خرید اقساطی موبایل A22

تاریخ انتشار:
1403/2/21 22:38:05

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با کیفیت بالا مدل گلکسی a22 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل A22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل A22


بررسی گوشی a22 با زبانی ساده

نحوه خرید اقساطی موبایل A22 سامسونگ چگونه است؟ گوشی a22 چه ویژگی‌هایی دارد؟ مشخصات ظاهری و فنی گوشی a22 چیست؟ گوشی a22 یکی از تولیدات شرکت سامسونگ است که در سال 2021 میلادی معرفی و به بازار عرضه شد. این گوشی یکی از محصولات خوب شرکت سامسونگ است که علاوه بر مزیت‌های متعدد، قیمت مناسبی نیز خواهد داشت. در این مطلب ابتدا ویژگی‌های گوشی a22 را بررسی می‌کنیم. سپس یکی از بهترین مراکز فروش قسطی گوشی را معرفی می‌نماییم.                                                                    

تاثیر طراحی و نمایشگر خوب در یک کالای دیجیتال

امروزه شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌ کنندگان صفحه نمایش در جهان شناخته می‌شود. بر همین اساس در تولید گوشی a22 نیز از یک نمایشگر 6.6 اینچی استفاده کرده است. رزولوشن نمایشگر 1080 در 2400 است و از نرخ نوسازی 90 هرتز بهره مند می‌باشد. از بررسی نمایشگر گوشی که بگذریم، نوبت به بررسی بخش طراحی خواهد رسید. برای خرید قسطی موبایل A22 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی Galaxy a22

این گوشی در چهار رنگ مختلف تولید و به بازار عرضه شده است که شامل رنگ‌های سفید، سبز، بنفش و مشکی می‌باشد. بخش جلوی گوشی از جنس شیشه می‌باشد. به علاوه فریم و پشت گوشی نیز از جنس پلاستیک می‌باشند. امکان استفاده از دو سیمکارت همزمان در گوشی a22 وجود خواهد داشت. وزن گوشی نیز چیزی حدود 200 گرم است که قابل قبول خواهد بود. در تولید این گوشی از حسگر اثر انگشت نیز استفاده شده است. حسگر اثر انگشت در کنار گوشی قرار گرفته که سبب شده دسترسی به آن آسان شود. با خرید اقساطی موبایل A22 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین و حافظه گوشی a22

هنگام خرید قسطی موبایل A22 باید این نکته را در نظر داشته باشید که در تولید این گوشی از سه دوربین مختلف استفاده شده است. در تولید دوربین اصلی از قابلیت فوکوس خودکار استفاده شده علاوه بر این لنز 48 مگاپیکسلی عکاسی را لذت بخش تر کرده است. لنز 5 مگاپیکسلی نیز برای عکس برداری‌های معمولی و کاربردی انتخاب خوبی خواهد بود. علاوه بر این لنز سوم گوشی نیز دو مگاپیکسلی بوده و در تولید آن از سنسور تشخیص عمق نیز استفاده شده است.

در پنل جلوی گوشی نیز می توان دوربین سلفی را مشاهده نمود که با 8 مگاپیکسل، قابلیت ثبت تصاویر با کیفیتی را خواهد داشت. حافظه‌ای که برای ساخت این گوشی در نظر گرفته شده، برای استفاده‌های روزانه و معمولی مناسب خواهد بود. در تولید حافظه داخلی گوشی a22 از رم 4 گیگ و حافظه 64 گیگابایت استفاده شده است. علاوه بر این چنانچه استفاده شما از گوشی بیش از وب گردی یا عکاسی باشد، می‌توانید از حافظه 128 و رم‌های 4، 6 یا 8 استفاده نمایید. 

باتری، نرم افزار و سخت افزار

هنگام خرید کالای دیجیتال ظرفیت باتری اهمیت فراوانی خواهد داشت. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر می‌باشد و برای شارژ کردن آن از شارژر 15 واتی استفاده شده است. با فعالیت‌هایی مانند وب گردی یا فیلمبرداری می‌توان تا یک روز از گوشی استفاده نمود. با وجود اینکه باتری گوشی غیرقابل تعویض است، اما با استفاده صحیح از گوشی طول عمر خوبی خواهد داشت. عملکرد گوشی برای اجرای بازی‌های سبک مناسب خواهد بود و هنگام اجرای بازی دچار مشکل نخواهید شد. گوشی a22 با اندروید یازده به بازار عرضه شده اما می‌توان انتظار دو آپدیت دیگر را در آینده داشت. برای خرید اقساطی موبایل A22 بدون نیاز به ضامن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی موبایل از فروشگاه قسطی کلاب

فروشگاه قسطی کلاب یکی از بهترین مراکز فروش کالای دیجیتال می‌باشد که علاوه بر فروش نقدی محصولات، امکان خرید اقساطی موبایل را نیز فراهم کرده است. شرایط فروش قسطی در سایت قابل مشاهده خواهد بود. تمام کالاها با کمترین قیمت به فروش می رسند چرا که هدف ما جلب رضایت هموطنان گرامی خواهد بود. علاوه بر این تمام کالاها اصل بوده و محصولات فیک یا بدون گارانتی در فروشگاه قسطی کلاب به فروش نمی‌رسند. با خرید قسطی موبایل A22 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل m22 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی Apple watch 8

خرید قسطی Apple watch 8
اگر قصد خرید قسطی Apple watch 8 با شرایطی عالی را دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...