خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/19 16:03:47

شرکت اپل پیشرو و موفق در حوزه کالای دیجیتال در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک



گوشی آیفون 13

همانطور که آگاه هستید گوشی آیفون 13 در 14 سپتامبر 2021 معرفی شد. طراحی این گوشی اگرچه تکراری است؛ اما این کالای دیجیتال از نظر سخت افزاری، پیشرفت‌های زیادی داشته است. گوشی آیفون 13 از ماژول‌های بسیار با کیفیتی نیز بهره می‌برد. همچنین رابط کاربری روان و کاربردی این گوشی باعث می‌شود تا در حین کار کردن و انجام امور مختلف، به هیچگونه مشکلی برخورد نکنید. از دیگر محاسن این گوشی نیز می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت، اسپیکرهای استریو اشاره کرد. در ادامه همراه ما باشید تا گوشی آیفون 13 را با یکدیگر بررسی کنیم. در انتها هم نحوه خرید قسطی گوشی آیفون 13 را بیان می‌کنیم. 

طراحی یکپارچه اما تکراری!

ظاهر این کالای دیجیتال شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی این گوشی، یعنی آیفون 12 دارد. وزن گوشی آیفون 13 به 174 گرم می‌رسد. آیفون 13 در رنگ‌های آبی، صورتی، قرمز، سفید، سبز و مشکی موجود است. همچنین ابعاد این گوشی به 146.7 در 71.5 میلیمتر می‌رسد. ضخامت این گوشی نیز 7.7 میلیمتر است. بدنه این گوشی به طور کامل از جنس شیشه(سرامیک شیلد) می‌باشد. همچنین در ساخت فریم جانبی گوشی نیز از فلز آلومینیوم استفاده شده است.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

آیفون 13 از یک نمایشگر 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED بهره می‌برد. نمایشگر این کالای دیجیتال بسیار باکیفیت است. رزولوشن این صفحه نمایش 1170 در 2532 پیکسل است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 60 هرتز است(تراکم پیکسلی این گوشی 457 است). همچنین حداکثر روشنایی صفحه نمایش گوشی آیفون 13 1200 نیت است. این نمایشگر از قابلیت HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

آیفون 13 از سیستم عامل IOS 15 پشتیبانی می‌کند. پردازنده اصلی این کالای دیجیتال نیز از نوع Apple A15 Bionic است. این پردازنده عملکرد بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین پردازنده گرافیکی گوشی آیفون 13 از نوع Apple GPU است. سرعت این پردازنده بسیار بالا است و داده‌ها را به خوبی پردازش می‌کند. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حافظه داخلی و رم

گوشی آیفون 13 از لحاظ میزان حافظه داخلی، به 3 مدل متفاوت 128، 256 و 512 گیگابایت تقسیم می‌شود. همچنین این گوشی تنها در نسخه 4 گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که این کالای دیجیتال درگاه کارت حافظه ندارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با چک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از 2 دوربین قدرتمند و کاربردی بهره می‌برد. دوربین‌های این کالای دیجیتال، هر دو 12 مگاپیکسل کیفیت دارند. سایز لنز اصلی 23 میلی‌متر است و این لنز دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک دوال پیکسل نیز می‌باشد. لنز اولترا واید نیز 120 درجه از محیط پیرامون را پوشش می‌دهد و ضریب اِف تعریف شده برای این لنز نیز 2.4 می‌باشد. دوربین سلفی این کالای دیجیتال نیز از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. کیفیت و فریم ریت فیلمبرداری این کالای دیجیتال نیز نسبتا بالا است. آیفون 13 در بهترین حالت می‌تواند با وضوح 4K و با فریم ریت 60 فیلمبرداری کند.

باتری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک باتری لیتیوم یونی 3240 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری از توان حداکثر 20 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین توجه داشته باشید که درگاه شارژ گوشی نیز از نوع لایتنینگ 2.0 می‌باشد. با خرید قسطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

همین الان وارد سایت قسطی کلاب شوید!

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 تنها با ورود به سایت قسطی کلاب مقدور می‌باشد(توجه داشته باشید که سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی کالاها فعال است). به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و برای خود حساب کاربری تشکیل دهید. بعد از انجام این فرآیند، وارد فروشگاه قسطی کلاب شوید. کالای مدنظر خود را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. همچنین این نکته را نیز بدانید که علاوه بر خرید اقساطی، در این سایت شرایط خرید نقدی نیز مهیا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

اپل قسطی با شرایط ویژه

اپل قسطی با شرایط ویژه
کمپانی اپل از جمله شرکت های چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم الکتریکی و نرم افزارهای الکتریکی فعالیت می کند این شرکت به...

خرید قسطی آیفون 13 پرومکس

خرید قسطی آیفون 13 پرومکس
آیفون 13 پرومکس یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای ...