خرید اقساطی موبایل پوکو x3

تاریخ انتشار:
1403/2/22 02:05:14

گوشی‌های برند شیائومی دارای تنوع و مدل‌های گوناگونی می‌باشند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل پوکو x3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی موبایل پوکو x3


پوکو x3؛ انتخابی به روز و اقتصادی

پوکو x3 یکی از اقتصادی‌ترین میان‌ رده‌های موجود در بازار بوده که با صرف هزینه‌ای مناسب می‌توان آن را خریداری نمود. در شرایط کنونی خرید قسطی موبایل پوکو x3 یکی از بهترین روش‌های موجود جهت استفاده از امکانات این گوشی هوشمند است. امروزه گوشی‌های هوشمند به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود در زندگی انسان تبدیل شده‌اند، زیرا گوشی‌های هوشمند امکانات و قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار افراد قرار می‌دهند.

به عنوان مثال می‌توان با استفاده از یک گوشی هوشمند تصاویر گوناگونی را از طبیعت به ثبت رساند؛ یا حتی می‌توان با استفاده از یک گوشی هوشمند، به تماشای آنلاین شبکه‌های تلویزیونی پرداخت. به طور کلی دامنه استفاده از گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده بوده و همین موضوع موجب محبوبیت بیش از پیش این وسیله ارزشمند شده است. 

در حال حاضر با یک جستجوی ساده می‌توان به نمونه‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند دسترسی پیدا نمود. به همین جهت اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با سخت افزاری توانمند و ظاهری مناسب هستید، گوشی پوکو x3 می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

گوشی پوکو x3 با توجه به مشخصات سخت افزاری خوبی که دارد، از قیمت خرید معقولانه‌ای برخوردار می‌باشد. به این ترتیب شما می‌توانید با خرید اقساطی موبایل پوکو x3 از قابلیت‌های فوق‌العاده و امکانات سخت افزاری این گوشی هوشمند بهره‌مند شوید. همچنین با خرید قسطی موبایل پوکو x3 شما می‌توانید هزینه این گوشی هوشمند را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. 

ویژگی‌هایی که پوکو x3 را به یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار تبدیل کرده است!

همانطور که عنوان گردید، پوکو x3 یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار بوده که امکانات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد. از نمایشگر 120 هرتزی این گوشی هوشمند گرفته تا اسپیکرهای استریو آن، همگی از بهینه‌ترین سخت افزار موجود طراحی شده‌اند. شرکت سازنده پوکو x3 در طراحی این گوشی هوشمند طی اقدامی کاملا خلاقانه از حسگر اثر انگشت به عنوان کلید پاور این گوشی هوشمند استفاده کرده است. 

به عبارتی دیگر این کلید پاور گوشی پوکو x3 به عنوان حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند انجام وظیفه می‌کند. بهتر است بدانید این حسگر انگشت به علت طراحی کاملا بهینه، عملکردی بدون نقص و دقیق را از خود به جای می‌گذارد. سازندگان گوشی پوکو x3 برای عملکرد بهتر این محصول خود در طراحی آن از یک نمایشگر 6.67 اینچی با پنل IPS LCD استفاده کرده‌اند. 

این نمایشگر فوق‌العاده از نسبت تصویر 20:9 و وضوحی معادل با 1080 در 2400 برخوردار می‌باشد، اما نکته‌ای که ارزش این نمایشگر را به طرز چشمگیری افزایش داده، رفرش ریت 120 هرتزی آن است؛ این موضوع تجربه بهتری از انجام یک بازی موبایل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشخصات گوشی پوکو x3؛ از تراشه قدرتمند تا دوربین با کیفیت آن

سازندگان گوشی پوکو x3 برای طراحی هر چه بهتر این کالای دیجیتال از سخت افزاری بهینه‌شده استفاده کرده‌اند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

• طراحی شده با تراشه توانمند Qualcomm Snapdragon 860

• طراحی شده با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای

• دارای پردازنده گرافیکی از نوع Adreno 640

• طراحی شده در دو مدل مختلف با میزان حافظه 128 و 256 گیگابایت

• طراحی شده در دو نوع مختلف با میزان حافظه رم 6 و 8 گیگابایت

• دارای یک دوربین اصلی چهارگانه با کیفیت 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسل

• دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

• برخورداری از باتری 5160 میلی آمپری 

خرید اقساطی موبایل پوکو x3 از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط مناسب

با توضیحات ارائه شده در این مطلب اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی در محدوده قیمتی 5 الی 6 میلیون تومان هستید، پوکو x3 انتخاب خوبی خواهد بود. زیرا با خرید قسطی موبایل پوکو x3 شما می‌توانید از جدیدترین امکانات روز دنیا استفاده نمایید، همچنین با خرید اقساطی موبایل پوکو x3 می‌توانید این گوشی هوشمند را با شرایطی مطلوب از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید.

اگر تازه با فروشگاه قسطی کلاب آشنا شده‌اید باید بدانید که این فروشگاه جزو قدیمی‌ترین مراکز فروش قسطی موبایل است. تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه به صورت نقدی نیز به فروش می‌رسند که این موضوع گزینه خوبی برای کسانی بوده که به دنبال خرید نقدی هستند. بنابراین فرصت را از دست نداده و همین الان برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی پوکو x3 اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپتاپ جدید لنوو

خرید لپتاپ جدید لنوو
برند لنوو یکی از بهترین برندهای تولید کننده لپ‌تاپ در دنیا می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه‌ای است. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ جدید لنوو به بخش...

خرید قسطی گوشی poco x4 pro

خرید قسطی گوشی poco x4 pro
گوشی جذاب و پرکاربرد شیائومی این بار با نام پوکو ایکس 4 پرو روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی poco x4 pro به بخش موبایل در دسته...