خرید اقساطی لپتاپ لنوو گیمینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:45:27

برای انتخاب یک لپ تاپ عالی و با کیفیت نیاز به تحقیق زیادی خواهید داشت. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپتاپ لنوو گیمینگ


لپتاپ لنوو گیمینگ

از مهم‌ترین مواردی که امروزه در زندگی افراد احساس می شود، لپ تاپ خواهد بود. به خصوص اگر اهل بازی باشید. خرید قسطی لپتاپ لنوو گیمینگ یکی از آن وسایلی خواهد بود که شما را در هنگام بازی کاملاً ساپورت خواهد کرد و خیالتان از بازی راحت خواهد بود. در ادامه سعی می‌کنیم که بیش از پیش به معرفی این محصول کاربردی بپردازیم و آن را برای شما باز کنیم. با ما همراه باشید.

خرید اقساطی لپتاپ لنوو گیمینگ چه مزیتی دارد؟

اول از همه باید بیان کرد که این لپ تاپ در بازار عموماً به صورت نقدی به فروش می‌رسد. پس پیدا کردن جایی که بتوان خرید قسطی لپتاپ لنوو گیمینگ را انجام داد، از هر نظر مفید خواهد بود. اما سوالی که به وجود می‌آید این خواهد بود که آیا ارزش دارد؟ برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر خواهد بود. 

صفحه نمایش

این محصول دارای یک صفحه 15.6 اینچی خواهد بود که می‌توانید برای مصارف مختلف از آن بهره ببرید. این صفحه که full HD است، باعث خواهد شد که بتوانید به بهترین شکل به دیدن فیلم یا بازی کردن بپردازید. نکته مهم در این کالا این خواهد بود که صفحه نمایش به هیچ وجه چشمان شما را اذیت نخواهد کرد.

سخت افزار

چیزی که در این محصول مشخص است و شما را به خرید اقساطی لپتاپ لنوو گیمینگ ترغیب می‌کند، موضوع سخت افزاری خواهد بود، به صورتی که خیالتان در بازی کردن به طور کامل راحت خواهد بود. در حقیقت در این محصول شما بی نیاز از هر گونه سیستم خواهید بود و تمام بازی‌ها را بدون محدودیت اجرا خواهید کرد.

پردازنده این دستگاه 4 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد که برای پردازش بازی‌ها به بهترین وجه عمل خواهد کرد. از نظر مدل این پردازنده از سری GTX بوده و نوع آن 1650 است. همچنین شرکت سازنده آن نیز NVIDIA است که از معروف‌ترین سازندگان در عرصه جهانی محسوب می‌شود. 

حافظه

از مهم‌ترین عوامل متمایز کننده این کالای دیجیتال، موضوع حافظه داخلی است. در حقیقت این محصول 1256 گیگابایت فضا دارد. این بخش به دو قسمت تقسیم خواهد شد. 1 ترابایت آن از نوع HDD بوده که بسیار مهم برای نصب بازی خواهد بود. از طرفی دیگر 256 گیگابایت آن به صورت SDD است که باعث می‌شود به راحتی بتوانید به بازی بپردازید. بدین وسیله در اجرای بازی آنلاین به هیچ وجه مشکل نخواهید داشت. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو گیمینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سری پردازنده

این محصول از مدل 10750H بهره می‌برد که امروزه از برترین موارد در نوع خود است. از طرفی دیگر از نسل Core i7 خواهد بود که می‌توان گفت برای بازی کردن دیگر بی نیاز خواهید بود. البته شرکت سازنده آن Intel است که نشان از کیفیت محصول می‌دهد.

RAM

از نظر حافظه که از نوع DDR4 خواهد بود و به میزان 16 گیگابایت فضا دارد. این حافظه در هنگام ذخیره سازی یا اجرای اولیه بازی بسیار موثر خواهد بود.

جمع بندی نهایی

خرید اقساطی لپتاپ یکی از بهترین راه‌ها برای خرید مواردی همچون لپ تاپ است که پول کافی برای آن ندارید. خرید قسطی لپتاپ لنوو گیمینگ یک فرصت عالی برای لذت بردن از بازی‌های مختلف خواهد بود.

سایت قسطی کلاب از معتبرترین سایت‌ها و تنها مرجع فروش قسطی لپتاپ است که در ایران وجود دارد. در این مسیر تنها کافی است که وارد سایت شوید و اقدامات لازم را در جهت خرید انجام دهید. یک خرید ارزان و به صرفه را انجام دهید. این محصول برای کسانی که قصد بازی‌های سنگین یا آنلاین دارند، بسیار مفید خواهد بود و به راحتی قادر هستید که از وجود آن لذت ببرید. در حقیقت این کالا با عملکردی سریع و وجود فن‌های خنک کننده قوی توانسته به طور کامل احتیاجات حوزه گیمینگ را برطرف سازد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سرفیس پرو 8

خرید قسطی سرفیس پرو 8
یکی از بهترین تبلت‌های دنیا مختص بزند مایکروسافت است. برای خرید قسطی سرفیس پرو 8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید گوشی قسطی در تهران

خرید گوشی قسطی در تهران
امروزه بسیاری از مردم بدون استفاده از وسایل دیجیتال نمی توانند همه کارهای خود را انجام دهند. همانطور که میدانید اکثر شرکت ها و اداره های بزرگ در ...