خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 19:47:17

پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ با طراحی جذاب و کاربردی در قسطی کلاب موجود است. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک


خرید قسطی گوشی s23 ultra بدون دغدغه  

مطمئنا وقتی صحبت از بهترین گوشی سامسونگ باشد، نام S23 ultra محال است به میان نیاید. این گوشی در اول فوریه 2023 به بازار عرضه شد و با امکانات فوق‌العاده‌اش دست رقیبانش را از پشت بست. متاسفانه این روزها با توجه به افزایش قیمت دلار مطمئنا خرید این گوشی هوشمند جدید کار راحتی نیست. اما نگران نباشید. ما در ادامه این متن ضمن بررسی کامل این کالای دیجیتال بی‌نظیر، شما را با نحوه خرید اقساطی گوشی s23 ultra آشنا خواهیم کرد. همراه ما تا انتهای متن بمانید که خبرهای خوبی برایتان داریم. 

آشنایی با مشخصات S23 ultra بهترین گوشی سامسونگ

عموما گوشی‌های سامسونگ گوشی‌های میان رده ای محسوب می‌شوند که هر قشری توانایی خرید آن را دارد. اما در میان مدل‌های متنوع ما شاهد مدل‌های بی‌نظیری نیز هستیم. S23 ultra یکی از بهترین و جدیدترین گوشی‌های سامسونگ است که مطمئنا امکان خرید اقساطی آن می‌تواند نیاز خیلی‌ها را برطرف کند. زیرا شما با خرید قسطی گوشی s23 ultra با کانفیگ بی‌نظیر زیر روبرو هستید.

مشخصات ظاهری

ابعاد این مدل از بهترین گوشی سامسونگ چیزی حدود 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی ‌متر با وزنی حدود 234 گرم می‌باشد. جنس بدنه پشت و جلو از جنس شیشه گوریلا گلس Victus 2 و جنس فریم آن از بهترین فلز آلومینیم است. همچنین رنگبندی جذاب و متنوع سامسونگ S23 ultra دل هر مخاطبی را می‌برد. شما زمان خرید اقساطی گوشی s23 ultra با تنوع رنگ بی‌نظیری مثل مشکی، آبی، سبز، سبز لیمویی، کرم، قرمز، بنفش روشن و نوک مدادی روبرو هستید 

مشخصات سخت افزاری

اگر قبل از خرید قسطی گوشی s23 ultra بخواهید کانفیگ داخلی این مدل گوشی را نیز بررسی کنید مطمئنا نمی‌توانید از خرید خود دست بکشید. این گوشی هوشمند فوق‌العاده با دو حافظه رم 8 و 12 گیگ و حافظه داخلی 256، 512 و 1 ترا موجود می‌باشد. البته ناگفته نماند که ترکیب این دو حافظه به صورت ترکیب حافظه داخلی و رم زیر است:

•256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم
•256 گیگابایت و 12 گیگابایت رم
•512 گیگابایت و 12 گیگابایت رم
•1 ترابایت و 12 گیگابایت رم

همچنین این مدل از گوشی دارای پردازنده 8 هسته‌ای و تراشه Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 می‌باشد. پردازنده گرافیکی قدرتمند S23 ultra به عنوان بهترین گوشی سامسونگ Adreno 740 است که مطمئنا در بازی‌های گرافیکی سربلند خواهد بود.

دوربین

یکی از مهمترین چیزهایی که در زمان خرید اقساطی گوشی s23 ultra مورد بررسی قرار می‌گیرد دوربین این گوشی هوشمند است. شما زمان خرید این مدل گوشی از سامسونگ شاهد دوربین پشت واید، استاندارد و بی‌نظیر 200 مگاپیکسلی هستید. همچنین این دوربین دارای لنز واید 23 میلی متری، لرزش گیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار لیزری و رزولوشن فیلم برداری 8K نیز می‌باشد. دوربین جلو گوشی سامسونگ S23 ultra نیز برابر 12 مگاپیکسل و رزولوشن 4K برای فیلمبرداری است. 

نمایشگر

یکی دیگر از محاسن خرید گوشی s23 ultra نمایشگر فوق‌العاده آن است. ابعاد نمایشگر این گوشی هوشمند فوق‌العاده 6.8 اینچ  و از جنس Dynamic AMOLED 2X با حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز می‌باشد. همچنین از حداکثر روشنایی 1750 نیت و استاندارد HDR10+ نیز برخوردار است.

شرایط خرید قسطی موبایل s23 ultra از قسطی کلاب

تا به اینجای متن با مشخصات کامل گوشی سامسونگ S23 ultra آشنا شدیم. حال می‌خواهیم به شرایط فروش قسطی این گوشی هوشمند اشاره کنیم. قیمت گوشی جدید سامسونگ همانطور که اشاره شد با توجه به نوسانات ارزی متغیر است. بنابراین خرید نقدی آن ممکن است برای خیلی‌ها غیر ممکن باشد. اما ما در مجموعه قسطی کلاب با ایجاد امکان خرید قسطی گوشی s23 اولترا این فرصت را فراهم کرده‌ایم که بدون دغدغه مالی از جدیدترین تکنولوژی گوشی‌های هوشمند لذت ببرید. با ما نگران پرداخت کالاهای خود نباشید. فقط مدل محصول را انتخاب و یکی از شرایط پرداخت اقساطی را انتخاب کنید. ما در کنار شما هستیم تا نقطه پایان مشکلات مالی شما در خرید باشیم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید از دیجی کالا

خرید از دیجی کالا
در گذشته ای نه چندان برای خرید هر کالایی باید به فروشگاه های مربوطه مراجعه می کردیم و با توجه به توضیحاتی که فروشنده مطرح می کرد یکی از کالاهای....

خرید قسطی گوشی A04 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A04 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جدید مقرون به صرفه سامسونگ با نام a04s روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی A04 سامسونگ به بخش...