خرید قسطي رانا پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:32:55

خودرو رانا پلاس یکی از خودروهای پرفروش در ایران می‌باشد. برای خرید قسطي رانا پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي رانا پلاس


خودرو رانا پلاس

اگر قصد خرید قسطی رانا پلاس را دارید باید بدانید این ماشین که توسط شرکت ایران خودرو تولید و طراحی شده است؛ به تازگی و از اواخر دهه 90 شمسی در بازار عرضه می‌شود.

 رانا پلاس همانطور که از نامش پیدا است؛ نسخه به روز شده خودرو رانا می‌باشد‌. رانا نسخه قدیمی تر رانا‌ پلاس است. رانا پلاس جایگزین بعضی از تیپ‌های پژو 206 اس دی شده است. رانا پلاس دارای تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای با نسخه قبلی خود یعنی رانای معمولی می‌باشد. این تفاوت‌ها هم در ظاهر و هم در بعضی از مشخصات فنی ماشین، وجود دارد. 

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ظاهری که در بین رانا و رانا پلاس وجود دارد تغییر گرافیک‌های چراغ‌های جلو و عقب ماشین است. در طراحی رانا پلاس سعی شده چراغ‌های عقب و جلو خودرو، ظاهری شکیل‌تر و اسپرت تر داشته باشد. در رانا پلاس برخلاف رانای معمولی، آینه‌های راهنما وجود دارد و قالپاق نیز  دارای طراحی مدرن‌تر و جدیدتری می‌باشد. برای خرید اقساطی رانا پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

علاوه بر این تغییرات که در ظاهر و نمای بیرونی خودرو ایجاد شده است تغییراتی در بخش کابین رانا پلاس نیز به وجود آمده است. در رانا پلاس بر خلاف رانای معمولی، فرمان دارای کلیدهای کنترل می‌باشد و صندلی‌ها نیز طرحی جدیدتر دارند‌. بخش داشبورد، دنده و همچنین صفحه کیلومتر خودرو  نیز  دچار تغییراتی شدند. 

مشخصات و ویژگی‌های فنی خودرو رانا پلاس

قبل از خرید قسطی رانا پلاس باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول آشنایی داشته باشید. رانا ‌پلاس دارای شتاب صفر تا صد 12 ثانیه می‌باشد. اکثر محصولات هم رده رانا و رانا پلاس مانند 206 نیز شتابی در همین محدوده زمانی دارند. حداکثر سرعت رانا پلاس نزدیک به 190 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. کلاس بدنه خودرو رانا پلاس سدان است؛ همچنین نوع جعبه دنده آن دستی می‌باشد. 

مصرف سوخت رانا پلاس در 100 کیلومتر برابر با 7 لیتر می‌باشد این خودرو 4 سیلندر بوده و سوخت مصرفی آن بنزین است. مصرف سوخت رانا پلاس در 100 کیلومتر برابر با 7 لیتر می‌باشد این خودرو 4 سیلندر بوده و سوخت مصرفی آن بنزین است. قدرت خودرو رانا پلاس در برابر 105 اسب بخار بوده و گشتاور آن 142 نیوتن متر می‌باشد. 

هرچند که جعبه دنده این ماشین از نوع دستی می‌باشد، اما ایران خودرو، به تازگی ماشین‌های رانا پلاس را در بازار عرضه کرده است که دارای جعبه دنده اتوماتیک می‌باشند. این ماشین‌ها قیمت بیشتری از رانا پلاس با جعبه دنده دستی دارند. استاندارد آلایندگی در خودرو رانا یورو 4 بوده که این استاندارد در رانا پلاس به یورو 5 ارتقا یافته است. با خرید اقساطی رانا پلاس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

رانا پلاس‌هایی که پنج دنده می باشند دارای سیستم فرمان هیدرولیکی بوده اما رانا‌ پلاس‌های 6 دنده فرمان برقی دارند. ترمز جلو خودرو رانا پلاس از نوع دیسکی خنک شونده و ترمز عقب آن از نوع کاسه‌ای می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی رانا پلاس

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی رانا پلاس را برای شما به وجود آورده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و سپس اقساط ماهیانه خود را به آن شرکت‌ها بپردازید.

باید توجه داشته باشید که اعتبار دریافتی را  فقط برای خرید از قسطی کلاب، می‌توانید هزینه کنید. این سایت علاوه بر فروش قسطی خودرو کار فروش انواع وسایل نقلیه را نیز انجام می‌دهد. البته باید توجه کنید شما می‌توانید رانا‌ پلاس و همچنین خودروهای دیگر را به صورت نقدی و بدون هیچ واسطه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سایت قسطی کلاب خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي خودرو ساینا

 خرید قسطي خودرو ساینا
خودروهای ایرانی دارای تنوع و کیفیت بسیار عالی هستند و شما می‌توانید با خرید قسطی خودرو ساینا از بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب یک...

خرید قسطي کوییک با چک

خرید قسطي کوییک با چک
اگر قصد خرید قسطي کوییک با چک را دارید به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...