خرید قسطی s21 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:39:02

گوشی s21 Ultra یکی از لوکس‌ترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی s21 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی s21 اولترا


گوشیs21 اولترا

اگر قصد خرید قسطی s21 اولترا دارید بدانید این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی می‌باشد؛ که شرکت سامسونگ تولید کرده است. برخلاف گوشی‌های رده a سامسونگ که اغلب گوشی‌های اقتصادی محسوب می‌شوند گوشی‌های رده s سامسونگ جز گوشی‌های اقتصادی و ارزان محسوب نمی‌شوند اما ویژگی‌های بی‌نظیری دارند.

گوشیs21 از نظر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری می‌تواند با بهترین گوشی‌های برندهای دیگر همچون شیائومی و اپل رقابت کند. شرکت کره‌ای سامسونگ برای اولین بار در چهاردهم ژانویه سال 2021 از گوشی s21 رونمایی کرد و عرضه این گوشی از 29 ژانویه سال 2021 در جهان آغاز شد. گوشیs21 سامسونگ از صفحه نمایش با کیفیتی استفاده می‌کند. 

اندازه گوشی برابر با 6.8 اینچ است و نسبت صفحه به کل نمایشگر نزدیک به 90 درصد است. رزولوشن این موبایل نیز بسیار بالا بوده و حتی می‌توان گفت از گوشی مانند آیفون 12 پرو مکس نیز بالاتر است. رزولوشن گوشی s21 اولترا برابر با 515 پیکسل در هر اینچ است. نمایشگر نرخ نوسازی تصویری برابر با 120 هرتز دارد و روشنایی آن نیز 1500 نیت می‌باشد. با خرید اقساطی s21 اولترا از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

با بررسی این ویژگی‌های نمایشگر گوشی s21 اولترا می‌توان متوجه شد این موبایل نمایشگر بسیار با کیفیتی دارد و انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی می‌باشد که تمایل دارند با گوشی موبایل خود فیلم‌ها را با کیفیت بالا ببینند. 

مشخصات و ویژگی‌های گوشی s21 اولترا

قبل از خرید قسطی s21 اولترا باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این موبایل آشنایی داشته باشید. وزن موبایل زیاد نیست و در دو نسخه با وزن‌های متفاوت 227 و 229 گرم در بازار عرضه می‌شود. جلو و پشت گوشی از جنس شیشه بوده و فریم آن آلومینیومی است. گوشی s21 اولترا می‌تواند تا عمق یک و نیم متر برای 30 دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

همچنین باید گفت این موبایل از قلم S pen پشتیبانی می‌کند. گوشی s21 اولترا دارای اندروید 11 می‌باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ در نسخه کره جنوبی، آمریکا و چین از تراشه، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی متفاوتی نسبت به سایر نسخه‌ها استفاده کرده است. گوشی s21 اولترا سامسونگ از حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند. این موبایل در سه مدل از نظر حافظه عرضه شده است. 

یک مدل آن حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 12 گیگابایت دارد و مدل دیگر نیز رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت دارد. یکی از نسخه‌های گوشیs21 اولترا نیز دارای رم 16 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت می‌باشد‌. دوربین اصلی گوشی s21 اولترا از 4 لنز تشکیل شده است. یک لنز 108 مگاپیکسلی بوده، لنز دیگر 10 مگاپیکسلی می‌باشد. لنزهای دیگر نیز 12 مگاپیکسلی و 10 مگاپیکسلی هستند. برای خرید اقساطی s21 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این لنزها به ترتیب لنز واید، لنز پریسکوپ، لنز  اولترا واید و لنز تله فوتو می‌باشند. لنز سلفی این گوشی نیز 40 مگاپیکسلی می‌باشد. گوشی s21 اولترا بلندگویی با صدای استریو دارد و باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. این گوشی قابلیت شارژ معکوس داشته و شارژر سریع آن 25 وات است. همچنین باید گفت گوشی s21 اولترا از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کند. 

چگونگی خرید قسطی s21 اولترا

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی s21 اولترا را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق این سایت خرید اقساطی موبایل را انجام دهيد. برای این کار لازم است از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. این سایت علاوه بر فروش قسطی‌ گوشی، فروش انواع کالای دیجیتال را نیز انجام می‌دهد. همچنین باید گفت شما می‌توانید از طریق این سایت علاوه بر خرید اقساطی گوشی سامسونگ کالای مورد نظر خودتان را به صورت نقدی و بدون واسطه خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت

خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت
فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای مشتریانی که دارای حکمت کارت می‌باشند، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. برای خرید اقساطی موبایل با...

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl
صداها می‌توانند حس خوبی را به شما منتقل کنند به خصوص اگر توسط باندهای بزرگ و باکیفیت باشند. برای خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl...