خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:20:01

برندهای ایرانی موفق در سال‌های اخیر محصولات جذاب و مدرنی را طراحی و تولید کرده‌اند. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی

مشخصات مهم یخچال ایکس ویژن

یخچال فریزر ایکس ویژن متناسب با نیاز خانوارها و در مدل‌های ساید بای ساید، دوقلو، چهار درب و فریزر بالا تولید می‌شود. خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی از روش‌های کاربردی برای تهیه این محصول ساخت داخل به شمار می‌رود. تنوع رنگی بسیار جذاب، طراحی زیبا و ظریف و برخورداری از قابلیت‌های متفاوت، از نقاط عطف یخچال فریزرهای ایکس ویژن محسوب می‌شود. 

طراحی ساده و زیبا، در کنار سیستم سرمایش سریع، از جمله ویژگی‌های شاخص خرید اقساطی یخچال فریزر ایرانی تلقی می‌گردد. با فعال شدن سیستم Super Cooling یا سرمایش سریع، دمای درجه یخچال حدود دو درجه کاهش پیدا می‌کند. این امر ضمن یخ زدن سریع مواد غذایی، کاهش مصرف انرژی دستگاه را به دنبال دارد.

از دیگر قابلیت‌های متمایز یخچال فریزر ایکس ویژن می‌توان به ویژگی Super Freezing یا سیستم انجماد سریع، اشاره نمود. تازه ماندن و حفظ ارزش مواد غذایی در فضای داخلی یخچال برای مصرف کنندگان، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. یخچال ایکس ویژن به لطف تکنولوژی انجماد سریع، گام بسیار مهمی در این زمینه برداشته است. ویژگی super freezing، با کاهش دمای یخچال در یک بازه مشخص، مواد غذایی موجود در آن را به نقطه انجماد می‌رساند. این فرآیند در حفظ تازگی و طعم مواد غذایی کمک شایانی می‌نماید.

سیستم Multi Air Flow یا گردش هوای چندگانه، از دیگر مشخصات برجسته خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی قلمداد می‌گردد. توزیع هوای خنک با نرخ یکپارچه در طبقات داخلی یخچال فریزر، از وظایف اصلی سیستم گردش هوای چندگانه می‌باشد. جریان هوا در فضای داخلی یخچال از طریق دریچه‌های قرار گرفته در زیر طبقات آن صورت می‌گیرد. 

سایر ویژگی‌های X.Vision Refrigerator

مصرف بهینه انرژی را می‌توان از دیگر مشخصات فروش قسطی یخچال فریزر X.Vision برشمرد. میزان مصرف انرژی، از عامل‌های مهم در هنگام خرید یخچال فریزر، به ویژه برای خریداران محسوب می‌شود.

میزان مصرف انرژی وسایل برقی مانند یخچال فریزر، به صورت یک برچسب انرژی مخصوص مشخص شده است. عموما برای نمایش شاخص انرژی دستگاه از حرف لاتین استفاده می‌گردد. گرید انرژی یخچال فریزر ایکس ویژن رتبه A+ است. این شاخصه نمایانگر مصرف پایین انرژی و راندمان بالای دستگاه می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر ایرانی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دستگاه X.Vision Refrigerator به سیستم قفل کودک مجهز شده است. با فعال شدن این سیستم در هنگام نظافت دستگاه، تنظیمات آن دچار تغییر نمی‌شود. همچنین، قفل کودک برای خانواده‌های دارای فرزند کوچک، یک امتیاز مثبت و ویژه می‌باشد.

ناگفته نماند که یخچال فریزرهای برند ایکس ویژن در زمره دستگاه‌های نوفراست یا سیستم بدون برفک طبقه بندی می‌شوند. سیستم بدون برفک، از ایجاد برفک در محفظه داخلی یخچال فریزر جلوگیری به عمل می‌آورد. این سیستم با کمک المنت‌های گرم کننده، برفک‌های ایجاد شده یخچال را از بین می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی می‌توان به رنگ بندی متنوع، فضای داخلی جادار، سطح صدای پایین، کمپرسور اینورتر و قدرتمند، فیلتر ضد باکتری جهت رفع بوی نامطبوع و از بین بردن باکتری های محفظه داخلی، سیستم روشنایی LED دارای طول عمر بالا و کم مصرف، کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، طبقات شیشه‌ای نشکن و اخطار باز ماندن درب، اشاره نمود. 

نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر ایرانی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب طرح خرید اقساطی انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر ایکس ویژن را اجرایی نموده است. خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات جامع و کامل از جزئیات، تسهیلات و شرایط این طرح به وب سایت www.Ghesticlub.com مراجعه نمایند. ضمنا، در این فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قابلیت خرید نقدی لوازم برقی، برای متقاضیان امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی آ ا گ

 خرید اقساطی ماشین ظرفشویی آ ا گ
یکی از وسایل مهم در هر آشپزخانه‌ای بی‌شک ماشین ظرفشویی می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی آ ا گ به بخش ماشین ظرفشویی در...

فروش اقساطی جاروبرقی بوش

فروش اقساطی جاروبرقی بوش
برند بوش برند موفق و با کیفیت آلمانی می‌باشد. برای خرید اقساطی جاروبرقی بوش به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...