خرید اقساطی موبایل ایفون 13

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:37:48

یکی از بهترین گوشی‌های دنیا بی شک iphone 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل ایفون 13


گوشی آیفون 13

همان‌طور که می‌دانید آیفون 13 از به روزترین موارد و تولیدات شرکت اپل در بازار جهانی است که شامل 4 سری می‌شود. این سری‌ها که از نظر سایز عموما اختلاف فاحشی دارند، عبارت‌اند از 13 معمولی، مینی، پرو و پرومکس می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل اقدام کنید.

خرید قسطی موبایل ایفون 13 تجربه جدید برای بسیاری از افراد خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا موارد مختلف این گوشی را بررسی کنیم و بتوانید این مدل را به راحتی خریداری کنید.

گوشی آیفون 13 و دیزاین جذاب آن

زمانی که این کالای دیجیتال را از منظر اندازه صفحه با مدل قبلی مقایسه می‌کنید، متوجه خواهید شد که با آیفون 12 هیچ گونه تمایزی نخواهد داشت. در حقیقت در هر دو مورد از صفحه نمایش 6.1 اینچ بهره برده شده است.

البته همه چیز به طور کامل یکسان نبوده و تفاوتی در ظاهر بین آیفون 13 و 12 می‌توان به وضوح مشاهده کرد، اندازه دوربین‌های آن‌ها است. در حقیقت تراشه‌های دوربین آیفون 13 از 12 بزرگ‌تر بوده و جایگاه دوربین‌ها نسبت به مدل قبلی تغییر بسیار زیادی داشته که به راحتی قابل تشخیص خواهد بود. برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

البته این تمایزات حالت دومی نیز خواهد داشت و آن هم تفاوت اندازه کادر بالای صفحه نمایشگر خواهد بود. در آیفون 13 یک سنسور تشخیص چهره با سایز کوچک تر نیز به این قسمت اضافه گردیده است. در حقیقت این کادر حدود 20 درصد کاهش پهنا را تجربه کرده که به نوبه خود بر زیبایی محصول افزوده است. یکی از راه‌ها خرید نقدی این کالا خواهد بود. با خریدی نقدی، این گوشی را برای امور مختلف به همراه خود داشته باشید. 

قیمت خرید آیفون 13

درست است که هزینه پرداختی توسط شما برای مدل‌های آیفون جهانی است، اما در ایران نوسانات دلار همواره عاملی مهم بوده است. البته بحثی به عنوان التهاب بازار نیز در این قیمت گذاری کاملا تاثیر گذار بوده بهترین سایت، قسطی کلاب است، زیرا هزینه درج شده برای گوشی آیفون به روز خواهد بود. می‌توانید وارد این سایت شده و از قیمت‌های آیفون با توجه به آپدیت روز آگاه شوید. برای خرید قسطی موبایل ایفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین آیفون 13

فرق بصری دوربین آیفون 13 با مدل قبلی خود در محل قرار گرفتن دوربین‌ خواهد بود. البته تنها محل قرار گرفتن نخواهد بود و می‌توان به کیفیت و کارایی بسیار زیاد آن اشاره کرد. این مدل از دوربین فوق عریض با ساخته شده است که باعث پدید آمدن این کیفیت شده است. همچنین تصویر برداری در شب با این گوشی بسیار جذاب خواهد بود و لرزش گیر عالی آن مانع از هر گونه مشکلی خواهد شد. برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری آیفون 13

این دستگاه نیازمند ظرفیت باتری بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی است. البته ظرفیت باتری این گوشی 3095 میلی آمپر ساعت خواهد بود. همچنین نگهداری شارژ در این مدل حدود 25 درصد نسبت به سری‌های قبلی بهبود یافته است. در حقیقت در یک استفاده معمولی تا 15 ساعت می‌توانید از وجود این محصول و کار کردن با آن لذت ببرید.

خرید قسطی موبایل ایفون 13

می‌توانید تمام امکانات این مدل جالب را در سایت قسطی کلاب ببینید. البته نکته جذاب این خواهد بود که سایت قسطی کلاب می‌تواند تمامی سری‌های آیفون را به صورت نقد و اقساطی، خریداری کنید.

قادر هستید که از طریق پرداخت مقداری به عنوان پیش پرداخت این محصول را تهیه کرده و از استفاده از آن لذت ببرید. سایت قسطی کلاب تنها سایت معتبر در ایران بوده که فروش قسطی گوشی دارد. برای خرید آیفون 13 کافی خواهد بود که به سایت قسطی کلاب وارد شده و خرید اقساطی موبایل ایفون 13 را با زدن یک دکمه انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون وی مدا

خرید اقساطی هدفون وی مدا
سبک جدید زندگی و پیشرفت قابل توجه فناوریها خصوصا در دنیای مولتی مدیا، بطرز بی­ سابقه­ ای استفاده از هدفون­ها را افزایش داده است. طرح فروش اقساطی ...

خرید قسطی تبلت سامسونگ S8

خرید قسطی تبلت سامسونگ S8
برند سامسونگ برندی موفق و عالی در حوزه کالای دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت سامسونگ S8 به بخش تبلت در دسته...