خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم

تاریخ انتشار:
1403/2/26 10:09:00

اگر تمایل به خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم


معرفی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم

آیا شما هم به دنبال یک هدست گیمینگ بی‌سیم هستید؟ پیشنهاد ما به شما هدست Sony InZone H9 بی‌سیم است. محصولی کم نقص با قابلیت حذف نویز و ارائه صدای فضایی 360 درجه که می‌تواند در زمان بازی تجربه همه‌جانبه‌ای را به شما ارائه کند.

هدست Sony InZone H9 بی‌سیم جزو هدست‌های مخصوص بازی سری Inzone است که به صورت کامل با کنسول پلی استیشن 5 سازگاری دارد. این کالای دیجیتال بهترین هدست این مجموعه بوده که از ویژگی‌های بسیار مهمی مانند حذف نویز، صدای فراگیر و اتصال بلوتوث بهره می‌برد. برای خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی و ویژگی‌ها

همانطور که از نام این کالای دیجیتال مشخص است، هدست Sony InZone H9 بی‌سیم قابلیت اتصال بدون سیم را به شما ارائه می‌کند. مزیت این روش، عدم نیاز به کابل است که باعث می‌شود تجربه راحت‌تر و بهتری را برای کاربر فراهم کند. برای خرید قسطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

وزن کلی این هدست به 390 گرم می‌رسد. سونی برای هدست رده بالای خود از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده تا از کیفیت صدا در زمان بازی یا تماشای فیلم اطمینان حاصل شود. همچنین، هدست Sony InZone H9 بی‌سیم از باتری لیتیوم داخلی قابل شارژ استفاده می‌کند. طبق ادعای سازنده، این باتری قادر است به مدت 22 ساعت (بدون شارژ مجدد) شما را در زمان بازی همراهی کند. برای خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که این عدد در زمان پخش موسیقی به 32 ساعت می‌رسد. برای اتصال هدست به پلی استیشن از بلوتوث 5.0 استفاده شده است. محدوده قابل پوشش 10 متر بوده و از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

در ادامه سه ویژگی مهم و منحصر به فرد هدست Sony InZone H9 بی‌سیم را به شما خواهیم گفت. این کالای دیجیتال به لطف استفاده از تراشه با کیفیت از تاخیر بسیار پایینی برخوردار است. همچنین، باتری با کیفیت موجود در هدست گیمینگ سونی با یک بار شارژ می‌توانند در زمان بازی تا 22 ساعت دوام بیاورد.

عملکرد کلی میکروفون هدست Sony InZone H9 بی‌سیم خوب است. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد میکروفون این هدست علاوه بر تولید صدای صاف و یکپارچه، از قابلیت کنترل نویز محیط هم برخوردار است که خود یک مزیت بزرگ تلفی می‌شود. برای خرید قسطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صدای فضایی 360 درجه با هدست Sony InZone H9 بی‌سیم

گیمرهای حرفه‌ای همیشه به دنبال یک هدست بسیار خوب می‌گردند تا بتوانند در بازی‌های آنلاین عملکرد بهتری داشته باشند. ردیابی صدای پا و شنیدن ریزترین جزئیات هنگام رقابت‌های آنلاین می‌تواند نقش حیاتی را در پیروزی شما ایفا کند.

به همین دلیل، هدست Sony InZone H9 بی‌سیم به لطف داشتن صدای فضایی 360 درجه قادر است خروجی بسیار دقیق، صاف و با کیفیتی را ارائه کند. صدای انفجار، شلیک اسلحه یا هر چیز دیگری با جزئیات بسیار دقیق به گوش شما منتقل می‎‌شود. 

هدست گیمینگ سنی، بهترین انتخاب گیمرها

به دلیل استفاده از سری و روکش گوشی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم، هنگام استفاده طولانی مدت از این کالای دیجیتال هرگز خسته نخواهید شد. همچنین، به دلیل طراحی بسیار خوب آن، به سر یا گوش فشار زیادی وارد نمی‌شود. میکروفون استفاده شده در هدست Sony InZone H9 بی‌سیم قابل چرخش بوده و در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. برای خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم به سایت قسطی کلاب 

اگر به دنبال هدست رده بالا برای پلی استیشن 5 هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این مدل بروید. زیرا، علاوه بر بی‌سیم بودن، امکانات بسیار خوبی از جمله کیفیت صدای فوق العاده و باتری با طول عمر بالا را به شما ارائه می‌کند.

شرایط خرید قسطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم

با توجه به شرایط فعلی کشور و نوسان شدید نرخ ارز، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به سراغ خرید اقساطی بروند. به همین دلیل، فروشگاه قسطی کلاب گزینه فروش قسطی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اگر شما هم نسبت به خرید هدست Sony InZone H9-بی‌سیم تمایل دارید بهتر است به وب‌سایت Ghesticlub.com مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی پلی استیشن اسلیم

فروش قسطی پلی استیشن اسلیم
کمپانی سونی بهترین کنسول‌های بازی را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پلی استیشن اسلیم به بخش بازی سرگرمی در ...

قیمت انواع کنسول های بازی

قیمت انواع کنسول های بازی
انواع کنسول های بازی امروزه در ایران چه در خانه و چه در مکان های مختلفی مانند گیم نت ها به کار گرفته می شوند. کنسول بازی ابزاری است جدید و قدرتمند ...