خرید قسطی مک بوک2020

تاریخ انتشار:
1403/2/30 07:06:09

اگر تمایل به خرید قسطی مک بوک2020 با قیمتی مناسب را دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلبا مراجعه نمایید.


خرید قسطی مک بوک2020


معرفی انواع مک بوک‌های تولید شده توسط برند اپل

اپل یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین برندهای جهان در زمینه تولید کالای دیجیتال به خصوص لپتاپ و گوشی موبایل محسوب می‌شود. یکی از موفق‌ترین تولیدات برند اپل لپ تاپ‌هایی هستند که با نام اختصاصی مک بوک وارد بازار جهانی شده‌اند. این لپتاپ‌ها در دو مدل مک بوک ایر و مک بوک پرو در هر نسل به تولید رسیده‌اند. تفاوت‌های چشمگیری در مشخصات داخلی و سخت افزاری مک بوک ایر و بوک پرو وجود دارد با این حال می‌توانیم در ظاهر این دو نیز تفاوت طراحی ظاهری را مشاهده کنیم. در سال 2020 شرکت اپل با تولید مک بوک ایر و مک بوک پرو در ابعاد و سری‌های مختلف توانست مجددا به یکی از غول‌های بازار کالاهای دیجیتال تبدیل شود. برای خرید قسطی مک بوک2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مک بوک‌های تولید شده توسط برند اپل دارای سیستم عامل مکنتاش هستند. سیستم عامل مک منحصرا مخصوص برند اپل است و تفاوت اصلی مک بوک‌ها با لپتاپ‌های ویندوز در همین سیستم عامل است. این مدل از مک بوک‌های 13 اینچی برند اپل در سبک ترین حالت ممکن طراحی شده است و وزنی حدود 2/1 کیلوگرم دارد. سی پی یو core 7i و 4 هسته‌ای در این مک بوک‌ها گنجانده شده است. رم داخلی آن‌ها نیز می‌تواند حداکثر 16 گیگابایت گنجایش داشته باشد. این مدل از مک بوک‌ها از برنامه‌های مختلف جهت ادیت و فوتوشاپ پشتیبانی می‌کنند. در واقع به دلیل داشتن قدرت پردازش فوق العاده قوی خود می‌توانند پر قدرت‌تر و پر سرعت‌تر از مدل‌های پیشین عمل کنند. با خرید اقساطی مک بوک2020 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

کیبورد مک بوک ایر 2020  فوق العاده حرفه‌ای و تخصصی طراحی شده است. ساختار دکمه‌های کیبورد به صورت سرازیر طراحی شده‌اند و این موضوع منجر به افزایش سرعت تایپ 10 انگشتی نیز می‌شود. هر یک از دکمه‌های کیبورد نیز دارای حداکثر ضخامت 1 میلیمتر هستند. می‌توانید نور پس زمینه لپ تاپ را متناسب با میزان نور محیط تنظیم کنید. در زیر دکمه‌های کیبورد ترک پد حرفه‌ای قرار داده شده است. کارایی این ترک پد ایجاد واکنش‌های مختلف بر حسب قدرت اعمال شده بر دکمه‌های کیبورد است. برای خرید قسطی مک بوک2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تفاوت‌های مک بوک 2020 از مک بوک‌های پیش از خود

از لحاظ طراحی ظاهری می‌توانیم مک بوک ایر 2020 را از جمله زیباترین مدل‌های مک بوک تولید شده توسط شرکت اپل بدانیم. تکنولوژی تاچ آیدی و فیس تایمز که از ویژگی‌های منحصر به فرد مک بوک‌های اپل هستند، در این مدل‌ها نیز قرار داده شده است. قدرت صدای خروجی مک بوک ایر 2020 در مقایسه با مک بوک‌های سری قبل از خود 25 درصد افزایش یافته است. به صورت کلی در این مک بوک صدا و نور و همینطور حرکت تصاویر از هم تفکیک شده‌اند. به همین دلیل می‌توانید بالاترین سطح از کیفیت را در این مدل از مک بوک‌ها تجربه کنید. دو تاندربولت از نوع تایپ سه در کنار این مک بوک‌ها قرار داده شده‌اند. هر کدام از این تادربولت‌ها قابلیت استفاده برای شارژ کردن، اتصال فلش و همینطور اتصال کابل به صورت همزمان را دارند. برای خرید اقساطی مک بوک2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

وب سایت قسطی کلاب اولین و معتبرترین مجموعه خرید قسطی مک بوک2020

سایت قسطی کلاب اولین و معتبر ترین وب سایت در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال با ضمانت خرید معتبر است. در این مجموعه می‌توانید بعد از تشکیل پروفایل خود و رعایت مقررات مذکور کالای مورد نظر خود را به وسیله بخش استفاده از اعتبار در وب سایت سفارش دهید. با توجه به شرایط اقتصادی سخت و تورم زیاد، امکان خرید نقدی کالاهای الکترونیک همچون مک بوک 2020 برای بسیاری از کاربران وجود ندارد. 

سایت قسطی کلاب این امکان را فراهم کرده است که کالای مورد نظرتان را بدون نگرانی تهیه کنید و اقساط آن را با شرایط فوق العاده ویژه پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه خرید اقساطی مک بوک2020 حتما به بخش سوالات متداول وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a73

خرید قسطی a73
اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و با کارایی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی گوشی s23 چکی

خرید قسطی گوشی s23 چکی
اگر شما جز دسته افرادی هستید که از طرفداران برند سامسونگ می‌باشند، جدیدترین گوشی این کمپانی روانه بازار شده و از کیفیت و ظاهری منحصر...