خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:50:12

همانطور که می‌دانید گوشی جدید سامسونگ با ظاهری زیبا و کیفیتی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ


گوشی s23 سامسونگ

با ظهور گوشی‌های هوشمند عرضه و تقاضا تلفن همراه و خرید اقساطی این محصول در سراسر جهان افزایش پیدا کرد. امروزه برند سامسونگ به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای جهانی محسوب می‌شود که گوشی‌های هوشمند خوب و با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. در طی چند ماه اخیر این شرکت با رونمایی از گوشی s23 سامسونگ سر و صدای زیادی به پا کرده است. ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی و امکانات قدرتمند آن از عمده دلایل محبوبیت گوشی s23 شده است. برای خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی طراحی و نمایشگر

سامسونگ مانند تمام محصولات خود در طراحی این کالای دیجیتال نیز سنگ تمام گذاشته است. بنابراین در طراحی s23 یک نمایشگر فوق العاده 6.8 اینچی با بهره گیری از رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل را مورد استفاده قرار داده که حدود 90 درصد از طراحی گوشی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این در طراحی گوشی از المان‌های منحصر به فردی استفاده شده است. برخلاف بسیاری از تولیدات سامسونگ جنس بدنه شیشه‌ای گوشی به همراه فریم آلومینیومی، زیبایی این تلفن هوشمند را دوچندان کرده است. به علاوه سامسونگ در تولید گوشی s23 از رنگ‌های زیبایی استفاده کرده است. با خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

استفاده از حافظه و باتری بی نظیر

با خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شرکت سامسونگ در تولید این گوشی پیشرفته تلاش کرده است تا مشکل کمبود حافظه را برای بسیاری از کاربران برطرف کند. بنابراین گوشی s23 را با تنوع حافظه داخلی تولید و به بازار عرضه کرده است. حافظه داخلی گوشی s23 از 256 گیگ آغاز شده و با دو رم 8 و 12 به فروش می‌رسد. این در حالی است که حافظه 512 گیگ و 1 ترابایت با رم 12 به بازار عرضه شده‌اند. بنابراین خریداران می‌توانند به فراخور نیاز خود گوشی s23 سامسونگ را خریداری کنند.

سامسونگ در تولید این کالای دیجیتال از درگاه کارت حافظه استفاده نکرده است چرا که حافظه داخلی گوشی به میزانی در نظر گرفته شده است که نیازی به کارت حافظه نخواهید داشت. در این میان صحبت کردن از باتری گوشی نیز خالی از لطف نخواهد بود چرا که سامسونگ با استفاده از باتری 5000 میلی آمپر نیاز کاربران را به میزان قابل توجهی برطرف کرده است. به علاوه پشتیبانی از شارژ سریع و پر شدن 65 درصد از باتری در عرض نیم ساعت، از مهمترین مزایای این گوشی محسوب می‌شوند. برای خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی دوربین پشت و سلفی

با بررسی گوشی‌های سامسونگ می‌توان متوجه شد که این برند همیشه در تولید دوربین‌ها حساسیت بسیار زیادی به خرج می‌دهد. به همین دلیل در گوشی s23 باید انتظار دوربین‌های فوق العاده با کیفیتی را داشت که در محیط‌های مختلف عکس‌های خوبی را ثبت می‌نمایند. با این وجود گوشی s23 سامسونگ چیزی فراتر از انتظار کاربران است. دوربین‌های پشت گوشی با چهار پیکربندی واید، اولترا واید، تله فوتو پریسکوپی و تله فوتو، عکس‌های فوق العاده‌ای را ثبت می‌کنند که از نظر کیفیت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

علاوه بر این کیفیت فیلم‌های ضبط شده با دوربین پشت این گوشی 8K خواهد بود که انقلاب بزرگی در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این درحالی است که این کالای دیجیتال در دوربین سلفی خود 12 مگاپیکسل را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این فیلم های ضبط شده با دوربین سلفی s23 با کیفیت 4K ثبت خواهند شد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بهترین مراکز خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ می‌باشد. این فروشگاه تمام اجناس را با بالاترین کیفیت به فروش می‌رساند. اجناس موجود در فروشگاه قسطی کلاب با تضمین اصالت و به همراه گارانتی به فروش می‌رسند. تمام شرایط خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ در سایت قسطی کلاب مشخص شده است. علاوه بر فروش قسطی امکان خرید نقدی نیز در این فروشگاه وجود خواهد داشت. بر این اساس خریداران گرامی می‌توانند پس از انتخاب محصول مورد نظر و پرداخت آنلاین، سفارش خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل ایفون

خرید موبایل ایفون
کمپانی اپل یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد که دارای طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا است. برای خرید...

خرید اقساطي اپل واچ 8

خرید اقساطي اپل واچ 8
اگر به دنبال خرید اقساطي اپل واچ 8 با شرایطی آسان هستید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...