خرید قسطی a72

تاریخ انتشار:
1403/2/9 06:07:02

گوشی‌های جدید سامسونگ دارای طراحی و کارایی بسیار عالی می‌باشد. برای خرید قسطی a72 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی a72


معرفی گوشی a72 سامسونگ

گوشی a72 سامسونگ در تاریخ 17 مارس سال 2021 میلادی به بازار‌های جهانی عرضه شده و طراحی آن بسیار زیبا و چشم‌نواز می‌باشد و این ویژگی تمایل مردم برای خرید نقدی و خرید قسطی گوشی a72 را افزایش داده است.

این اسمارت فون جذاب دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED است و تراکم پیکسل‌های آن در حدود 393 پیکسل در هر اینچ مربع می‌باشد. نرخ بروزرسانی نمایشگر این کالای دیجیتال در حدود 90 هرتز است و میزان روشنایی آن برابر با 800 نیت می‌باشد که مقادیر قابل قبولی برای یک اسمارت فون گران قیمت محسوب می‌شوند. 

این گوشی هوشمند دارای ابعاد 165*77.4*8.4 میلی‌متر است و وزن نهایی آن برابر با 203 گرم می‌باشد و این مورد تاثیر زیادی را بر روی خرید قسطی a72 توسط مردم گذاشته است.

این کالای دیجیتال دارای گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و با ضربات فیزیکی جزئی دچار آسیب نخواهد شد و این عامل باعث شده است تا فروش قسطی موبایل a72 در بازار‌های جهانی به شدت افزایش یابد. گوشی a72 دارای تراشه 8 نانومتری Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G می‌باشد و پردازنده 8 هسته‌ای آن از 2 هسته‌ی 2.3 گیگاهرتزی از نوع Kryo 465 Gold و 6 هسته‌ 1.8 گیگاهرتزی از نوع Kryo 465 Silver ساخته شده است. 

بهتر است توجه داشته باشید که این پردازنده مرکزی سازگاری مناسبی را با پردازنده گرافیکی Adreno 618 دارد و مشکلی را از این بابت برای شما ایجاد نخواهد کرد. گوشی a72 در مدل‌های 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم به بازار‌های جهانی عرضه شده است و با توجه به این ویژگی‌ها خرید اقساطی a72 اقدام بسیار هوشمندانه‌ای می‌باشد. 

دوربین‌های گوشی a72 سامسونگ

کمپانی سامسونگ گوشی a72 را به 4 دوربین پشتی مجهز کرده است و این دوربین‌ها می‌توانند تصاویر را با کیفیت‌های 64، 8، 12 و 5 مگاپیکسل ثبت کنند و مجهز بودن این کالای دیجیتال به امکانات جانبی متنوعی همچون: فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، لنز ماکرو، فلش LED، پانوراما و HDR باعث شده است تا کیفیت تصاویر دوربین‌های این گوشی هوشمند افزایش یابد و علاقه‌مندان بسیاری برای خرید قسطی a72 اقدام کنند. 

دوربین سلفی این محصول زیبا دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی است و لنز 26 میلی‌متری آن امکان ثبت بهترین تصاویر را برای کاربران فراهم می‌کند و از این نظر یکی از بهترین دوربین‌های سلفی در جهان محسوب می‌شود. 

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که دوربین‌های پشتی و دوربین سلفی این اسمارت فون قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارند و این ویژگی نقش پررنگی را در افزایش تمایل جوانان برای خرید اقساطی a72 گذاشته است و این کالای دیجیتال را به انتخاب اول آن‌ها تبدیل کرده است. 

باتری گوشی a72 سامسونگ

این گوشی هوشمند دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت نهایی 5000 میلی آمپر است و از این لحاظ با رقبای اصلی خود تفاوتی را ندارد. همچنین، بهتر است به این ویژگی توجه داشته باشید که این کالای دیجیتال به همراه یک شارژر 25 وات به خریداران عرضه می‌شود و این شارژر می‌تواند باتری گوشی a72 را در کم‌تر از 60 دقیقه بطور کامل شارژ کند. 

از کجا برای خرید قسطی a72 اقدام کنیم؟

قسطی کلاب با برخورداری از چندین سال سابقه موفق در زمینه فروش قسطی موبایل بهترین انتخاب برای خرید اقساطی a72 محسوب می‌شود و خدمات ارزنده این مجموعه بی تردید رضایت کامل شما را کسب خواهند کرد. قسطی کلاب هزاران کالای دیجیتال را با نازل‌ترین قیمت و بهترین شرایط به فروش می‌رساند و رضایت مشتریان یکی از اولویت‌های اصلی این فروشگاه اینترنتی معتبر است.

بنابراین، بهتر است که از این فرصت ویژه و استثنایی برای خرید اقساطی گوشی مورد نظر خود استفاده نمایید و خاطره دلنشینی را از همکاری با قسطی کلاب به یادگار داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s20 fe

خرید اقساطی گوشی s20 fe
گوشی s20fe یک گوشی بالاره مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی گوشی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی y9s

خرید قسطی گوشی y9s
گوشی‌های هوآوی جز بهترین محصولات شرکت هوآوی است و کیفیتی عالی را به مشتریان خود ازائه می‌دهد. برای خرید قسطی گوشی y9s به بخش...