خرید قسطی تبلت galaxy tab a7

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:52:59

تبلت‌های سامسونگ جز برترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی تبلت galaxy tab a7 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تبلت galaxy tab a7


بررسی تبلت galaxy tab a7

همانطور که می‌دانید امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تولیدکنندگان تلفن همراه و تبلت اقدام به طراحی و تولید جدیدترین و پیشرفته‌ترین تبلت‌ها کرده‌اند. جالب است بدانید که تبلت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند و توانسته‌اند مورد توجه همه اقشار جامعه و همه سنین واقع شوند. 

درباره مشخصات و ویژگی‌های تبلت galaxy tab a7 چه می‌دانید؟ اگر شما هم به دنبال آشنایی یا خرید قسطی تبلت galaxy tab a7 هستید، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و این تبلت را به صورت نقد یا قسطی از فروشگاه قسطی کلاب خریداری کنید. 

مشخصات تبلت galaxy tab a7

همانطور که می‌دانید یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان کالای دیجیتال شرکت سامسونگ است. این شرکت در راستای جلب رضایت مشتریان کالاهای باکیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

تبلتی که ما در این مقاله قصد معرفی آن را داریم توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. این تبلت جز جدیدترین مدل‌های این شرکت می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است و در همین مدت کوتاه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. برای خرید اقساطی تبلت galaxy tab a7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گفته شده است که این تبلت با توجه به ویژگی‌های بی‌شمارش، قیمتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی دارد و به واسطه‌ صفحه نمایشگر بزرگش مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. برخی از ویژگی‌های بارز تبلت galaxy tab a7 عبارتند از:

1. همانطور که گفته شد اندازه صفحه نمایشگر این تبلت نظر کاربران را به خود جلب کرده است. اندازه نمایشگر تبلت galaxy tab a7 برابر با 8.4 اینچ می‌باشد.

2. این تبلت دارای قابلیت شارژ سریع می‌باشد و توسط شارژر 15 وات شارژ می‌شود. درباره باتری این تبلت باید بدانید که باتری استفاده شده در این تبلت قابلیت جدا شدن از دستگاه را ندارد و از نوع A7 5100 می‌باشد.

3. سامسونگ برای این تبلت حافظه رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت در نظر گرفته است که این حافظه نسبت به قیمت این تبلت بسیار مناسب می‌باشد. لازم به ذکر است که این تبلت با حافظه داخلی 32 گیگابایت بیشتر در بازار یافت می‌شود. با خرید قسطی تبلت galaxy tab a7 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

4. طراحی ظاهر این تبلت بسیار ساده و در عین حال شیک می‌باشد به طوری که ابعاد و وزن ایده‌آلی دارد. این تبلت دارای بدنه فلزی می‌باشد و ضخامت کمی دارد.

5. اگر به دنبال آشنایی با دوربین این تبلت هستید باید بدانید که دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن دوربینی 5 مگاپیکسلی می‌باشد.

جالب است بدانید که این تبلت در خانواده‌ تبلت‌های میان رده قرار می‌گیرد که قیمت آن با توجه به ویژگی‌های نام برده شده بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. همچنین اگر به دنبال خرید اقساطی تبلت galaxy tab a7 هستید، می‌توانید پس از مطالعه شرایط سایت قسطی کلاب اقدام به خرید کنید. 

نحوه خرید قسطی تبلت galaxy tab a7

قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی می‌باشد که کالاهای خود را با کمترین سود ممکن به فروش می‌رساند. شما می‌تواند پس از ثبت نام در سایت، پرداخت و ثبت سفارش، کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه قسطی کلاب این امکان را به شما می‌دهد که کالاهای مورد نظر خود را با توجه به شرایط این سایت به صورت قسطی خریداری کنید. 

برای خرید اقساطی تبلت ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و پس از درخواست اعتبار و اعتبارسنجی، مدارک خود را ارسال کرده و منتظر تاییدیه درخواست باشید. شما می‌توانید پس از تایید درخواست به دو روش آنلاین و پرداخت قسط اول اقدام به بازپرداخت اقساط کنید. 

لازم به ذکر است که در فروش قسطی تبلت و دیگر کالاهای این سایت کمترین سود ممکن برای بازپرداخت در نظر گرفته شده است. با خرید اقساطی تبلت galaxy tab a7 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی تبلت لنوو

فروش نقدی تبلت لنوو
برند لنوو بهترین انتخاب برای خرید یک تبلت زیبا و کاربردی است. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید اقساطی گوشی poco x3

خرید اقساطی گوشی poco x3
سری پوکو یکی از موفق‌ترین گروه‌های تولید شده توسط برند شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 به بخش موبایل در دسته بندی...