فروش اقساطی عینک واقعیت مجازی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 21:17:46

یکی از جدیدترین محصولات روز دنیا عینک‌های واقعیت مجازی می‌باشد. برای خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی به بخش کالای دیجیتال در دسته بندی واقعیت مجازی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی عینک واقعیت مجازی


عینک واقعیت مجازی

عینک‌های واقعیت مجازی فناوری جدیدی است که از سال 2013 وارد بازار شد. برای مشاهده و خرید قسطی عینک واقعیت مجازی می‌توانید به بخش فروشگاه ما مراجعه کنید. این عینک‌ها نوعی از گجت‌ها هستند که می‌توانند تصاویر را به گونه‌ای واقعی به شما نشان دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با دنیای جذاب این گجت‌های پوشیدنی بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید. اولین شرکتی که اقدام به تولید این عینک‌ها کرد، گوگل بود. با وجودی که این پروژه برای گوگل با شکست مواجه شد اما بسیاری از شرکت‌های دیگر دنیا، از این کار گوگل ایده گرفتند و روی ساخت این عینک‌های واقعیت مجازی کار کردند.

شاید قبل از خرید نقدی عینک واقعیت مجازی این سوال برای شما پیش بیاید که این عینک‌ها چه هستند؟ اگر بخواهیم تا توضیحی دقیق تر از این عینک‌ها به شما بدهیم می‌توانیم این گونه توضیح دهیم. این عینک‌ها می‌توانند تا شما را درون دنیای کامپیوتر ببرند!! استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی هدف‌های مختلفی دارد اما به صورت کلی هدف استفاده از این عینک‌ها را می‌توان تجربه دنیای مجازی را به صورت واقعی‌تر به حساب آورد. با خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

اهمیت عینک واقعیت مجازی

اما شایدقبل از خرید قسطی عینک واقعیت مجازی برای شما سوال پیش بیاید که این عینک‌های واقعیت مجازی را به چه صورتی می‌توان کنترل کرد؟ نحوه کنترل هر نسل عینک‌های واقعیت مجازی متفاوت است. برای مثال نحوه کنترل بعضی با صدا، بعضی با کلیدهای مکانیکی، چشم و یا حتی کنترل از راه دور می‌باشد.

برای کنترل و ضبط حرکات شما هم یک دوربین تعبیه شده است. یکی از دلایل شکست پروژه عینک گوگل همین بود که دوربین مدنظر مدام اطراف شما را ضبط می‌کرد. از همین جهت هم انتقادات زیادی به آن وارد شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی اما عینک‌های فاقد دوربین به بازار عرضه شدند.

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی باید به آن توجه کرد، نمایشگر آن است. در بازارهای امروزی این عینک‌ها با دو نوع نمایشگر مختلف موجود هستند. این نمایشگرها شامل منحنی و موجبر می‌باشد. نمایشگرهای منحنی که به عبارتی نسل قدیمی نمایشگرهای عینک واقعیت مجازی هستند تصویر را شفاف و بزرگ تر از حد نشان می‌دادند. اما با گذر زمان و پیشرفت علم، شرکت‌های تولید کننده اقدام به تولید نوعی دیگر از نمایشگرها کردند. این نمایشگرها که با جدیدترین فناوری‌ها ساخته و به بازار معرفی شد موجبر نام داشت.

نکته‌ای که قبل از خرید قسطی عینک واقعیت مجازی درباره این نمایشگرها بدانید نحوه کار آنها است. نمایشگرهای موجبر نور پرتاب شده را در ناحیه جلوی چشم‌ها خم می‌کنند تا بتوانید میدان بصری خوبی را تجربه کنید. نور توسط قطعه‌ای پلاستیکی و کاملا شفاف ارسال می‌شود. از جمله معایب این نمایشگرها می‌توان به میزان کم ناحیه دید در دنیای مجازی اشاره کرد. برای مثال کارشناسان پس از آزمایش این عینک روی بازی‌های مختلف FOV بیشتر از 50 را نتوانستند به دست آورند. این در صورتی است که میدان دید طبیعی انسان حدودا 220 است. 

خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی در قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب از سال 1396 تاسیس شد و در پی هدفی متفاوت از بقیه سایت‌های فروشگاهی بود. این سایت با فراهم کردن قابلیت خرید اقساطی برای شما دوستان گرامی، عمل خرید را برای شما راحت تر از قبل کرده است. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی از سایت ما، شما همراهان همیشگی ما می‌توانید به قسمت‌های مربوط به فروش قسطی مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در این باره به دست بیاورید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک

خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک
برای خرید اقساطی بهترین کنسول بازی دنیا دیگر هیچ محدودیتی وجود ندارد. به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی ps4 با دو دسته

خرید اقساطی ps4 با دو دسته
یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت سونی پلی استیشن 4 می‌باشد. شما می‌توانید خرید اقساطی ps4 با دو دسته را در بخش بازی سرگرمی...