خرید نقدی ماشین لباسشویی آبسال

تاریخ انتشار:
1403/2/30 00:36:46

برند آبسال یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی آبسال به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی ماشین لباسشویی آبسال


اهمیت خرید ماشین لباسشویی آبسال 

ماشین لباسشویی آبسال در کشور ایتالیا طراحی شده است. قطعات برقی استفاده شده در این ماشین لباسشویی ساخت اروپا می‌باشد. رابط کاربری ماشین لباسشویی آبسال بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. صفحه نمایش دستگاه بزرگ و لمسی سبب می‌شود کار با ماشین لباسشویی آبسال راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد. 

مشخصات ماشین لباسشویی آبسال 

ماشین لباسشویی آبسال از بهترین رتبه مصرف انرژی یعنی A+++ برخوردار است. مصرف بسیار کم آب با در نظر گرفتن فرآیند شستشو بی‌نظیر است. انتخاب برنامه شستشو، گزینه‌های دستگاه و اتمام شستشو به صورت صوتی اعلام می‌شود. شما می‌توانید از سایت قسطی کلاب برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی آبسال اقدام کنید.

 ماشین لباسشویی آبسال دارای برنامه‌های متفاوت شستشو است که برای انواع لباس به کار می‌رود. همچنین این ماشین لباسشویی از قابلیت شستشوی سریع لباس در 19 دقیقه برخوردار می‌باشد. برنامه شستشو اقتصادی یا Eco برای شستشوی سریع، ارزان و موثر در نظر گرفته شده است. 

نقاط قوت ماشین لباسشویی آبسال 

ماشین لباسشویی آبسال دارای قفل کودک می‌باشد. برای آبکشی البسه می‌توان ماشین لباسشویی را طوری تنظیم کرد که 1200 دور در دقیقه بچرخد. درب ماشین 180 درجه باز می‌شود. با استفاده از تنظیمات ماشین لباسشویی می‌توانید شستشو را تا 12 ساعت دیگر برنامه‌ریزی کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی آبسال به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

قابلیت‌های ماشین لباسشویی آبسال 

ماشین لباسشویی آبسال مجهز به سیستم اعلان خرابی خودکار می‌باشد و علت خرابی ماشین بر روی صفحه نمایش داده می‌شود. آب مصرفی ماشین لباسشویی به صورت خودکار متناسب با وزن و نوع لباس‌ها تنظیم می‌شود تا در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود. این ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه شستشو می‌باشد. شما به راحتی می توانید به فیلتر تعبیه شده در پمپ دسترسی پیدا کنید. خرید نقدی و اقساطی ماشین لباسشویی آبسال در سایت قسطی کلاب امکان‌پذیر شده است. 

طراحی و جنس بدنه ماشین لباسشویی آبسال 

لاستیک دور درب برای تمیزی بیشتر و جمع نشدن آب، بسیار ویژه طراحی شده است. مخزن کامپوزیت ماشین لباسشویی در برابر پوسیدگی و خوردگی بسیار مقاومت بالایی است. این ماشین لباسشویی از بدنه فسفاته با آستر الکتروفورز برخوردار است و رنگ‌آمیزی انتهایی با فناوری الکترواستاتیک صورت گرفته است. اگر قصد خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی آبسال را دارید، وارد سایت قسطی کلاب شوید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. 

ماشین لباسشویی آبسال در سه رنگ به بازار آمده است. ماشین لباسشویی آبسال قابلیت آب‌کشی اضافه را دارد و از فناوری ضد چروک لباس بهره‌مند شده است. ماشین لباسشویی آبسال با آخرین دستاوردهای دنیا ساخته شده است. ماشین لباسشویی آبسال آنقدر بادوام است که می‌توانید تا آخر عمرتان از آن استفاده کنید. 

فیلتر پمپ به کار رفته در ماشین از جمع شدن کرک و پرز جلوگیری می‌کند و به همین دلیل خروجی آب هرگز مسدود نمی‌شود. اگر اشیایی مثل سنجاق، سکه و موارد دیگر وارد پمپ شود، دسترسی به پمپ بسیار راحت است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی آبسال در نظر گرفته است.

ماشین لباسشویی‌های آبسال دارای برنامه‎‎های شستشوی ویژه، اتوکشی آسان و آب‌کشی فوق‌العاده می‌باشند. همچنین می‌توانید با قفل کردن برنامه انتخابی از تغییر تصادفی آن جلوگیری کنید. ماشین لباسشویی آبسال دارای پایه‌هایی است که می‌توانید با توجه به سطوح مختلف آن‌ها را تنظیم نمایید. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی آبسال از قسطی کلاب 

قسطی کلاب مجموعه بزرگی است که جهت کسب رضایت مشتریان شرایط بسیار خوبی را برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی آبسال فراهم کرده است. برای اطلاع  از شرایط خرید نقدی و اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی آبسال اقدام کنید و از خرید خود لذت ببرید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ
برند ال جی یکی از بهترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که شهرت بالایی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته...

خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما با چک

خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما با چک
اگر قصد خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...