فروش اقساطی پی اس فور

تاریخ انتشار:
1403/2/22 04:51:49

کنسول بازی پلی استیشن 4 با طراحی بی‌نظیر و گرافیک بالا، لذت یک بازی دلچسب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید اقساطی پی اس فور به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی پی اس فور


آشنایی با کنسول ps4؛ کنسول نسل هشتمی شرکت سونی

کنسول ps4 ابزاری کاربردی برای انجام بازی‌های روز دنیا با کیفیتی قابل قبول است. امروزه بسیاری از افراد خرید اقساطی پی اس فور را به سایر روش‌های تهیه این کنسول بازی ترجیح می‌دهند. همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر طرفداران بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان با افزایش چشمگیری روبرو شده است. فکر می‌کنید دلیل آن چیست؟

بهتر است بدانید در سال‌های نخست طراحی بازی‌های ویدیویی طرفداران آن به مراتب کمتر از وضعیت کنونی بوده‌اند. همچنین بازی‌های طراحی شده در آن زمان از کیفیت گرافیکی پایینی برخوردار بودند ولی به هر حال انجام آن‌ها لذت زیادی را به مخاطبان القا می‌نمود.

اما پس از گذشت چند سال دنیای بازی سرگرمی ویدیویی با تحولی عظیم روبرو گردید؛ دلیل آن‌هم طراحی بازی‌هایی با گرافیکی واقع‌گرایانه همراه با مکانیزم های نزدیک به واقعیت است. این موضوع سبب شده تا افراد زیادی از سراسر جهان بخش زیادی از تایم فراغت خود را به انجام بازی‌های ویدیویی اختصاص دهند. 

در این میان شرکت‌های مطرحی مانند سونی با طراحی و تولید ابزارهایی همچون کنسول ps4، کمک زیادی به جامعه‌ گیمرها کرده‌اند. به گونه‌ای که با کمک یک کنسول ps4 می‌توان جدیدترین عناوین موجود در دنیای گیم های ویدیویی را به سادگی اجرا نمود. به این ترتیب خرید قسطی پی اس فور راه را برای انجام بازی‌های ویدیویی جدید، هموار خواهد کرد. همچنین با خرید اقساطی پی اس فور، می‌توان این کنسول بازی را با شرایط بهتری خریداری نمود. 

ویژگی‌های کنسول ps4؛ از طراحی ظاهری تا مشخصات سخت افزاری

قبل از پرداختن به ویژگی‌های کنسول بازی ps4 لازم است بدانید که این محصول سونی در سال 2013 به بازارهای جهانی عرضه شد. برخورداری از سخت افزاری مناسب و ویژگی‌های ظاهری قابل قبول ps4 سبب استقبال خوب افراد از این کنسول بازی شده است. 

همچنین سونی برای فروش این محصول خود قیمتی در حدود 399 دلار را در نظر گرفته است؛ این رقم در مقایسه با مشخصات سخت افزاری این کنسول بازی کامل منطقی به نظر می‌رسد. سونی برای تنوع بیشتر کنسول ps4، در طراحی این محصول دیجیتالی از دو رنگ مشکی و سفید استفاده کرده است؛ تا به این طریق علاقه‌مندان به دنیای گیم های ویدیویی بتوانند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

بهتر است بدانید کنسول ps4 به عنوان کنسول نسل هشتمی سونی قادر است شمار زیادی از بازی‌های روز دنیا را اجرا نماید. دلیل آن هم وجود پردازنده 8 هسته‌ای AMD در پیکره این کنسول بازی است. طراحی این پردازنده به صورت سفارشی انجام گرفته که به گفته شرکت سازنده قادر است تمامی فرآیندهای پردازشی را با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز انجام دهد. 

همچنین در کنار آن از یک پردازنده گرافیکی نسبتا قدرتمند شرکت AMD استفاده شده است. این پردازنده گرافیکی نیز برای پردازش تصاویر از قدرتی معادل با 1.84 ترافلاپس استفاده می‌کند. وجود این دو قطعه سخت افزاری سبب شده تا بتوان بازی‌های ویدیویی را با کیفیت 1080p اجرا نمود. علاوه بر آن، کنسول ps4 دارای 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5 و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی می‌باشد. 

خرید قسطی پی اس فور با بهترین شرایط

در شرایط فعلی راه‌های گوناگونی برای خرید اقساطی پی اس فور وجود دارد که هریک مزایایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما در این میان، خرید قسطی PS4 نسبت به سایر روش‌های خرید شرایط بهتری را برای تهیه این کنسول بازی فراهم می‌کند. به همین منظور شما عزیزان می‌توانید با استفاده از خرید قسطی پی اس فور از مزایای گوناگونی بهره‌مند شوید.

به عنوان مثال با خرید اقساطی ps4 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه آن، در هنگام تحویل محصول نخواهد بود. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش قسطی پلی استیشن 4 فعالیت می‌کنند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها قسطی کلاب است. فروشگاه قسطی کلاب با در نظرگرفتن شرایطی ایده آل، خرید این کنسول بازی را به سادگی امکان پذیر کرده است. 

در صورت تمایل شما می‌توانید کنسول بازی خود را به صورت نقدی خریداری نمایید. جهت کسب آگاهی بیشتر پیشنهاد می‌شود همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین شارژی

خرید قسطی ماشین شارژی
خرید اقساطی ماشین شارژی می­تواند قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان را تقویت نماید. کودکان علاقه­ وافری به تقلید رفتار والدین ...

ps4

 ps4
کنسول‌های بازی فراوانی در دنیا طراحی و تولید شده‌اند که معروف‌ترین این کمپانی‌ها، سونی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در...