خرید قسطی گلکسی بادز پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:34:35

اگر به دنبال یک هندزفری عالی و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گلکسی بادز پرو از بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید قسطی گلکسی بادز پرو

Galaxy Buds Pro

امروزه، شاهد تولید انواع و اقسام کالای دیجیتال کاربردی و مفید می‌باشیم. گجت‌هایی که در کنار تلفن همراه می‌توانیم از آنها استفاده نماییم. برای مثال، در عصر حاضر، ساعت‌ها و هدفون‌های هوشمند، نه تنها سطح ارتباطات ما را سهولت بخشیده‌اند؛ بلکه، موجب کوتاه شدن دست سارقان گوشی های موبایل نیز شده‌اند. از این روی، در طی مطلب زیر شرایط خرید نقدی و خرید قسطی گلکسی بادز پرو، جدیدترین هدفون بی‌سیم سامسونگ را، برای شما همراهان گرامی آماده نموده‌ایم. 

نکاتی در رابطه با گلکسی بادز پرو

گلکسی بادز پرو، از نظر طراحی چیزی میان بادز پلاس و بادز لایو می‌باشد. این هدفون، از نظر ایستایی در گوش ارتقا یافته و دارای سه سر سیلیکونی است. از این روی، می‌توانید یکی از سری‌ها را متناسب با سایز گوش خود انتخاب و استفاده نمایید. شما با خرید اقساطی گلکسی بادز پرو، به یک کیس جذاب مربع شکل، با لبه‌های منحنی دسترسی خواهید داشت. این کیس جای بسیار کمی را در کیف و یا جیب شما اشغال می‌کند. بادز پرو، در مجموع، طراحی قابل قبولی دارد.

خرید قسطی گلکسی بادز پرو، کیفیت صدای چشمگیری را برای شما به ارمغان می‌آورد. بلندی صدا، تفکیک صدا و وضوح صدا بسیار بهینه شده است. به طوری که، واقعا از گوش دادن به موسیقی لذت خواهید برد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجهی که در این گجت دوست داشتنی وجود دارد؛ می‌توان به افزایش برد آن تا 40 متر اشاره داشت. کیفیت مکالمه، در حالت نویز کنسلینگ فوق العاده شفاف و با کیفیت می‌باشد. اما، زمانی که نویز کنسلینگ قطع و صدای محیط فعال می‌گردد، صدای خودتان را به مراتب بیشتر خواهید شنید. این مورد می‌تواند اندکی آزاردهنده باشد.

با خرید اقساطی گلکسی بادز پرو، شاهد حداکثر 8 ساعت شارژدهی مفید خواهید بود و تنها زمانی که یکبار محفظه شارژ را فول شارژ کنید، تا سه بار قادر به شارژ کردن ایربادها می‌باشد. یکی دیگر از قابلیت های جذاب گلکسی بادز پرو، سوویچ شدن هوشمند آن بین لپ تاپ، گوشی و یا تبلت‌های سامسونگ می‌باشد. با نصب اپلیکیشن Samsung Wearable، شما قادر به کنترل تمامی قابلیت‌های این گجت هوشمند خواهید بود. 

مشخصات فنی گلکسی بادز پرو

ابعاد ایرباد: 20.8 * 19.5 * 20.5 میلی متر
ابعاد کیس شارژ: 27.8 * 50.2 * 50 میلی متر
وزن هر ایرباد: 6.3 گرم
وزن کیس شارژ: 44.9 گرم
رنگبندی: بنفش، مشکی و نقره‌ای
نوع هدفون: وایرلس واقعی
حالت قرارگیری: In Ear
شیوه اتصال: بدون سیم
ANC (نویز کنسلینگ): دارد
نوع میکروفون: سه گانه
نوع اسپیکر: دوگانه
نسخه بلوتوث: 5.0
باتری ایرباد: 61 میلی آمپر
باتری کیس شارژ: 472 میلی آمپر
بازه شارژدهی: ماکزیمم 8 ساعت
گواهی‌ها: IPX7
قابلیت‌های نرم افزاری: سازگار با سیستم عامل اندروید 7.0 به بالا
حسگرها: اثر هال، سنجش شتاب، ژیروسکوپ و مجاورت
سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از Bixby، شارژ بی سیم، Ambient Sound، قابلیت کنترل لمسی صدا و مکالمه
متعلقات: کیس شارژ، سری سیلیکونی در سه سایز، کابل شارژر Type C، دفترچه راهنما 

جمع بندی

در این بخش، به جمع بندی نکات مثبت و منفی خرید قسطی گلکسی بادز پرو، می‌پردازیم. بدین وسیله، خریدی آگاهانه و امن را تجربه خواهید نمود.

نقاط قوت: دارای ارگونومی مناسب برای گوش و ایستایی بسیار خوب
نقاط ضعف: عدم هماهنگی مناسب با برندهایی غیر از سامسونگ 

شرایط خرید اقساطی گلکسی بادز پرو از وب سایت قسطی کلاب

اگر شما هم، به دنبال خرید اقساطی هدفون با کیفیت و اورجینال هستید. اما، به دلایلی توان پرداخت کل هزینه آن را، به صورت یکجا ندارید. بهترین انتخاب برای شما مراجعه به وب سایت قسطی کلاب می‌باشد. این فروشگاه اینترنتی معتبر، تحت شرایطی بسیار ویژه، اقدام به فروش قسطی هدفون، تلفن همراه، لپ تاپ و صدها محصول دیگر نموده است. در نتیجه، با خیالی آسوده می‌توانید با ارائه مدارک مورد نیاز، اقدام به خرید از این وب سایت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت

خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت
برند مایکروسافت یکی بهترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با طراحی بی نظیر مدل a34 است. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته به بخش موبایل در...