خرید اقساطی گوشی a23

تاریخ انتشار:
1403/2/8 20:06:14

یکی از گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ مدل گلکسی A23 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a23 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a23


بررسی کامل گوشی a23 سامسونگ!

زندگی مدرن روزمره‌ای که داریم نیاز به کالای دیجیتال مخصوصا موبایل را روز به روز بیشتر می‌کند و می‌توان گفت تقریبا تمامی کارها را با موبایل انجام می‌دهیم. پس قبل از تصمیم برای خرید موبایل اول باید به صورت کامل مشخصات محصول را مطالعه کنیم. 

دوربین گوشی a23   

دوربین پشت گوشی a23 دارای چهار لنز مجزا است. دوربین اصلی با کیفیت 50 مگاپیکسل و عریض بودن آن به ثبت عکس‌های خوشرنگ و با کیفیت کمک می‌کند. دوربین دوم با کیفیت 5 مگاپیکسل و اولترا یا فوق عریض است. دوربین سوم 2 مگاپیکسل با ویژگی عمق سنجی به زوم و فوکوس عکس کمک می‌کند. دوربین چهارم هم 2 مگاپیکسل بوده و برای عکس گرفتن از سوژه‌ها از فاصله کم بسیار مناسب است. 

ویژگی OIS در دوربین این گوشی مثل لرزشگیر خودکار عمل کرده و برای فیلم بردای در حال حرکت خیلی مناسب است. دوربین جلوی گوشی که 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی بسیار مناسب است. علاوه بر این در تماس‌های تصویری کیفیت مناسبی ارائه می‌دهد. برای خرید قسطی گوشی a23 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نرم افزار گوشی   

سیستم عامل گوشی a23 هم مثل بقیه موبایل‌های سامسونگ اندروید (نسخه 12) می‌باشد، اما شرکت تولید کننده گفته تا چند سال آینده بروزرسانی‌های این موبایل را فراهم می‌کند. پس نگرانی بابت پشتیبانی نکردن موبایل از برنامه‌های جدید و نسخه‌های آپدیت شده برنامه‌ها نداریم. 

به این دلیل این حرف را می‌زنیم که با وجود اندروید 12 و رابط کاربری One Ul 4.1 شما می‌توانید تناژ رنگی و تم خاص خودتان را در سراسر گوشی اعمال کنید. پس می‌توان فضای داخلی گوشی a23 را با روحیات خود کاملا سازگار کرد. 

امکانات نرم افزاری گوشی شرایط مطلوبی برای استفاده از آن را برای ما فراهم می‌کند و به جرات می‌توان گفت چیزی از هم رده هایش کم ندارد. با این حال قیمت مناسب این گوشی آن را از سایر گوشی‌ها متمایز می‌کند و برای خرید مناسب تر است. برای خرید اقساطی گوشی a23 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ظاهر گوشی a23   

شرکت سامسونگ در طراحی ظاهر گوشی a23  هم مثل سایر محصولاتش به اصل سادگی و در عین حال زیبایی پایبند بوده است. اندازه این محصول نسبت به سایر گوشی‌های این روزها مناسب تر است یعنی نه چندان بزرگ و نه چندان کوچک و با وزن کمی که دارد بسیار خوش دست است. سامسونگ برای مقرون به صرفه نگه داشتن قیمت و پایین بودن وزن این گوشی برای ساخت فریم آن از پلاستیک استفاده کرده است. 

حسگر اثر انگشت این موبایل در دکمه پاور آن و سمت راست گوشی قرار دارد، دکمه‌های صدا هم در طرف راست قرار دارد. صفحه نمایش این گوشی با گوریلا گلس 5 پوشانده شده و در شرایط آزمایشگاهی مقاومت خوبی از خود نشان داده است. ولی در زندگی واقعی بهتر است از گارد و گلس ضد خش برای محافظت بهتر از گوشی استفاده کنیم. برای خرید قسطی گوشی a23 به سابت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باطری گوشی a23

باطری این گوشی جدا نشدنی و 5000 میلی آمپری است. شارژر موجود در جعبه 15 واتی می‌باشد و سرعت مناسبی برای شارژ کردن گوشی دارد. برای خرید اقساطی گوشی a23 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های سخت افزاری گوشی a23  

گوشی a23 با داشتن اسنپدراگون 680 توسعه یافته با فناوری 6 نانومتری و پردازنده 8 هسته‌ای، کیفیت مطلوبی نسبت به قیمت آن به ما ارائه می‌دهد و برای بازی مداوم، گشت و گذار در اینترنت چندان به مشکل نخواهیم خورد. حافظه داخلی گوشی 128 و مقدار RAM آن هم 4 می‌باشد. از دو سیمکارت همزمان روشن نیز پشتیبانی می‌کند. 

صفحه نمایش  گوشیa23 

شرکت سامسونگ از اول در ارائه صفحه نمایش با کیفیت جزو بهترین‌ها بوده است. گوشی a23 با صفحهی نمایش 6.6 اینچی full HD، رزولوشن 2408 ×1080 و تراکم 400 پیکسل در اینچ کیفیت فوق العاده‌‎ای در نشان دادن جزئیات دارد. نور صفحه نمایش روشنایی مناسبی دارد و باعث نگرانی در فضای بیرون و روشن نمی‌شود. 

خرید اقساطی گوشی و خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ 

سایت قسطی کلاب شرایط خرید نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتال و مخصوصا موبایل را فراهم کرده است. اگر تصمیم به خرید قسطی گوشی دارید برای خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ با اطمینان می‌توانید روی ما حساب کنید. سایت قسطی کلاب بهترین شرایط فروش قسطی گوشی سامسونگ را مثل سایر محصولات برای شما فراهم کرده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی سامسونگ جدید

گوشی سامسونگ جدید
سامسونگ به تازگی گوشی های باکیفیت خود را با قابلیت های متفاوتی وارد بازار کرده است. یکی از جدید ترین گوشی های مطرح کمپانی سامسونگ s20 ....

خرید موبایل سامسونگ

خرید موبایل سامسونگ
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد که دارای طرفداران زیادی است. برای خرید موبایل سامسونگ به بخش...