خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/9 01:20:23

تلویزیون‌های اسنوا جز برترین محصولات این برند ایرانی است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ


مشخصات تلویزیون اسنوا 75 اینچ

تلویزیون‌ها در واقع یکی از وسایل و لوازم خانگی مهم در خانه محسوب می‌شوند که امروزه تلویزیون‌های بزرگ جایگزین مدل‌های قدیمی آن شده است. یکی از این تلویزیون‌ها مدل اسنوا 75 اینچ است که در ادامه به بررسی مشخصات و خرید قسطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ خواهیم پرداخت.

این محصول متعلق به شرکت ایرانی اسنوا است و جز جدیدترین تلویزیون‌های ندرویدی می‌باشد و تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را دارا می‌باشد و با تمامی این امکانات قیمت نسبتا خوبی دارد. با توجه به سایز بزرگ آن حداقل فاصله برای تماشای آن بین 3 تا 3.5 متر است.

این محصول وزنی در حدود 35 کیلوگرم دارد که دارای دو پایه محکم است که در دو طرف آن نصب می‌شود تا توانایی تحمل وزن بالا آن را داشته باشد. این دستگاه در کل طراحی ساده‌ای دارد که و لبه‌های آن با قابی نازک و مشکی رنگ پوشانده شده است. همچنین این محصول دارای سه درگاه HDMI و درگاه USB و درگاه شبکه و آنتن است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این تلویزیون قابلیت‌هایی مثل وای فای و بلوتوث دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان به‌راحتی به وای فای خانگی متصل شد و تصاویر و فیلم‌ها را انتقال داد.

با توجه به این‌که دستگاه به راحتی به اینترنت وصل می‌شود برنامه‌هایی مثل گوگل پلی، فیلیمو، آپارات به عنوان پیش فرض بر روی آن نصب است و برای استفاده بیشتر از برنامه‌های اینترنتی می توان نرم افزارهای مختلف را از گوگل پلی دانلود کرد و به راحتی بر روی دستگاه نصب کرد. 

بررسی کیفیت تلویزیون جدید اسنوا

در مورد کیفیت صدا و تصویر این دستگاه نیز باید گفت که از کیفیت بالایی برخوردار است و فیلم‌هایی که کیفیت آن‌ها 4k باشد بهترین کیفیت را در این دستگاه خواهند داشت همچنین کیفیت صدای این محصول خوب و قابل قبول می‌باشد که دارای دو بلندگو 15 واتی است و برای فضاهای 60 متری مناسب است و آن را به خوبی پوشش می‌دهد.

 اما عیب این بلندگو این است که اگر با ولوم 50 به آن گوش دهید کیفیت صدا پایین می‌آید و به وضوح قابل شنیدن نیست بنابراین برای دریافت صدایی واضح و بلند به اسپیکر احتیاج است.

پس به طور کلی این محصول کیفیت قابل قبولی را دارا می‌باشد و با توجه به ویژگی‌های کلی و اندازه آن قیمت خوبی دارد. بنابراین این محصول را می‌توان از فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف و معتبر چه به صورت حضوری و چه اینترنتی دریافت کرد. همچنین خرید این محصول می‌تواند هم به صورت نقدی و هم به صورت خرید قسطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ انجام پذیرد.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ از سایت قسطی کلاب 

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ از سایت قسطی کلاب جز یکی از بزرگترین سایت‌های مربوط برای خرید بسیاری از لوازم خانگی، موبایل، کامپیوتر می‌باشد. این سایت فروش قسطی خود را از سال 1397 آغاز نموده است و در طی این چند سال توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید و در این زمینه کمک بزرگی به بسیاری از افراد که توانایی مالی کافی برای خرید محصول مورد نیاز خود را نداشته‌اند کرده است.

فروش قسطی تلویزیون می‌تواند خبری خوب برای بسیاری از افراد که توانایی خرید آن را ندارند باشد. همچنین با توجه به ویژگی‌های گفته شده درباره تلویزیون اسنوا کسانی که تمایل برای تهیه این محصول را دارند می‌توانند برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایند و به راحتی خرید خود را انجام دهند و در اسرع وقت محصول خود را دریافت نمایند. همچنین برای دریافت شرایط خرید اقساطی تلویزیون می‌توانید به سایت مربوط مراجعه نمایید و به طور دقیق اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن
یکی از بهترین تلویزیون‌های پرفروش در ایران از برند Tcl است. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید جاروبرقی آریته

خرید جاروبرقی آریته
جاروبرقی آریته یکی از بهترین جاروبرقی‌های ایران می‌باشد که در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته است. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی ...