خرید اقساطی playstation 5

تاریخ انتشار:
1403/2/23 21:48:34

کنسول بازی سونی جز محبوب‌ترین محصولات دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی playstation 5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی playstation 5


مهم ترین مشخصات کنسول ps5

کنسول بازی ps5 را می‌توان از جمله محصولات حرفه‌ای و بی‌نظیر در دنیای کنسول‌های بازی برشمرد. تغییرات ظاهری و سخت افزاری، پردازشگر اصلی قدرتمند و قابلیت‌های ویژه، خرید قسطی playstation 5 را به خوبی توجیه می‌کند. پردازشگر گرافیکی و اصلی پی اس 5 در مقایسه با نسل‌های قبلی، از قدرت بالاتری برخوردار می‌باشد. ضمنا، ps5 به عنوان نسل نهم کنسول‌های بازی، در تاریخ 10 نوامبر 2020 به صورت رسمی معرفی گردید.  

اعمال تغییرات محسوس در طراحی ظاهری، اولین ویژگی خرید اقساطی playstation 5 را شامل می‌شود. اندازه و ابعاد کنسول بازی نسل نهم، به نسبت سری های قبلی بزرگ تر لحاظ شده است. این تغییر ابعاد به علت تعبیه سیستم خنک کننده گسترده در ساختار داخلی کنسول بازی پی اس 5 اعمال گردیده است.

دیگر تغییر ظاهری ps5 به رنگ در نظر گرفته شده برای این محصول مربوط می‌شود. در نسل‌های قبلی، رنگ مشکی به عنوان رنگ غالب بدنه و ساختار کنسول در نظر گرفته می‌شد. شرکت سونی در نسخه جدید کنسول بازی خود، به نوعی سنت شکنی کرده و این دستگاه را با رنگ سفید به علاقمندان پرشمار آن ارائه نموده است. علاوه بر این، بر روی بدنه دستگاه طرح‌های ریزی از نمادهای اصلی پلی استیشن (دایره، مربع، مثلث، ضربدر) به چشم می‌خورد. طراحی بدنه کنسول به صورتی انجام گرفته که امکان قرار دادن کنسول به صورت افقی یا عمودی برای کاربران میسر می‌گردد.

بهره مندی از درگاه‌های ارتباطی متنوع، ویژگی دیگر خرید قسطی playstation 5 را رقم می‌زند. در قسمت مشکی رنگ دستگاه پورت USB-C و USB 3.0 تعبیه شده است. انتقال اطلاعات و شارژ کنترل کننده دستگاه، از طریق این پورت‌ها صورت می‌گیرد. 

سایر مشخصات Sony PlayStation 5

بخش سخت افزاری قوی و قدرتمند، از جمله ویژگی‌های شاخص خرید اقساطی playstation 5 محسوب می‌شود. مجهز شدن به پردازنده AMD Ryzen Zen و حافظه رم 16GB GDDR6، خبر از قدرت پردازش و عملکرد بالای کنسول بازی نسل نهم می‌دهد. همچنین، کمپانی سونی در بخش سخت افزاری ps5 از پردازنده گرافیکی AMD Radeon RDNA 2 بهره برده است. به لطف این ویژگی‌ها، کاربر تجربه اجرای بازی‌ها را بدون لگ و با سرعت بالا، به صورت مشهود احساس می‌کند. در ضمن، برخورداری Playstation 5 از حافظه SSD، در افزایش سرعت لود بازی‌ها تاثیر مطلوب و بسزایی برجای گذاشته است.

کنترل کننده جدید (Dual Sense) به نوعی برگ برنده کنسول بازی ps5 در برابر رقبا به حساب می‌آید. کنترلر سونی به نسبت نسل‌های قبلی کمی بزرگ تر و با وزن بیشتری طراحی شده است. همچنین، طراحی ارگونومیک دوال سنس، ضمن جلوگیری از خستگی دست‌ها، احساس خوبی را به کاربر انتقال می‌دهد. ضمنا، محل قرارگیری دکمه‌های مربوط به R2/L2 در کنترلر نسل نهم با تغییرات زیادی مواجه شده است. علاوه بر این، استفاده از موتورهای لرزش دسته موجب احساس ویبره‌های مختلفی در موقعیت‌های مختلف برای کاربران شده است. 

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی playstation 5 می‌توان به خروجی تصویر 4K، قابلیت پشتیبانی از هارد اکسترنال جهت انتقال بازی‌ها به SSD، درگاه شبکه، پورت HDMI، بلوتوث، شبکه بی‌سیم و درایو نوری بلوری 4K UHD، اشاره نمود. 

نحوه خرید اقساطی playstation 5 از قسطی کلاب

طرح فروش قسطی پلی استیشن 5 از طریق فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، برای متقاضیان و علاقمندان این کنسول بازی محبوب فراهم شده است. خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات جامع و کامل تر از جزئیات و شرایط این طرح به درگاه اینترنتی www.Ghesticlub.com مراجعه نمایند. ضمنا، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمهیدات لازم جهت خرید نقدی انواع وسایل بازی سرگرمی، برای متقاضیان محقق شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 با چک

خرید اقساطی ps5 با چک
کنسول بازی پلی استیشن 5 دارای محبوبیت جهانی است و جز برترین کنسول‌های بازی دنیا محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی ps5 با چک به بخش...

فروش بازی های ایکس باکس وان

فروش بازی های ایکس باکس وان
ایکس باکس وان با پشتیبانی از فرمت های با کیفیت تصاویر و رم و هارد دیسک قدرتمند، یکی از برترین کنسول های بازی مایکروسافت ...