خرید قسطی لباس شویی xvision

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:40:39

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایران است که دارای محصولات متنوع و باکیفیتی می‌باشد. برای خرید قسطی لباس شویی xvision به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباس شویی xvision


خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن چگونه می‌باشد؟

آیا می‌خواهید در مورد خرید قسطی لباس شویی xvision اطلاعاتی کسب کنید؟ برای خرید این کالای زیبا به کجا مراجعه کنیم؟ پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا شما عزیزان را با این وسیله کاربردی و پرفروش بیشتر آشنا کنیم.

همانطور که می‌دانید ماشین لباسشویی از مهم ترین و ضروری‌ترین وسایل هر خانه‌ای محسوب می‌شود که امروزه در هر آشپزخانه‌ای می‌توان آن را مشاهده کرد. زیرا اصلی‌ترین نیاز ما ( یعنی نظافت) را برآورده می‌کند. به جرات می‌توان ادعا کرد که ماشین لباسشویی ایکس ویژن یکی از شیک‌ترین و زیباترین محصولات موجود در بازار ایران است.

جالب است بدانید که یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در تولید لوازم خانگی، برند معتبر ایکس ویژن است که محصولات خود را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی در سطح جهان تولید و عرضه می‌کند و همین هم سبب شده تا خرید نقدی و خرید اقساطی ماشین لباسشویی روز به روز رو به افزایش است. برای خرید اقساطی لباس شویی xvision به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات لباسشویی ایکس ویژن

در متن زیر قصد داریم به برخی از مشخصات و ویژگی‌های ماشین لباسشویی ایکس ویژن بپردازیم:

• ماشین لباسشویی یکی از لوازم پر مصرف به شمار می‌آید، ولی برند ایکس ویژن به راحتی با کسب نمودار +++A توانسته در رده انرژی کم مصرف قرار گیرد و همین باعث شده در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی شود.

• لباسشویی ایکس ویژن دارای موتوری با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه است، همچنین این لباسشویی یک صفحه نمایشگر LED دارد که شما می‌توانید زمان بندی و مراحل شستشو را به ترتیب در آن مشاهده نمایید.

• از دیگر مشخصات این محصول زیبا داشتن قفل کودک است یعنی از تغییر ناخواسته تنظیمات جلوگیری می‌کند. با خرید قسطی لباس شویی xvision از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

• لباسشویی ایکس ویژن 16 برنامه شستشو دارد یکی از آنها که می‌توان به آن اشاره نمود شستشوی سریع است. یعنی در کمترین زمان ممکن لباس‌های تمیز و عاری از هرگونه لکه را تحویل شما می‌دهد. از دیگر مشخصات این محصول پر کاربرد این است که هنگامی که یک تکه لباس را فراموش کردید با فشار دادن یک دکمه می‌توانید در حین کار آن را اضافه کنید.

• یکی دیگر از مشخصات لباسشویی ایکس ویژن قابلیت ضد آلرژی دارد. یعنی برای لباس‌هایی که حساس هستند طوری آن را برنامه ریزی کردند که سبب لطیف و نرم‌تر شدن لباس‌ها می‌شود در ضمن ناگفته نماند این لباسشویی فوق‌العاده برای انواع جنس لباس کاربرد دارد، زیرا دارای درام کریستالی است که مانع آسیب زدن به بافت لباس شما می‌شود. 

بهترین راه برای صاحب شدن این محصول برای افرادی که توان پرداخت یکباره محصول را ندارند خرید اقساطی لباس شویی xvision بهترین و مناسب‌ترین گزینه انتخابی است.

خرید قسطی لباس شویی xvision از قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی لباس شویی xvision را دارید به سایت معتبر قسطی‌ کلاب مراجعه کنید. شما می‌توانید تمام محصولات ایکس ویژن را به صورت نقد و اقساط از وب سایت قسطی‌ کلاب خریداری کنید و همین امر باعث شده تا مشتریان زیادی را به خود جلب کند، زیرا برای متقاضیان بسیار مقرون به صرفه است.

برای خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن فقط با داشتن دسته چک بدون اینکه به ضامن نیاز داشته باشید، می‌توانید صاحب این ماشین لباسشویی بسیار زیبا شوید. ناگفته نماند باید به عنوان پیش پرداخت یک چهارم مبلغ را واریز کنید و باقیمانده مبلغ را توسط چک اقساطی مابین 4 تا 14 قسط پرداخت کنید. پس برای دیدن و خرید انواع لباسشویی ایکس ویژن به وب سایت ما به نشانی  www.ghesticlub.com مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته

خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته
برند فیلیپس را می‌توان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در دنیا نامید. برای خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته الکترونیکی یا...

تلویزیون جي پلاس

تلویزیون جي پلاس
برند جی پلاس قهرمان تازه نفس ایرانی با سرعت بالایی در حال طراحی و تولید محصولات خانگی است و روز به روز به سمت پیشرفت و مدرن شدن در ....