خرید نقدی گوشی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/3 20:00:12

شرکت جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایران می‌باشد که تحت نظر شرکت گلدیران است. یکی از محصولات ساخته شده توسط این شرکت، تلفن همراه می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی گوشی جی پلاس


معرفی شرکت جی پلاس 

شرکت جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایرانی می‌باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. شکل گیری برند جی پلاس به علت یکسری از موضوعات و تحریم های سیاسی اتفاق افتاده است و به شکلی نشان دهنده شکوفایی استعداد در دوران تحریم است. تحریم هایی که کشور آمریکا برای ایران اجرایی کرده است، فقط در زمینه فروش نفت و موضوعات سیاسی نیست، بلکه تحریم ها خیلی از موارد را شامل می‌شوند. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دلیل محبوبیت ویژه این برند معروف خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس را امکان پذیر کرده است. برند ال جی به علت تحریم ها شرایط و اجازه صادرات محصولات خود را به ایران ندارد به همین سبب کارخانه ال جی در ایران بسته شد و محصولات غیر اصل از طریق قاچاق وارد ایران شد.

این موضوعات سبب شد که شرکت گلدیران به فکر تازه ای دست پیدا کند. شرکت گلدیران کارخانه ال جی در ایران را بار دیگر راه اندازی کرد، ولی این بار به جای محصولات ال جی، شروع به تولیدات محصولات جی پلاس کرد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی و توضیح محصولات جی پلاس بپردازیم و اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

معرفی گوشی T10 جی پلاس 

شرکت جی پلاس در کنار طراحی و تولید لوازم خانگی، دو مدل تلفن همراه نیز روانه بازار کرده است. گوشی T10 اول مدل جی پلاس می‌باشد که با پردازشگر 8 هسته ای خود اعتماد مشتریان را جذب کرده است. شما می‌توانید به راحتی در گوشی T10 جی پلاس اپلیکیشن های مورد علاقه خود را نصب و اجرا کنید و هیچ محدودیتی نداشته باشید. 

نمایشگر گوشی T10 از نوع HD می‌باشد و وضوح تصویر و واقعیت رنگی بالایی دارد. باتری به کار برده شده در گوشی های جی پلاس بسیار قدرتمند است و شما ساعت ها بدون نگرانی می‌توانید از تلفن همراه خود استفاده کنید. گوشی T10 جی پلاس دارای سنسور اثر انگشت و دوربین 13 مگاپیکسلی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

معرفی گوشی Q10 جی پلاس 

گوشی Q10 دارای اندروید 9 می باشد و قابلیت های بسیاری دارد. گوشی Q10 جی پلاس دارای قابلیت تشخیص چهره است و رم 3 گیگابایتی دارد. صفحه نمایشگر گوشی Q10 به اندازه 6.26 اینچ است و حالت قطره ای دارد. ناگفته نماند که درگاه موجود در گوشی Q10 از نوع type-c می‌باشد. 

در کل انتخاب گوشی جی پلاس انتخاب مناسبی است و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. رنگبندی گوشی های جی پلاس در دو رنگ مشکی و آبی تیره است. برند جی پلاس تازه کار است و سخت می توان به آن اعتماد کرد، ولی وجود پپشتیبانی به نام گلدیران سبب شده است که به راحتی بتوانید به این برند جدید اعتماد کنید.

گوشی های جی پلاس مجهز به به روز ترین سخت افزار های روز دنیا می‌باشد و با اینکه قیمت مناسبی دارد ولی کم و کاستی در تکنولوژی ندارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌های آنلاین می‌باشد که مشتریان زیادی دارد. نحوه خرید از قسطی کلاب به دو شکل است. روش اول، خرید نقدی است که شامل تخفیفات زیادی می‌شود. روش دوم، خرید قسطی است که با انتخاب یکی از دو راه خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ انجام می‌شود.

شرایط خرید از قسطی کلاب بسیار ساده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین گزینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با قسطی کلاب از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک

خرید اقساطی مک بوک
اگر تمایل به خرید محصولات شرکت اپل دارید و پول کافی در دست ندارید بهترین روش، خرید اقساطی این محصولات است. برای خرید اقساطی مک بوک به بخش...

خرید قسطی موبایل a52

خرید قسطی موبایل a52
یکی از گوشی‌های برند سامسونگ که بسیار محبویت ویژه‌ای دارد. مدل گلکسی A52 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a52 به بخش موبایل در دسته...