خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت

تاریخ انتشار:
1403/2/22 07:07:35

ساعت‌های هوشمند بسیاری در بازار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها متعلق به برند امیزفت است. برای خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت


بررسی ساعت هوشمند امیزفت 

با خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت شما صاحب یکی از جدیدترین مدل‌های گجت‌های روز دنیا می‌شوید که از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است و تنها زمان را به شما نشان نمی‌دهد. امیزفیت یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی است که توانسته در بخش تولید گجت‌های پوشیدنی بسیار موفق عمل کند. 

جالب است بدانید تنها در چند سال اخیر، خیل عظیمی از دوستداران تکنولوژی و دیگر افراد دنبال کننده کالای دیجیتال به سمت استفاده از ساعت‌های هوشمند رفتند؛ موضوعی که پیش تر حتی تصورش امکان پذیر نبود. از این رو برندهای معتبر جهانی سعی دارند هر ساله با ارتقا کیفیت و خدمات محصول خود در بازار ساعت هوشمند پیروز شوند.

ساعت هوشمند امیزفیت یکی از آن نمونه‌هایی است که به خوبی از عهده این کار بر آمده است. در پایان این مقاله می‌توانید تصمیم بگیرید که خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت مناسب است یا خیر؟

ویژگی‌های ساعت هوشمند امیزفیت

از جمله مواردی که با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توانید بررسی و محاسبه کنید:

_ ضربان قلب

_  ورزش‌های مختلف از جمله پیاده روی، شنا و دویدن

_ محاسبه میزان کالری مصرفی روزانه بر اساس فعالیت‌های شما

_ محاسبه دقیق میزان پیاده روی روزانه با استفاده از گام شمار هوشمند

_ عملکرد خواب

_  تنظیم هشدار

_ امکان پخش موسیقی در بعضی مدل‌ها

_  تعیین هدف (ورزشی، سلامتی)

_ سنسورهای شتاب سنج، قطب نما و فشار سنج 

استفاده از صفحه نمایشگر خوب و بدنه مقاوم، این ساعت را به یکی از پرطرفدارترین گجت‌های هوشمند تبدیل کرده است.

مزیت‌های خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت

عمر بالای باتری، یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که در مورد انواع ساعت‌های امیزفیت مطرح می‌شود. شما می‌توانید به طور متوسط با هربار شارژ حداقل 7 روز (بسته به میزان استفاده) از امکانات این ساعت استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه اپلیکیشن آن است که به سادگی از پلتفرم‌های ارائه دهنده اپ‌ها دانلود شده و به ساعت متصل می‌شود. رابط کاربری این دستگاه بسیار ساده و در عین حال کاربردی و جذاب است.

امکان متصل کردن این ساعت نه تنها برای گوشی‌های شیائومی، بلکه گوشی‌های سامسونگ، هوآوی نیز وجود داشته و شما همزمان با خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت نیازی به تعویض موبایل خود ندارید. گفته می‌شود بسیاری از ساعت‌های هوشمند امروزی که اختصاصا برای متصل شدن با اندروید طراحی شده، امکان اتصال به دستگاه‌های آیفون را دارد. البته پیش از هرچیز باید به نسخه ios و مشخصات فنی ساعت مورد نظر دقت نمایید. امکان تعویض بند برای این کالا فراهم شده و شما می‌توانید مطابق سلیقه خود بند ساعتتان را تغییر دهید.

در نسخه‌های جدیدتر این دستگاه سعی شده مشکلات نمایش زبان فارسی برطرف شود؛ با این وجود اگر تنظیمات خود را روی زبان انگلیسی، چینی یا دیگر زبان‌های رایج قرار دهید با مشکلی مواجه نخواهید شد.

مقاومت در برابر آب، یکی دیگر از امکاناتی است که برای ساعت‌های امیزفیت تعبیه شده است؛ به این ترتیب حتی در حمام و استخر نیز می‌توانید بدون نگرانی از این ساعت استفاده کنید. 

مهم‌ترین حسن خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت

در کنار تمام محاسن و قابلیت‌های ذکر شده در مورد این ساعت هوشمند، قیمت رقابتی آن در مقایسه با دیگر نمونه‌های مشابه بازار، از جمله دلایلی بود که قسطی کلاب را ملزم به فروش قسطی ساعت هوشمند کرد تا شما با هر سطح بودجه‌ای که در اختیار دارید بتوانید آن را تهیه کنید. بنابراین شما با خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت می‌توانید با کمترین هزینه صاحب یک ساعت هوشمند پرطرفدار شوید. جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایفون 14 با چک

خرید قسطی ایفون 14 با چک
اگر شما هم جز علاقه مندان به خرید قسطی ایفون 14 با چک هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی هدفون شیائومی

خرید اقساطی هدفون شیائومی
هدفون‌های شیائومی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه شده است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی هدفون شیائومی به بخش ...