خرید اقساطي اپل واچ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 10:38:09

یکی از گجت‌های دوستداشتنی و پرطرفدار ساعت هوشمند می‌باشد. برای خرید اقساطي اپل واچ به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي اپل واچ


اپل واچ سری 7 چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در دنیا است که امروزه طرفداران زیادی دارد. برندهای زیادی در جهان اقدام به تولید ساعت هوشمند می‌نمایند. یکی از بهترین برندها در حوزه کالای دیجیتال و ساعت هوشمند برند اپل است. ساعت‌های تولید شده توسط این برند که اپل واچ نام دارند بسیار با کیفیت و کاربردی هستند. شرکت اپل همواره اقدام به تولید سری‌های جدید از اپل واچ می‌نماید. 

از جدیدترین تولیدات این برند می‌توان به اپل واچ سری 7 اشاره کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با خرید قسطي اپل واچ و ویژگی‌های آن به طور کامل آشنا شوید. 

همانطور که گفته شد اپل واچ ساعت‌های هوشمندی هستند که کاربردهای فراوانی دارند. از کاربردهای ساعت هوشمند می‌توان به مواردی همچون: دریافت اعلان‌های گوشی، برقراری تماس، قطب نما، ارسال پیام، کنترل ضربان قلب و گام شمار اشاره کرد. 

شرکت اپل نیز اولین اپل واچ خود را در سال 2015 تولید و روانه بازار نمود. از همان سال تا به الان شرکت اپل همه ساله علاوه بر تولید گوشی‌های آیفون مدل‌های جدید اپل واچ را نیز معرفی می‌نماید. اپل واچ سری 7 نیز که جدیدترین مدل اپل واچ است در سال 2021 به همراه آیفون 13 به بازار معرفی شده است. از ویژگی‌ها و تفاوت‌های اپل واچ سری 7 با مدل‌های قبلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•سیستم عامل به کار رفته در اپل واچ سری 7 watch ios 8.0 است.

•این ساعت در دو سایز 41 و 45 میلیمتری تولید شده است. مدل 41 میلیمتری این ساعت ابعادی معادل 10.7×35×41 میلیمتر و وزنی معادل 32 گرم دارد. همچنین ابعاد مدل 45 میلیمتری معادل 10.7×38×45 میلیمتر و وزن آن نیز معادل 38.8 گرم می‌باشد. شما می‌توانید هنگام خرید اقساطي اپل واچ هر یک از این مدل‌ها را انتخاب نمایید.  

•حافظه داخلی این مدل از اپل واچ معادل 32 گیگابایت می‌باشد.

•پردازنده این اپل واچ دو هسته‌ای می‌باشد.

•اپل واچ سری 7 با ios ورژن 14 به بعد سازگاری دارد و این یعنی افرادی که مدل گوشی‌های آنان از آیفون 6s به بالا باشد، می‌توانند به سراغ خرید قسطي اپل واچ بروند.

•جنس بند این ساعت سیلیکونی است و نوع بند آن نیز سگکی ساده می‌باشد، همچنین جنس بدنه آن نیز آلومینیومی می‌باشد.

•از مهم ترین تفاوت‌های اپل واچ سری 7 افزایش سایز صفحه نمایش نسبت به مدل‌های قبلی است. در سری جدید از تولیدات اپل حاشیه نمایشگر کمتر شده و در مقابل صفحه نمایش ساعت بزرگتر شده است. در نتیجه در اپل واچ سری 7 می‌توانیم 50 درصد نوشته بیشتر را در یک صفحه مشاهده کنیم. تصویر زیر نشان دهنده این قابلیت می‌باشد. 

•صفحه نمایش اپل واچ سری 7 از نوع Retina LTPO OLED است و قابلیت نمایش بیش از 16 میلیون رنگ را دارد. همچنین این صفحه نمایش نور بیشتری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد.

• از دیگر ویژگی‌هایی که بسیاری افراد را به سراغ خرید اقساطي اپل واچ برده است باتری با کیفیت این ساعت است. ساعت هوشمند سری 7 اپل دارای باتری لیتیوم 309 میلی آمپری است و سرعت شارژ آن نیز نسبت به مدل‌های قبلی 33 درصد بالاتر است. 

خرید قسطي اپل واچ از فروشگاه قسطی کلاب

در قسمت‌های قبل با اپل واچ سری 7 و ویژگی‌های آن به طور کامل آشنا شدید. حال در این قسمت قصد داریم یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع کالای دیجیتال را به شما معرفی نماییم. این فروشگاه قسطی کلاب نام دارد. برای خرید نقدی از فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و به راحتی خرید نقدی انواع کالاها و اپل واچ را انجام دهید.

همچنین خبر خوب برای آن دسته عزیزانی که توانایی خرید نقدی اپل واچ سری 7 را ندارند این است که قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی ساعت هوشمند می‌نماید. شما عزیزان می‌توانید در صورت تمایل به خرید قسطی ساعت هوشمند در سایت قسطی کلاب ثبت نام نمایید. پس از گذراندن مراحل لازم خرید قسطی خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اقساطي اپل واچ در این قسمت کلیک نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی Tab A8

خرید اقساطی Tab A8
یکی از بهترین تبلت‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل A8 می‌باشد. برای خرید اقساطی Tab A8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای...

مرکز خرید اینترنتی

مرکز خرید اینترنتی
در این مقاله می خواهیم بهترین مرکز خرید اینترنتی در ایران را به شما معرفی کنیم. وبسایت قسطی کلاب معتبر ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که...