خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/10 19:15:14

برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ می‌توانید به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ


مشخصات مانیتور جی پلاس گیمینگ

اولین چیزی که نظر شما را درباره مانیتور گیمینگ جی پلاس به خود جلب می‌کند ظاهر زیبا و فریبنده آن است. صفحه نمایش این مانیتور 32 اینچ است. شما می‌توانید با خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ از مزایای این کالای دیجیتال لذت ببرید.

صفحه نمایش بزرگ این مانیتور از نوع ‌ٍVA بوده و دارای نور پس زمینه LED می‌باشد. رزولوشنی که جی پلاس برای این مانیتور در نظر گرفته است Full HD می باشد. عمق رنگ مشکی مانیتور نسبت به رنج قیمتی که در آن قرار دارد مناسب است و می‌توانید با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس گیمینگ از دیدن فیلم و بازی کردن در فضای تاریک لذت ببرید. 

خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ تجربه لذت از کالای ایرانی

حاشیه‌های صفحه نمایش در این مانیتور بسیار کم عرض بوده و به عنوان یکی از کم حاشیه‌ترین صفحه نمایش‌های موجود در بین مانیتورها شناخته می‌شود. قابی که برای صفحه نمایش این مانیتور در نظر گرفته شده است از جنس پلاستیک بوده و در قسمت پایین صفحه نمایش، حاشیه قاب جهت به نمایش گذاشتن لوگو کمی عریض تر شده و برش‌های ایجاد شده در آن، ظاهر این مانیتور را جذاب‌تر کرده است.

یکی از بخش‌هایی که به این کالای دیجیتال جذبه داده است و آن را پر قدرت نشان می‌دهد وجود سه پایه سه شاخه آن است که در پایین مانیتور قرار گرفته و به کمک شاسی فنری که در پشت مانیتور قرار گرفته قابلیت اتصال آسان را دارد. این سه پایه از استحکام خوبی برخوردار بوده و بدون حرکت روی میز قرار می‌گیرد. به کمک این سه پایه می‌توانید مانیتور را در جهت بالا و پایین حرکت بدهید اما خبری از حرکت به سمت چپ و راست نیست.

با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس گیمینگ می‌توانید از تمام مزایای یک مانیتور ایرانی بهره‌مند شوید. در پشت مانیتور بخش جوی استیک قرار دارد که به کمک آن می‌توانید تنظیمات مانیتور را تغییر بدهید. در قاب پشتی مانیتور از ترکیب رنگ مشکی و قرمز استفاده شده است که امروزه در محصولات گیمینگ بسیار رایج است. پورت‌هایی که در این مانیتور تعبیه شده‌اند به گونه‌ای در پشت مانیتور پنهان شده‌اند تا اثر سو روی طراحی آن نداشته باشند. 

مانیتور جی پلاس گیمینگ با طراحی زیبا و جذاب

کیفیت این محصول با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، بسیار مناسب است. این مانیتور برای مصارف خانگی و اداری و کارهای روزمره محصولی بسیار مناسب است. اگرچه کاربرد اصلی آن برای مصارف گیم است. در مانیتورهای گیمینگ دو ویژگی نسبت به سایر ویژگی‌ها مهم تر و برجسته‌تر است که در ادامه به بیان آن می‌پردازیم:

نرخ نوسازی تصویر یا رفرش ریت در مانیتورها از 60 تا 240 هرتز است. اما برای اینکه بتوانید از یک مانیتور 240 هرتزی استفاده کنید باید از سخت افزار یا کارت گرافیک برای ساپورت آن استفاده کنید. جی پلاس گیمینگ دارای رفرش ریت 75 هرتزی است که برای گیمینگ عددی معقول به نظر می‌رسد و نیازی به سخت افزار یا کارت گرافیک ندارد.

نرخ پاسخ دهی این مانیتور 6 میلی ثانیه است که برای گیمینگ عددی منطقی است و برای این مانیتور اقتصادی و مقرون به صرفه مناسب است. شما می‌توانید با خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ از ویژگی‌های این کالای دیجیتال ایرانی بهره مند شوید. در کنار این دو مورد برای مانیتورهای گیمینگ زاویه دید نیز اهمیت زیادی دارد. زاویه دیدی که جی پلاس برای این مانیتور در نظر گرفته 178 درجه است. اما زمانی که با زاویه زیاد به مانیتور نگاه می‌کنید اندکی کاهش افت رنگ و سفید شدن مانیتور را مشاهده خواهید کرد. 

شرایط خرید اقساطی مانیتور جی پلاس گیمینگ

سایت قسطی کلاب پلتفرم برتر در عرصه فروش قسطی مانیتور ایرانی در کشور است. شما می‌توانید کالای دیجیتال خود را به صورت نقد و اقساط از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب خریداری کنید. این فروشگاه سهولت خرید اقساطی مانیتور ایرانی را برای مشتریان فراهم کرده است. شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را از سراسر ایران خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی y6s هوآوی

خرید قسطی گوشی y6s هوآوی
برند هوآوی جز بهترین برندهای دنیا می‌باشد که مدرن‌ترین تلفن‌های همراه را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی y6s هوآوی به بخش ...

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال...