخ معرفی: ماه آگوست، سال 2021
برند: SAMSUNG
جنس فریم: آلومینیوم
سایز صفحه نمایش: 40، 42، 44 و 46 میلی متری
رزولوشن صفحه نمایش: 450 * 450 پیکسل (با تراکم پیکسلی 330 پیکسل بر اینچ)
سیستم عامل: Android Wear OS / One UI Watch 3
حافظه داخلی: 16 گیگابایت (1.5 گیگابایت رم)
ظرفیت باتری: 361 میلی آمپر
ماکزیمم زمان استندبای: 40 ساعت
قابلیت نمایش SMS: دارد
قابلیت مکالمه: دارد
اسپیکر: دارد
اتصالات: Bluetooth، GPS، WIFI، NFC، LTE
رنگبندی: نقره ای، سبز و مشکی
سنسورها: الکتروکاردیوگرام، ژیروسکوپ، فشارسنج، شتاب سنج و حسگر ضربان قلب 

جمع بندی

خرید نقدی و یا خرید قسطی گلکسی واچ 4، مستلزم کسب آگاهی از نقاط مثبت و منفی این گجت هوشمند می‌باشد.
نقاط مثبت: رزولوشن بسیار بالای صفحه نمایش
نقاط منفی: بازده نسبتا پایین باتری 

شرایط اقساطی وب سایت قسطی کلاب برای خرید قسطی گلکسی واچ4

اگر تا به این قسمت از مقاله با ما همراه بوده‌اید؛ قطعا شما نیز یکی از علاقمندان به انواع کالای دیجیتال می‌باشید. یکی از محبوب‌ترین وب سایت‌های فروشگاهی، که امروزه سر و صدای زیادی برپا نموده است، قسطی کلاب نام دارد. این پلتفرم معتبر، شرایط ویژه‌ای را به منظور خرید اقساطی ساعت هوشمند، فراهم آورده است. بنابراین، اگر در حین خرید، توان پرداخت وجه را به صورت یکجا ندارید؛ به شما توصیه می‌کنم به بخش خرید اقساطی این وب سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی زد فولد4

خرید اقساطی گلکسی زد فولد4
یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین محصولات برند سامسونگ مدل Galaxy z fold 4 می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی زد فولد4 به بخش موبایل در...

خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se

خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se
یکی از گوشی‌های جذاب شیائومی با طراحی فوق العاده مدل ردمی نوت 11 اس ای می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se به بخش...