خرید دسته بازی ایکس باکس سری ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 14:35:56

کنسول های بازی در سال 2020 تحول عظیمی پیدا کرده اند و قرار است با نسل جدیدی از کنسول های بازی روبرو شوید. یکی از کنسول های جدید سال 2020 ایکس باکس سری ایکس می‌باشد که به زودی روانه بازار خواهد شد. به زودی خرید نقدی یا اقساطی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس در بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.


خرید دسته بازی ایکس باکس سری ایکس


کنسول های بازی شرکت مایکروسافت 

در سال های اخیر دو شرکت سونی و مایکروسافت رقابت تنگاتنگی در زمینه طراحی و تولید کنسول های بازی با یکدیگر داشته اند و هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی در طراحی های خود بهره می‌برند. شرکت مایکروسافت با تولید کنسول بازی ایکس باکس توانست بسیاری از مردم جهان را به خود علاقه مند کند و در کنار آن شرکت سونی با تولید ps ها فروش فوق العاده‌ای را تجربه کرد.

نمی توان به وضوح اعلام کرد که کدام یکی از این کنسول های بازی بهتر هستند، زیرا هر دو شرکت نهایت فناوری و تکنولوژی روز دنیا را در طراحی و ساخت کنسول های بازی خود به کار برده اند. شاید فناوری هایی که در کنسول های بازی خود به کار می‌برند، زمان متفاوتی داشته باشد، ولی در آخر هر دوی آن ها پیشرفت های قابل توجه ای داشته اند.

در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی کنترلر جدید ایکس باکس بپردازیم و شما را با ویژگی های منحصر به فرد این دسته بازی آشنا کنیم. ناگفته نماند که به زودی خرید نقدی یا اقساطی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس در قسطی کلاب آغاز خواهد شد. 

طراحی ارگونومیک کنترلر X Box Series X 

دسته بازی یکی از مهم ترین قسمت های کنسول بازی می‌باشد که طراحی تاثیر بسزایی در لذت بردن از بازی دارد. شرکت های سازنده با ارائه نسل جدید دسته های بازی در تلاش هستند که عیب و ایراد های کنترلر ها را از بین ببرند و لذت بازی را دو چندان کنند. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در سال 2020 از کنسول جدید خود رونمایی خواهد کرد. 

در کنار کنسول بازی جدید ارائه شده، قرار است که کنترلر جدیدی نیز رونمایی شود. کنترلر ایکس باکس سری ایکس از طراحی ارگونومیک خاصی برخوردار است و تمام دکمه ها و حالت دسته به طوری طراحی شده اند که گیمرها به راحتی دسته بازی را در دست بگیرند و دچار دست درد و مشکلاتی از این قبیل نشوند. به همین منظور به زودی شرایط خرید نقدی یا اقساطی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس در قسطی کلاب مهیا می‌شود. 

پشتیبانی کنترلر های مایکروسافت از یکدیگر 

جالب است بدانید که اگر به هر دلیلی در سال 2020 کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس به بازار عرضه نشد. شما می‌توانید به صورت جداگانه کنترلر جدید ایکس باکس را خریداری کنید و به کنسول بازی xBox one خود نصب کنید. کنترلر جدید ایکس باکس قابلیت اتصال به مدل های قبلی را نیز دارد.

 همچنین دسته بازی xBox One قابلیت اتصال به کنسول بازی جدید مایکروسافت را دارد. این ویژگی سبب شده است که مشتریان به راحتی و طبق نیاز خود از دسته های بازی استفاده کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه نداشته باشند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به زودی خرید نقدی یا اقساطی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس را آغاز می‌کند. 

ویژگی‌های منحصر به فرد کنترلر جدید مایکروسافت 

دسته بازی ایکس باکس سری ایکس به رنگ مشکی مات است و زیبایی چشمگیری دارد. کنترلر جدید دارای دکمه share می‌باشد که با کمک آن می‌توانید اسکرین شات ها و ویدیوهای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا برای خود ذخیره کنید.

همچنین در کنترلر جدید مایکروسافت از تکنولوژی DLI استفاده شده است که اطلاعات بین دسته بازی و کنسول با سرعت بالایی انتقال می‌یابد که موجب می‌شود، عکس العمل گیمر در چند میلی ثانیه در بازی اعمال شود. 

اگر شما علاقه مند به خرید کنترلر جدید ایکس باکس هستید، مطلع باشید که سایت قسطی کلاب به زودی خرید نقدی یا اقساطی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس را امکان پذیر خواهد کرد. 

خرید نقدی یا اقساطی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس

وبسایت قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر می‌باشد که علاقه زیادی به محصولات جدید دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب محصولاتی را که به تازگی وارد بازار می‌شوند را در سایت خود قرار می دهد و شرایط مناسبی برای فروش دارد.

به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از دسته‌های بازی جدید، به زودی خرید نقدی یا اقساطی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس در قسطی کلاب آغاز می‌شود.

شما می‌توانید به آسانی با انتخاب یکی از دو روش خرید از بای چک یا لیزینگ، خرید اقساطی خود را تکمیل کنید و با توجه به شرایط هر کدام، روشی که برای شما آسانتر است را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با چک

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با چک
شرکت مایکروسافت یکی از برترین برندهای دنیا است و محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با چک به...

خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال

خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...