خرید دلونگی قهوه ساز قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/3 20:31:03



جهت خرید اقساطی دلونگی قهوه ساز به بخش فروش اقساطی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




اطلاعاتی درباره قهوه ساز دلونگی

امروزه ما شاهد تولید و عرضه وسایل مختلفی می باشیم که در آشپزخانه استفاده می شد. در گذشته آشپزخانه ها بسیار ساده بود و مردم از وسایل محدودی در آشپزخانه استفاده می کردند. امروزه ما شاهد استفاده از وسایلی نظیر چرخ گوشت،آبمیوه گیری و... در آشپزخانه می باشیم. خانم های خانه دار وسواس زیادی روی نحوه چیدمان وسایل آشپزخانه دارند از این رو به ظاهر وسایل خود بسیار اهمیت می دهند.

یکی از دستگاه های کاربردی در هر خانه ای قهوه ساز است. یکی از انواع قهوه سازها، قهوه ساز اتوماتیک است. در روش های دستی آب با هدایت کتری بر روی قهوه ریخته می شود. در این دستگاه کار کتری را دستگاه به شکل اتوماتیک انجام می دهد. در این روزها ما شاهد این هستیم که فرهنگ استفاده از نوشیدنی هایی نظیر قهوه به شدت رو به افزایش است. ما شاهد آن هستیم که دستگاه قهوه ساز توانسته است در خانه بسیاری از خانواده های ایرانی حضور یابد. نوشیدنی نهایی این دستگاه در ایران با نام قهوه فرانسوی شناخته می شود. البته بسیاری آن را با نام قهوه فیلتری می شناسند. قهوه ای که این دستگاه می سازد از قهوه اسپرسو و یا قهوه ترک رقیق تر است. تنوع ظاهری این دستگاه بسیار گسترده است. اگر به بازار بروید، متوجه ذوق و خلاقیت طراحان این دستگاه خواهید شد. ساز و کار همه این دستگاه ها یکی است.

یکی از شرکت های سازنده دستگاه قهوه ساز شرکت دلونگی است. این شرکت انواع مختلف وسایل خانگی را می سازد. قهوه سازهای دلونگی پرقدرت می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از محصولات این شرکت قهوه ساز مدل BCO 264 است. این محصول با فشار بخار بالا و ظرفیت 1.2 لیتری و توان مصرفی 1750 وات می تواند بازده مطلوبی برای مصرف در ظرفیت بالا داشته باشد. مخزن آب این دستگاه قابلیت جدا شدن دارد. این دستگاه قادر است ده فنجان قهوه فرانسه تهیه کند. قوری شیشه ای این دستگاه مقاوم در برابر هر دما و گرمایی است. این دستگاه قادر است بطور همزمان و در دو مخزن جداگانه قهوه اسپرسو و فرانسه آماده کند.

بدنه این قهوه ساز از پلاستیک فشرده می باشد. دلونگی این مدل را در رنگ مشکی و در ترکیب با رنگ نقره ای تولید می کند. پارپ قهوه ساز این دستگاه ظرفیت بالایی دارد. دکمه های متعددی روی بدنه دستگاه وجود دارد که شاید برای بار اول گیج کننده به نظر بیاید اما با کمی کار و استفاده از دفترچه راهنما می توانید خیلی زود روی طرز کار دستگاه مسلط شوید.

شرکت دلونگی یک شرکت ایتالیایی است که تقریبا 100 سال قدمت دارد. این شرکت فعالیت گسترده ای در سراسر جهان دارد و محصولات آن از کیفیت خوبی برخوردارند.

شما از قهوه ساز دلونگی می توانید در رستوران و یا در یک کافه کوچک استفاده کنید. دستگاه ها قهوه ساز دلونگی دارای امکانات زیادی هستند به گونه ای که شما می توانید از همه آن ها استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید قسطی دستگاه قهوه ساز دلونگی هستید پیشنهاد ما به شما این است که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو
برند الیو یکی از برندهای تولید کننده تلویزیون است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

آبمیوه گیری اقساطی

آبمیوه گیری اقساطی
بدون تردید، استفاده از آبمیوه های طبیعی علاوه بر افزایش نشاط و شادابی فرد، ویتامین های و املاح مورد نیاز بدن را نیز به بهترین نحو....