خرید قسطی موبایل m52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:15:34

برند سامسونگ برندی بی نظیر و حرفه‌ای در تولید تلفن همراه می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل m52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل m52 سامسونگ



مشخصات گوشی موبایل سامسونگ

با افزایش قیمت روزانه گوشی‌های همراه، کالاهای دیجیتال، کم شدن قدرت خرید مردم و اکثر مردم با خرید اقساطی موبایل m52 سامسونگ نیاز خود، به این محصول را تامین می‌کنند. 

فروشندگان این محصول، برای رفاه حال مشتریان و برای فروش بیشتر اقدام به فروش قسطی گوشی می‌کنند. این شرایط فقط مختص به گوشی نیست، بلکه در بازار دیجیتال شامل همه کالاها می‌شود. در جامعه امروزی افراد محدودی هستند که به صورت نقد کالای دیجیتال خود را خریداری می‌کنند. در بازار موبایل و گوشی تلفن همراه، یکی از مارک‌های برند و معتبر سامسونگ می‌باشد. این شرکت سازنده که مدل‌های مختلفی از تولیدات خود را به بازار فروش عرضه می‌کند، تقریبا نیاز تمام سنین را برطرف می‌سازد. 

به طور مثال گوشی سامسونگ m52 با مشخصات: کارت حافظه‌ xc می‌باشد. همچنین رم آن 8 گیگابایت، و ظرفیت آن 128 گیگابایت می‌باشد. مدل دیگر آن با مشخصات بالاتر، رم 6 گیگابایت و با ظرفیت 128 گیگابایت، در بازار یافت می‌شود. دوربین پشت آن دارای، سه لنز مجزا است که هرکدام 64 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل ماکرو هستند.

دوربین فیلمبرداری آن قدرت ضبط تصویر فورکا، با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. دوربین جلوی گوشی مدل m52 سامسونگ، دارای کیفیت 32 مگاپیکسل می‌باشد. این گوشی؛ اندروید و دارای رنگ بندی مشکی، آبی، و سفید است. باتری آن سریع شارژ می‌شود و دو سیم‌کارت است. دارای شبکه‌های ارتباطی 5G، 4G، 3G، می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل m52 سامسونگ، باید به بازار موبایل یا برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ، به سایت قسطی کلاب، مراجعه کنید.

برای خرید قسطی گوشی سامسونگ واین کالای دیجیتال، سایت قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را در نظر دارد که برای خریداران مقرون به صرفه است. ما اگر بخواهیم موبایل سامسونگ مدل m52 را به قیمت مناسب بخریم می‌توانیم با تحقیقات مناسب و مشاوره گرفتن از فروشندگان موبایل و مراجعه به سایت‌های معتبر، مانند قسطی کلاب این کالای دیجیتال را به قیمت مناسب خریداری کنیم.

بررسی نحوه خرید اقساطی موبایل

در حال حاضر، برای خرید اقساطی موبایل m52 سامسونگ، می‌توانیم از بعضی از سایت‌های معتبر، دارای مجوز از وزارت صنایع و با ارائه مدارک مالی و هویتی معتبر، خرید‌قسطی این گوشی را انجام دهیم. خرید قسطی موبایل m52 سامسونگ این گوشی به این شکل است که سایت و یا شرکت مربوطه، مبلغی را به صورت وام به خریداران تخصیص می‌دهند و خریداران محصول، با این وام از سایت مربوطه گوشی مورد نظر خود را خریداری می‌کنند و در پایان هر ماه قسط خود را پرداخت می‌کنند.

این گوشی در 24 سپتامبر 2021 در بازار عرضه شد و دارای نمایشگر بسیار خوب و با کیفیت از نوع سوپر آمولد و دارای نرخ نوسازی 120 هرتز می‌باشد. در بازی‌هایی مانند، آسفالت 9 می‌تواند کیفیت تصویر خوبی به شما ارائه دهد. 

در بازار کالای دیجیتال خرید گوشی سامسونگ m52 از همه نظر بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. این گوشی دارای امکاناتی است که نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، کاملا تکمیل بوده و دارای کارایی بالایی است. گوشی سامسونگ m52 شما را در اجرای بازی‌های سنگین مانند کال آف دیوتی موبایل و آسفالت 9 همراهی می‌کند. 

خرید اقساطی موبایل m52 سامسونگ

از وب سایت‌های معتبر جهت خرید قسطی موبایل m52 سامسونگ، سایت قسطی کلاب می‌باشد. این سایت با طرح‌های متنوع، با توجه به نیاز و توان پرداخت مشتریان، اقدام به فروش کالای دیجیتال می‌کند. شرایط خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب بشرح ذیل است:

در مرحله اول کاربر، برای گرفتن اعتبار از سایت قسطی کلاب باید عضو این سایت شده و بعد وارد حساب کاربری خود شوید. به سایت وارد می‌شوید و برای درخواست اعتبار به بخش درخواست اعتبار می‌رویم و مراحل خواسته شده را مطابق فرم‌های موجود، که شامل اطلاعات فردی مانند، نام و نام خانوادگی، کد ملی و موارد دیگر می‌باشد را کامل می‌کنیم. در انتها نحوه بازپرداخت را با توجه به شرایط خود انتخاب می‌کنیم. در مرحله آخر تصویر کارت ملی خود را آپلود کرده و درخواست خود را ثبت می‌نماییم. 

در این سایت سه روش برای خرید اقساط کالا موجود است. هرکدام از این طرح‌ها شامل مبالغ مختلفی هستند. مشتریان با توجه به قدرت مالی خود نبست تکمیل طرح و انجام فرآیند تکمیل مدارک اقدام کرده و پس از اتمام کار و تایید شرکت، پس از گذشت سه تا هفت روز کاری محصول خریداری شده مطابق آدرس و کدپستی اعلام شده، برای خریدار با پست ارسال می‌گردد.

برای خرید اقساطی موبایل m52 سامسونگ می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و تکمیل مدارک خواسته نسبت به تکمیل مدارک اقدام و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی معتبر می‌باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G
اگر به دنبال یک گوشی همه چیز تمام و خوش قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G از بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی گوشی iphone 13 promax

خرید قسطی گوشی iphone 13 promax
آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین مدل‌های شرکت اپل می‌باشد که بسیار طرفدار دارد. برای خرید قسطی گوشی iphone 13 promax به بخش موبایل در...