فروش قسطی ps4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/25 07:26:57

یکی از کنسول‌های بازی سونی با نام ps4 در دو مدل pro و slim به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی ps4 pro به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی ps4 pro


معرفی کنسول بازی ps4 pro

کنسول بازی ps4 pro نسخه به‌روز شده کنسول ps4 بوده که این کنسول از طراحی سخت افزاری جدیدی بهره می‌برد. در شرایط فعلی خرید قسطی ps4 pro یکی از بهترین راه‌های موجود جهت تهیه این کنسول بازی است. بدون شک دنیای بازی‌های ویدیویی با جذابیت‌های فراوانی که دارد، هر کس را به سمت خود جذب خواهد کرد. 

بهتر است بدانید در سال‌های اخیر طراحی و تولید بازی‌های ویدیویی با پیشرفت زیادی روبرو بوده است. به‌گونه‌ای که در حال حاضر شاهد طراحی بازی‌هایی با گرافیکی نزدیک به واقعیت هستیم. البته انجام این بازی‌ها نیازمند به استفاده از سخت افزاری جدید و قدرتمند خواهد بود. کنسول بازی ps4 pro یکی از بهترین دستگاه‌های موجود جهت انجام بازی‌های ویدیویی است.

این کنسول بازی نسل هشتمی در سال 2016 توسط شرکت سونی به بازارهای جهانی عرضه گردید. وجود سخت افزاری مناسب و طراحی کارآمد سبب استقبال خوب افراد از این کنسول بازی شده است. به همین منظور بسیاری از افراد خرید اقساطی ps4 pro را برای تهیه این کنسول بازی انتخاب می‌کنند. زیرا با کمک کنسول بازی ps4 pro می‌توان تمامی بازی‌های ویدیویی جدید را به راحتی اجرا نمود. 

مشخصات کنسول بازی ps4 pro

سونی در طراحی کنسول بازی ps4 pro از سخت افزاری مناسب و بهینه استفاده کرده است. وجود سخت افزار مناسب در طراحی این کنسول، خرید قسطی ps4 pro را به گزینه بهتری تبدیل کرده است. به همین منظور لازم است بدانید کنسول ps4 pro دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند با هسته‌های سفارشی شده Jaguar می‌باشد. 

طراحی این پردازنده توسط شرکت نام آشنای AMD صورت گرفته که از فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز برخوردار است. استفاده از این پردازنده نسل هشتم، قدرت قابل توجهی را برای کنسول ps4 pro به ارمغان آورده است. همچنین این کنسول سونی دارای پردازنده گرافیکی یکپارچه شده AMD می‌باشد؛ این پردازنده گرافیکی قادر است، قدرتی برابر با 4.2 ترافلاپس را تولید نماید. 

با وجود این کارت گرافیک می‌توان تمامی بازی‌های نسل هشتم را با بیشترین گرافیک ممکن اجرا نمود. سونی برای حافظه موقت کنسول ps4 pro از 8 گیگابایت رم از نوع GDDR5 بهره گیری کرده است.

 این میزان حافظه موقت برای اجرای بسیاری از بازی‌های جدید و قدیم کافی خواهد بود. ناگفته نماند که فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای کنسول ps4 pro در حدود 1 ترابایت می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید تعداد زیادی از بازی‌های ویدیویی را در حافظه این کنسول ذخیره نمایید.

آیا کنسول ps4 pro گزینه مناسبی برای خرید است؟

یکی از سوالات متداول افراد این است که آیا کنسول ps4 pro گزینه مطلوبی برای خرید است؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید با استفاده از کنسول ps4 pro می‌توان تمامی بازی‌های نسل هشتم و تعدادی از بازی های نسل نهم را اجرا نمود. همچنین این کنسول نسبت به برادر بزرگ‌تر خود یعنی ps5 از قیمت کمتری برخوردار می‌باشد. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی ps4 pro این کنسول را در سریع ترین زمان ممکن تهیه نمود. 

خرید قسطی ps4 pro با شرایط ایده آل

اگر شما هم علاقه‌مند به انجام بازی سرگرمی ویدیویی هستید، می‌توانید با خرید اقساطی ps4 pro به انجام بازی های گوناگونی بپردازید. امروزه فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش قسطی کنسول بازی فعالیت می‌کنند. هر یک از این فروشگاه‌ها شرایط متنوعی را برای عرضه محصولات خود در نظر می‌گیرند. 

در این میان بهتر است به یکی از مناسب‌ترین فروشگاه‌های موجود یعنی فروشگاه قسطی کلاب اشاره کنیم. قسطی کلاب یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش اقساطی کالای دیجیتال است. این فروشگاه در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها، شرایط مطلوبی را برای خرید اقساطی پلی استیشن در نظر گرفته است. به همین جهت برای خرید نقدی یا اقساطی محصول مورد نظر خود، تنها کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ایکس باکس سری ایکس

خرید نقدی ایکس باکس سری ایکس
کنسول های بازی با سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت و توسعه هستند. به زودی خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری ایکس در بخش بازی سرگرمی...

خرید قسطی دسته بازی دوال سنس

خرید قسطی دسته بازی دوال سنس
دسته بازی ps5 یکی از بهترین محصولات برند سونی می‌باشد. برای خرید قسطی دسته بازی دوال سنس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...