خرید قسطی می بند6

تاریخ انتشار:
1403/2/11 07:37:14

ساعت هوشمند می بند 6 جز بهترین گجت‌های پوشیدنی شیائومی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی می بند6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی می بند6


ساعت هوشمند شیائومی می بند 6

هر ساله شرکت شیائومی مچ بندهای هوشمند جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. مچ بندهایی که نسبت به سری‌های قبلی تغییرات و پیشرفت‌های چشمگیری داشته اند. می بند 6 شیائومی جدیدترین و به روز ترین می بند تولید شده از سوی این شرکت می‌باشد که با طراحی جدید، صفحه نمایش بزرگ‌تر، کاربردی بودن اپلیکیشن‌های موجود طرفداران زیادی برای خود بوجود آورده است. شما نیز اگر می‌خواهید به روزترین مچ بند شیائومی (با ویژگی‌های جدید و فراوان) را داشته باشید؛ می‌توانید به خرید قسطی می بند6 از سایت قسطی کلاب بپردازید.

طراحی این کالای دیجیتال

مچ بندهای شرکت شیائومی با طراحی یکنواخت و سبکی که دارند؛ می‌توانند ساعت‌ها و حتی روزهای متوالی، بدون اینکه شما را اذیت کنند؛ بر روی دست شما قرار بگیرند. این مچ بند تنها 23 گرم وزن دارد و بسیار سبک است. بندهای این مچ بند نیز از جنس سیلیکون است و از نرمی بسیار خوبی بهره می‌برد (توجه داشته باشید که بند سیلیکونی مچ بندهای سری قبل (4 و 5) نیز قابلیت اتصال به می بند 6 را دارند).

صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به سری‌های قبل!

تنها تفاوت می بند 6 نسبت به سری‌های قبل، اندازه صفحه نمایش این گجت هوشمند است (می بند 6 صفحه نمایش بزرگتری دارد). در می بندهای قدیمی تر، صفحه نمایش کوچک بود و همین امر، کار کردن با مچ بند را با دردسرهای زیادی همراه می‌کرد. اما در این سری از می بند، بهره گیری از یک پنل 1.56 اینچی AMOLED کار کردن با مچ بند را راحت‌تر کرده است و یکی از نقاط قوت این مچ بند نیز محسوب می‌شود. همچنین این صفحه نمایش رزولوشن 486 در 152 پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

مشخصات نرم افزاری و اتصالات این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک سیستم عامل اختصاصی بهره می‌برد که قابلیت سینک شدن(Sync) شدن به گوشی‌های اندرویدی و همچنین گوشی‌هایی با رابط کاربری ios را نیز دارد.

این کالای دیجیتال از نسخه 5 بلوتوث استفاده می‌کند. اگرچه این می بند از نسخه جدید بلوتوث پشتیبانی می‌کند؛ اما نداشتن GPS مستقل، یکی از نقاط ضعف این گجت هوشمند بشمار می‌رود. در واقع برای اینکه بخواهید از قابلیت‌های GPS بهره مند شوید؛ حتما باید گوشی موبایلتان در دسترس باشد و به کمک آن مسیر را تشخیص دهید. برای خرید اقساطی می بند6 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری این گجت هوشمند

این کالای دیجیتال از یک باتری 125 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری لیتیوم پلیمری امکان این را به شما می‌دهد که 14 روز (به گفته شرکت شیائومی) بدون نیاز به شارژر، با این مچ بند کار کنید. اما تجربه شخصی برخلاف این آمار است و مچ بند شیائومی می بند 6 با یکبار شارژ کردن، تنها 10 روز می‌تواند برای شما کارایی داشته باشد (که باز هم خوب است!). تنها با یکبار شارژ کردن، 10 روز از می بند 6 استفاده کنید! اگر قصد خرید قسطی می بند6 را دارید؛ آگاه باشید که شرایط آن بوجود آمده است و شما تنها با چند کلیک می‌تواند صاحب می بند 6 شوید.

قابلیت‌های این کالای دیجیتال

این مچ بند سنسورهای بسیار زیادی دارد که باعث می‌شوند تا شما از ضربان قلب (PPG)، کیفیت خواب، غلظت اکسیژن خون (SpO2) و... خود آگاه شوید. یکی دیگر از تغییرات بوجود آمده در می بند 6، اضافه شدن سنسور SpO2 است که در سری‌های گذشته، شاهد آن نبودیم.

همچنین این کالای دیجیتال از برنامه‌های ورزشی متعددی بهره می‌برد که می‌توانند در حین ورزش(ورزش‌های مختلف) بسیار مثمر ثمر واقع شوند و کاربردهای فراوانی برای شما داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که فرصت خرید اقساطی می بند6 را از دست ندهید. توجه داشته باشید که این گجت هوشمند می‌تواند به مدت 10 دقیقه در عمق 50 متری نیز دوام بیاورد.

شرایط خرید قسطی می بند6 از قسطی کلاب

در بالا مشخصات می بند 6 شیائومی را بررسی کردیم؛ اما به این موضوع اشاره نکردیم که اگر قصد خرید اقساطی می بند6 را دارید؛ باید به کجا مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب با چندین سال تجربه، در زمینه فروش قسطی ساعت هوشمند فعالیت دارد و شرایطی را برای شما بوجود آورده است تا با کمترین فشار اقتصادی، بتوانید صاحب یک گجت هوشمند و کاربردی شوید. 

کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید و پس از ایجاد حساب کاربری(و پشت سر گذاشتن مراحل اعتبارسنجی)، کالای مدنظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین توجه داشته باشید که شما می‌توانید به صورت نقدی هم از این فروشگاه خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی سامسونگ A70

خرید نقدی سامسونگ A70
کمپانی سامسونگ یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده تلفن همراه در جهان می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A70 به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید قسطی mi band 7 pro

خرید قسطی mi band 7 pro
اگر قصد خرید قسطی mi band 7 pro را با قیمت و شرایط عالی دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...