خرید قسطی ایکس باکس سری x

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:17:11

کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری x به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ایکس باکس سری x

ویژگی‌های Xbox series X

برای خرید قسطی ایکس باکس سری x می‌توان به درگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمود. ایکس باکس سری X در ردیف نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت جای می‌گیرد. کنسول‌های بازی Xbox از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های گیمینگ به شمار می‌روند. کنسول‌های بازی شرکت Microsoft به یکی از ابر سرگرمی‌های مورد علاقه بسیاری از گیمرها در اقصی نقاط دنیا تبدیل شده‌اند.  

طراحی ظاهری خاص و منحصر به فرد را می‌توان یکی از مشخصات مهم خرید اقساطی ایکس باکس سری x برشمرد. ایکس باکس series x، از لحاظ ابعاد و اندازه بزرگ‌تر از نسل قبلی خود یعنی ایکس باکس سری s می‌باشد. برخورداری از شمای ظاهری به شکل مکعب مستطیل ایکس باکس سری ایکس، شمایی از کیسه‌ای رایانه را در نگاه کاربر متجلی می‌سازد. 

رنگ مشکی و استفاده از ظرافت‌های ویژه در طراحی، شکل ظاهری متفاوتی را به این سری کنسول بازی بخشیده است. در ضمن، ظاهر شبکه‌ای مانند قسمت بالای کنسول، زیبایی و جذابیت ظاهری دستگاه را دو چندان ساخته است.

لوگوی XBOX در قسمت جلویی و گوشه بالایی کنسول قرار گرفته است. همچنین، در بخش جلوی کنسول درایو نوری آن به چشم می‌خورد. در ساختار این کنسول از یک پردازنده قوی و باکیفیت AMD Zen 2 استفاده شده است. 

علاوه بر این، پردازنده گرافیکی به کار رفته در ایکس باکس سری ایکس از نوع AMD RDNA 2 می باشد. اگرچه برای این نوع کنسول بازی امکان پشتیبانی از رزولوشن 8k پیش بینی شده است، اما تمرکز اصلی ایکس باکس بر روی اجرای بازی‌های با کیفیت 4k با نرخ فریم 60 الی 120 fps بنا شده است.

برخورداری از پردازنده مرکزی (cpu) باکیفیت و بهینه‌سازی شده، از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی ایکس باکس سری x محسوب می‌شود. شرکت مایکروسافت برای این کنسول یک پردازنده مخصوص هشت هسته‌ای با فرکانس 3.8 GHz در نظر گرفته است. 

سایر مشخصات کنسول بازی ایکس باکس سری X

قابلیت منحصر به فرد Smart Delivery و Quick Resume را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی ایکس باکس سری x قلمداد نمود. در پرتو وجود ویژگی Quick resume، امکان سوئیچ کردن راحت کاربران بین چند بازی مختلف محقق می‌شود. بر این اساس، گیمرها قادر خواهند بود بازی مربوطه را از قسمت رها شده بار دیگر از سر بگیرند. این قابلیت مانع از صرف کردن زمان زیاد برای لود شدن و بالا آمدن بازی‌ها می‌شود.

برخورداری کنسول Xbox Series X از ویژگی Backward Compatibility، قابلیت اجرای بازی‌های نسل‌های قبلی را با کیفیت و وضوح بالاتر، برای کاربران امکان پذیر می‌سازد. طراحی پورت‌های ارتباطی متنوع مانند درگاه HDMI، پورت اترنت و درگاه ارتباطی USB برای این کنسول، قابلیت‌های دستگاه را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشیده است. همچنین، برای کنسول بازی سری x، یک درگاه مخصوص برای اتصال اکسپنشن‌های حافظه (Expansion Card) تعبیه شده است.  

برخورداری از ابعاد 151×151×301 میلیمتر، توان پردازشی 12 ترافلاپس، حافظه ذخیره سازی یک ترابایت نوع SDD، حافظه رم 16 گیگا بایت، درایو نوری 4k UHD، بلوتوث، شبکه بی سیم و خروجی تصویر 4k/8k، سایر ویژگی‌های خرید قسطی ایکس باکس سری x را شامل می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی ایکس باکس سری x

طرح خرید اقساطی ایکس باکس توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ghesticlub.com، از جزئیات این طرح اطلاعات کافی و لازم را به دست آورند. در ضمن علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی انواع سری‌های ایکس باکس، امکان تهیه و خرید لوازم بازی سرگرمی به صورت نقدی، از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب میسر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ایکس باکس سری ایکس

خرید نقدی ایکس باکس سری ایکس
کنسول های بازی با سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت و توسعه هستند. به زودی خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری ایکس در بخش بازی سرگرمی...

فروش نقدی ps4 slim

فروش نقدی ps4 slim
کنسول های بازی شرکت سونی جز پر فروش ترین کنسول های بازی در دنیا می باشند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی ps4 slim را...