خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/19 05:53:14

اگر به دنبال خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس


مشخصات فنی آیفون 14 پرومکس 

آیفون 14 جدیدترین محصول شرکت آمریکایی اپل با اینکه نسبت به سری قبلی این مجموعه یعنی نسخه 13 چندان تفاوتی از لحاظ طراحی ندارد، اما همچنان یک گوشی خوش دست، لاکچری و پرقدرت است. این سری آیفون همچنان از قوی ترین پردازنده گرافیکی دنیا یعنی A16 Bionic استفاده می‌کند و ویژگی جدیدی به نام جزیره دینامیک که جایگزین ناچ روی صفحه نمایش می‌باشد، تنها تفاوت اساسی اش در مقایسه با پرومکس 13 است. 

آیفون 14 پرومکس از یک صفحه نمایش با کیفیت Super Retina XDR بهره می‌برد که رفرش ریت یا نرخ نو سازی 120 هرتزی دارد. تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش بسیار بالا و حدود 460 PPI می‌باشد. همچنین میزان نور دهی 1000 نیت در کنار ویژگی محبوب Alaways_On_Display، در مجموع، پکیج صفحه نمایش با کیفیتی را به کاربر ارائه می‌دهد. برای خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از نظر طراحی و ظاهر، اپل همیشه از برترین شرکت‌های تولید کننده در دنیا بوده و جدیدترین نسخه سری آیفون نیز از این مسئله مستثنی نمی‌باشد. با اینکه تغییر زیادی نسبت به 13 پرومکس در این گوشی جدید اپل دیده نمی‌شود، اما با همان طراحی شیک و زیبا و بدنه خوش دست و لاکچری رو به رو هستیم. ماژول چهارتایی دوربین در همان جای همیشگی قرار دارد و ناچ روی صفحه نمایش به کانسپتی به اسم جزیره دینامیک (Dynamic Island) تبدیل شده است. یک ابداع جدید برای آیفون 14. برای خرید اقساطی آیفون 14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار و باتری

آیفون 14 پرومکس از تراشه بومی و بسیار قدرتمند A16 Bionic استفاده می‌کند. این تراشه در رتبه بندی سایت‌های معتبر بنچمارک، رتبه اول را بین تمام تراشه‌های دیگر دارد. به کمک این تراشه، آیفون 14 پرومکس می‌تواند گیمی مثل genshin impact را با حداکثر تنظیمات گرافیکی به روان ترین شکل ممکن اجرا کند. کاری که حتی بسیاری از پرچمدارهای اندرویدی قادر به انجامش نیستند. در کنار این تراشه، 6 گیگابایت رم نیز در آیفون 14 پرومکس تعبیه شده و رنج حافظه داخلی قابل انتخاب توسط کاربر از 128 تا 1 ترابایت نیز در دسترس است. از طرفی ایفون 4 پرومکس برای توان بخشی به این تراشه قدرتمند، از یک باتری 4323 میلی آمپری استفاده می‌کند که تا 15 وات از شارژ سریع بی سیم پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین آیفون 14 پرومکس

14 پرومکس مثل همیشه از دوربین قدرتمند و با کیفیتی برخوردار است. ماژول دوربین پشتی شامل یک واید 48 مگاپیکسلی، یک اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک تله فوتوی 12 مگاپیکسلی است. در این پکیج اثری از دوربین ماکرو و یا حسگر تشخیص عمق نیست و در عوض، این دوربین در کنار توان فیلم بردای 4K 60 فریم، می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت فول اچ دی و نرخ فریم 240 نیز ضبط کند. دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس هم امکانات بسیار خوبی به کاربر ارائه می‌دهد. یک لنز واید 12 مگاپیکسل در کنار یک حسگر تشخیص عمق در Dynamic Island گوشی قرار گرفته که توانایی گرفتن سلفی‌های بسیار خوبی دارد. همچنین دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس فیلم‌هایی با کیفیت 4K 60 فریم و FHD 120 فریم را هم ضبط می‌کند. برای خرید اقساطی آیفون 14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس در قسطی کلاب

با توجه به قیمت بالای آیفون 14 پرومکس، بسیاری از افراد توانایی خرید این گوشی موبایل را به صورت یکجا ندارند. اما شما می‌توانید از سایت قسطی کلاب، این کالای دیجیتال را به صورت قسطی خریداری کنید. برای خرید اقساطی آیفون 14 پرو مکس به ضامن احتیاجی ندارید. فقط کافی است یک سوم قیمت این گوشی را پرداخت کنید و بقیه هزینه آن را به صورت قسطی بپردازید. همچنین شما می‌توانید برای خرید این هدفون، به صورت نقدی و یکجا نیز اقدام نمایید. قسطی کلاب یک پیشنهاد ویژه یا یک آفر هیجان انگیز نیست و یک فرصت همیشگی و فوق العاده برای خرید قسطی آیفون 14 پرومکس است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی ایفون 14 با چک

خرید قسطي گوشی ایفون 14 با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی ایفون 14 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس چکی

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس چکی
لپ‌تاپ‌های ایسوس را می‌توان به جرات جز برترین محصولات دنیا شناسایی کرد. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس به بخش لپ‌تاپ در دسته بندی...