خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/23 14:43:42

اگر تمایل دارید خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس با قیمتی عالی دارید، به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس ویژه کارمندان



علت استقبال از خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس

در بازار لوازم خانگی و در حوزه سیستم‌های سرمایشی، کولر گازی یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات سرمایشی می‌باشد و برندهای زیادی به رقابت با یکدیگر مشغول هستند. مشتریان از بین این برندها، کولری را انتخاب می‌نمایند که امکانات بیشتری را در اختیارشان قرار دهد. کولر جی پلاس با قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد، توانسته است جایگاه فوق العاده‌ای در بین مشتریان برای خود پیدا نماید. بخشی از این ویژگی‌ها عبارتند از: قابلیت پرتاب باد چهار جهته، حالت خواب، حالت توربو، عملکرد اقتصادی، پره‌های طلایی و ذخیره سازی تنظیمات. در ادامه به معرفی بیشتر این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های فنی کولر گازی جی پلاس

با کولر جی پلاس نیاز به خرید تجهیزات گرمایشی ندارید. یکی از ویژگی‌های مهم کولرهای جی پلاس دو زمانه بودن آنها است. بدین معنا که با خرید قسطی کولر گازی جی پلاس علاوه بر تامین سرمایش می‌توان جهت گرمایش منزل نیز از آنها استفاده نمود. کمپرسورهای مورد استفاده در کولرهای جی پلاس از نوع روتاری می‌باشد. مصرف انرژی در این نوع کولرها بهینه و مقرون به صرفه بوده و دارای سطح مصرف انرژی A می‌باشند.

مزیت‌های استفاده از کمپرسور روتاری در کولرهای جی پلاس

استفاده از کمپرسور روتاری در کولرهای جی پلاس، مزیت‌هایی را به همراه دارد. همانطور که ذکر گردید، کولرهای جی پلاس از نظر مصرف انرژی مقرون به صرفه می‌باشند. علت این مصرف بهینه انرژی، استفاده از کمپرسورهای روتاری در ساختار این نوع کولر می‌باشد. مزیت دیگر استفاده از کمپرسور روتاری، کم صدا بودن این نوع از کمپرسور می‌باشد. علت این کم صدا بودن نیز به کار رفتن قطعات مکانیکی به صورت حداقلی در ساختار این نوع از کمپرسور می‌باشد. عمدتا کولرهایی که کمپرسور روتاری دارند، در مناطق شمالی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند‌. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگی ایرانی را دارید، خرید کولرهای جی پلاس، گزینه‌ای ایده آل برای شما می‌باشد.

دکمه توربو کولر جی پلاس

فرض کنید در یک روز گرم تابستانی و در گرم ترین ساعت روز از بیرون به منزل خود وارد شده‌اید. کولر نیز خاموش است و گرما نیز به شدت آزار دهنده است. در صورتی که از کولرهای معمولی جهت سرمایش استفاده نمایید، زمان زیادی طول خواهد کشید تا منزلتان خنک شود. برای خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در کولر گازی جی پلاس قابلیت توربو سبب شده است تا هرگز درگیر چنین مشکلی نشوید. با فعالسازی این دکمه روی ریموت کولر گازی، اسپلیت به مدت سی دقیقه روی حالت توربو کار خواهد کرد. به عبارتی با کمک این قابلیت منزلتان در سریعترین زمان ممکن خنک می‌گردد. بعد از اتمام این 30 دقیقه دستگاه به حالت کارکرد عادی خود باز خواهد گشت.

استفاده از تکنولوژی اینورتر در کولر گازی جی پلاس

کولرهای گازی یکی از تجهیزات بسیار پرمصرف در میان لوازم خانگی الکترونیکی می‌باشند. از این رو تدابیری اتخاذ شده است تا بتوان مصرف انرژی را در این تجهیزات پایین آورد. یکی از این تدابیر استفاده از تکنولوژی اینورتر می‌باشد. مصرف انرژی در کولرهای گازی جی پلاس به کمک این فناوری بین 30 تا 60 درصد کاهش می‌یابد. نحوه عملکرد اینورتر بدین صورت است که دور موتور با توجه به میزان دمای محیط زیاد یا کم می‌شود.

علت رغبت مشتریان جهت خرید اقساطی لوازم خانگی ایرانی

ضمانت 5 ساله کولر جی پلاس یکی از مهمترین عوامل ترغیب مشتریان جهت خرید قسطی کولر گازی جی پلاس است. شرکت گلدیران به عنوان شرکتی قدرتمند در زمینه لوازم الکترونیکی، تولید کننده و ضمانت کننده این محصول با کیفیت می‌باشد. وجود نمایندگی های معتبر و متعدد جهت ارائه خدمات پس از فروش، دلیل مهم دیگری جهت استقبال گسترده از محصولات این شرکت است.

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از فروشگاه قسطی کلاب

بسیاری از مردم به علت مشکلات اقتصادی امکان خرید نقدی را ندارند و علاقه مند هستند تا خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهند. سایت قسطی کلاب این امکان را برای عموم مردم ایجاد نموده و شرایط خرید را بسیار آسان کرده است. آنها می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌های فروش قسطی پایا، بای چک یا لیزینگ پارسیان، خریدشان را به راحتی انجام دهند. با خرید قسطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرف شویي جی پلاس

خرید قسطی ماشین ظرف شویي جی پلاس
قهرمان تازه نفس ایرانی برند جی پلاس محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویي جی پلاس به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...

یخچال اسنوا

یخچال اسنوا
برند اسنوا یکی از برترین برندهای ایرانی است که تنوع محصولاتی بالایی دارد. برای خرید اقساطی یخچال اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی ...