خرید اقساطي PS5

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:02:30

برترین و بهترین کنسول بازی دنیا با اختلاف PS5 می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطي PS5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي PS5


معرفی و بررسی ps5

کنسول جدید سونی به عنوان یک کنسول نسل نهمی وارد بازار شده است. پلی استیشن 5، سخت افزار و رابط سخت‌افزاری ویژه‌ای دارد. همچنین رابط کاربری آن نیز، متناسب است. 

در پلی استیشن 5 از کنترلر جدیدی استفاده شده و بازی‌ها نیز در آن فوق‌العاده خواهد بود. قابلیت خرید قسطي PS5 در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

مشخصات فنی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پلی استیشن جدید شرکت سونی، وجود سرعت بالای آن است. اگرچه، با وجود این حافظه برنامه‌های کمتری را می‌توانید نسبت به پلی استیشن 4 بر روی آن نصب کنید. ظرفیت داخلی این کنسول 825 مگابایت از نوع SSD می‌باشد.

حافظه‌های SSD همواره محبوب و به سرعت بالا معروف بودند، ولی در کنسول قبلی میزان حافظه برابر با یک ترابایت بود. بنابراین، در این کنسول شاهد یک سرعت فوق‌العاده 5.5 گیگابایت بر ثانیه خواهید بود.

طراحی ظاهری

پلی استیشن 5 شوکه ‌کننده و جنجالی است. حجم بزرگ این کنسول کمی غیر عادی به نظر می‌رسد! طول آن 39 سانتی‌متر و عرض آن 26 سانتی‌متر است.

البته نباید نگران عبور و مرور جریان هوا باشید. زیرا سونی برای هر مشکل یک راهکار خوب دارد. از جمله نکات مثبت طراحی، پنل‌های کناری آن می‌باشد که به راحتی جداسازی می‌شود و تمیز کردن بدنه اصلی راحت خواهد بود. ظاهر کنسول نوید گران قیمتی و لوکس بودن آن را می‌دهد. با خرید اقساطي PS5 همه چیز بهتر می‌شود!

USB

در قسمت جلو، دکمه خروجی دیسک و پاور قرار دارد و یک درگاه USB تایپ C و نسخه 3 قرار گرفته است. جدیدترین کنسول بازی سونی در مجموع دارای چهار درگاه USB است که 2 تا در جلو و 2 تا در عقب قرار دارد. 3 عدد از این USB دارای سایز بزرگ هستند. با خرید اقساطي PS5 همیشه متصل هستید!

گرما و صدای کم

یکی از بهترین طراحی‌های موجود در این کنسول حل مشکل صدای فن و گرمای ایجاد شده است. صدای کنسول حتی در حالتی که هدفون شخصی را به گوش نزده‌اید، کم است و در هنگام بازی نیز سکوتی محض حکم فرما خواهد بود!

طراحی مبتکرانه آن طوری طراحی شده که گرما را از سه طرف پشت، جلو و بالا به بیرون منتقل می‌سازد. این کنسول نسبت به کنسول‌های دیگر گرمای کمتری ایجاد می‌کند و خنک‌تر می‌باشد، همچنین صدای آن نیز بسیار مناسب است. با خرید قسطي PS5 صدا و گرمای کمی خواهید داشت!

رابط کاربری

این کنسول یک نسل جدید از کنسول‌های پلی استیشن می‌باشد و رابط کاربری آن فوق‌العاده است. همچنین، امکان پشتیبانی از دو رزولوشن واقعی 4K و قابلیت HDR در آن نمایان بوده و صفحه اصلی رابط کاربری طوری طراحی شده است تا همه منوها را در گوشه قرار دهد.

قسمت بازی‌های نصب شده به بالا رفته و حدود 70 درصد صفحه به پیش زمینه در حال انتخاب بازی اختصاص داده شده است. هرچند که بعد از سال‌ها عادت به رابط‌های کاربری قبلی، باید کمی زمان بگذارید تا به این طراحی عادت کنید.

قابلیت‌های جدید

در این پلی استیشن با کارت‌های فعالیت و ویدیوهای راهنما روبرو هستید. این قابلیت‌ها سبب می‌شوند تا بتوانید بدون برگشت به منوی اصلی وارد مرحله بعدی بازی شوید. در واقع با این کنسول می‌توانید تجربه‌های جدیدی خلق کنید.

راهنمای بازی به شما کمک می‌کند که محل مخفی شدن آیتم‌های مختلف را با یک فیلم کوتاه ویدیویی دریابید. با خرید اقساطي PS5 به استقبال مرحله‌های جدید در بازی بروید!

حس تازه در دسته‌ها

دوآل سنس جدید نیز حس بهتری را نسبت به دوآل شوک 4 به شما عرضه می‌کند. به محض اینکه کنترلر جدید را در دست بگیرید، وارد نسل جدیدی از بازی‌ها خواهید شد. پلی استیشن 5 نسل رویایی بازی‌های بعدی است و هیچ کمبود و کاستی در آن راه ندارد.

پیشنهاد خرید ps5

در صورتی که علاقه‌مند به تهیه این کنسول جدید هستید، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. حتی قادر هستید تا از مزایای خرید اقساطی استفاده کنید. از سایت قسطی کلاب وام بگیرید و این پلی استیشن جذاب را تهیه فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي PS5 از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی دوربین عکاسی

خرید قسطی دوربین عکاسی
اگر تمایل به خرید قسطی دوربین عکاسی دارید پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش دوربین در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی پلی استیشن5 با چک

خرید قسطی پلی استیشن5 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی پلی استیشن5 با چک دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...