خرید نقدی آبسردکن مجیک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 21:57:10

آبسردکن یکی از لوازم مهم در محیط کار محسوب می‌شود. برای انتخاب یک آبسردکن باکیفیت باید به مارک آن دقت ویژه‌ای داشته باشید. یکی از بهترین برندهای تولید کننده آبسردکن، برند مجیک می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مجیک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی آبسردکن مجیک


اهمیت خرید نقدی آبسردکن مجیک 

آبسردکن مجیک، یکی از محصولات موفق و پرفروش این کمپانی است. مجیک یک کمپانی کره‌ای است که در دنیا شناخته شده است. آبسردکن مجیک دارای مخزنی است که از بالا به دستگاه متصل می‌شود. مخزن آبسردکن مجیک 20 لیتر گنجایش دارد. کمپرسور آبسردکن مجیک ساخت برند ال جی است. هم اکنون شرایط خرید نقدی یا اقساطی آبسرد کن مجیک در سایت قسطی کلاب فراهم شده است. 

عملکرد آبسردکن مجیک 

دو آبریز برای آبسردکن مجیک تعبیه شده است که یکی برای آب سرد و دیگری برای آب گرم می‌باشد. آبزیرها اهرمی می‌باشند و آب به راحتی و با فشار لیوان بر روی اهرم خارج می‌شود.

آبسردکن مجیک دارای دکمه ایمنی برای آب گرم می‌باشد. سینی چکه‌گیر که در زیر آبریزها قرار گرفته سبب می‌شود، آب به بیرون دستگاه چکه نکند. قسطی کلاب در حال حاضر خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مجیک را فراهم کرده است. 

مشخصات کلیدی آبسردکن مجیک 

توان آبسردکن مجیک برای آب سرد 110 وات می‌باشد که برای تولید آب گرم به 500 وات می‌رسد. این آبسردکن با طراحی ساده و 115 سانتی متر ارتفاع برای دفاتر کاری، سالن‌های انتظار و ادارات بسیار مناسب می‌باشد. ظاهر کشیده این دستگاه جلوه زییایی به آن بخشیده و سبب می‌شود، جای کمتری بگیرد. 

این دستگاه دارای دکمه‌های روشن و خاموش است و نمایشگر دستگاه روشن یا خاموش بودن دستگاه را نشان می‌دهد. روی هم رفته این دستگاه تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. آبسردکن مجیک به دکمه ایمنی کودک نیز مجهز است. برای خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مجیک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.  

فیلترهای آبسردکن مجیک 

ظرفیت تصفیه آب این دستگاه، 42 لیتر در ساعت است. جنس بدنه آبسردکن مجیک، ترکیبی از عنصر فلز و پلاستیک می‌باشد. مخزن آب به صورت وارونه بر روی دستگاه قرار می‌گیرد و می‌توان به دفعات آن را تعویض نمود.

آبسردکن‌های مجیک از فیلترهای تصفیه آب برخوردار می‌باشند. این آبسردکن توسط کارشناسان کره‌ای طراحی شده است و با برخورداری از استانداردهای بین‌المللی توانسته جای خود را حسابی در بازار باز کند و تبدیل به یکی از برندهای محبوب در کشورهای اروپایی و آمریکایی شود. برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های این دستگاه و خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مجیک به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید. 

اجزای آبسردکن مجیک 

برای آبسردکن مجیک دو مخزن در نظر گرفته شده است تا به صورت مجزا آب سرد و گرم را در خود ذخیره کند. دکمه‌هایی بر روی این دستگاه وجود دارد که می‌توان با آن‌ها آبسردکن را قطع و وصل کرد و قابلیت تصفیه آب را فعال نمود. اهرم‌های آبسردکن مجیک بسیار محکم و مقاوم است و برای آن که آسیب کمتری متوجه آن‌ها باشد در داخل بدنه کار گذاشته شده‌اند. 

این برند توانسته با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دانش روز دنیا، محبوبیت زیادی به دست آورد و هم اکنون محصولات مجیک به سراسر دنیا صادر می‌شود. در ایران هم شما می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب برای خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مجیک اقدام نمایید. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مجیک از قسطی کلاب 

قسطی کلاب به شما خریداران محترم کمک می‌کند تا به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان، کالاهای مدنظر خود را به صورت آنلاین تهیه کنند. وبسایت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان عزیز خود، خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مجیک را فراهم کرده است. 

با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب و ثبت‌نام در آن می‌توانید از شرایط فوق‌العاده خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن‌های مجیک بهره‌مند شوید. در صورت خرید کالا به صورت اقساطی می‌توانید اقساط را طی مدت 3 تا 12 ماه پرداخت نمایید. با خرید نقدی و اقساطی آبسردکن مجیک از قسطی کلاب، لذت یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی بخارپز

خرید نقدی بخارپز
به طور کلی بخارپز به شما می‌تواند کمک کند. رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید. علاوه بر آن می‌توانید انواع غذاها ار جمله سبزیجات را در آن...

فروش قسطي تلویزیون اسنوا

فروش قسطي تلویزیون اسنوا
برند اسنوا با ارائه بهترین تلویزیون‌های ایرانی، رتبه اول فروش را در بازار ایران دارد. برای خرید قسطي تلویزیون اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت ...