خرید قسطی یخچال دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 12:19:57

برند دوو یکی از بهترین برندهای دنیا است که در ایران محبوبیت ویژه‌ای دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال دوو دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال دوو


یخچال فریزرهای دوو 

به طور حتم برند معروف دوو را می‌شناسید. این برند کره‌ای یکی از پرفروش‌ترین محصولات لوازم خانگی را در دنیا تولید می‌کند. در ادامه می‌خواهیم به بررسی یکی از جدیدترین مدل‌های یخچال سایدبای‌ساید دوو بپردازیم. 

این مدل ۲۴۱۱ نام دارد. دارای آبریز و یخساز اتوماتیک است که با دو برنامه مختلف عمل می‌کند. آنتی باکتریال بوده و به تهویه هوا می‌پردازد. قابل اتصال به آب شهری است و دسترسی آن برای برداشتن مواد غذایی داخلش، بسیار آسان است. 

در حدود ۲ سال گارانتی دارد. ۵ سال خدمات پس از فروش به همراه ضمانت نامه کتبی و با هزینه ۱۰۰ هزار تومان را در سراسر ایران ارائه می‌دهد. 

فن‌آوری آنتی باکتریال نانو سیلور چیست؟ 

این فن‌آوری با استفاده از ذرات نقره عمل می‌کند. در یک دوره تکمیلی، هوای یخچال را از یک بسته مخصوص نانو عبور می‌دهد و موجب از بین رفتن بوی بد و هم‌چنین باکتری‌ها و قارچ‌های درون یخچال می‌شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال دوو در سایت قسطی کلاب فراهم شده است. 

صدای کم و کنترل خودکار مصرف برق 

این یخچال صدای کمی دارد. برق مصرفی آن خیلی پایین است. به طور اتوماتیک نیروی برق مصرفی را مشخص کرده و تامین می‌کند. نتیجه آن است که مصرف برق کاهش می‌یابد و خاصیت خنک‌کنندگی یخچال بیشتر می‌شود. با خرید اقساطی یخچال دوو در آرامش کامل و لذت وافر بمانید. 

فن‌آوری خنک‌کننده 

با تکنولوژی و فناوری دیجیتالی در عرض هر ۵ دقیقه هوای سرد به داخل دستگاه وارد می‌شود. این موجب می‌شود تا تغییرات دمایی کم شود و مواد غذایی تازه و خوشمزه بمانند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال دوو طعم دلپذیر غذاهای تازه را بچشید.

با تنظیم دماهای متنوع، کمک بیشتری به حفظ غذاهای خود کنید. محفظه جداگانه‌ای برای کنترل یخچال و فریزر در این دستگاه قرار داده شده است که شما می توانید مواد غذایی داخل یخچال را از اقلام گوناگونی پر کنید و در یک دمای خنک آن‌ها را نگهداری نمایید. 

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها 

این محصول از ویژگی‌های نمایشگر دیجیتال، قفل مخصوص به کودک، آب ریز و یخساز اتوماتیک در قسمت خارجی، برخورداری از قسمت بار، مکانیسم بدون برفک، قابلیت تنظیم دما، مصرف ایده آل انرژی و کم صدا بودن برخوردار است. 

یک تکنولوژی قدرتمند برای بسته شدن درب و سامانه هشدار باز ماندن درب دارد. با خرید اقساطی یخچال دوو یک دستگاه پیشرفته و خوب داشته باشید. 

ویژگی بدون برفک چیست؟ 

این ویژگی سبب می شود که برف و یخ حذف گردد و شما مجبور به خالی‌ کردن محفظه فریزر و یخچال در هنگام یخ زدایی نباشید. به راحتی مواد غذایی خود را حفظ کنید و زمان بیشتری برای فعالیت‌های خود داشته باشید.

مشخصات ظاهری 

یک یخ‌ساز مکعبی شکل دارد. بدنه آن از جنس استیل است. قفسه‌های شیشه‌ای دارد. دو درب دارد. فریزر آن در طرف چپ قرار گرفته است و ظرفیت انجماد ۴ کیلوگرم را دارد.

 این محصول دارای محفظه نگهدارنده حرفه‌ای برای گوشت تازه است است. طبقات شیشه‌ای آن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال دوو یک محصول زیبا را به منزل خود ببرید. 

خرید قسطی یخچال دوو 

برای خرید این کالای ارزشمند می‌توانید به سایت اینترنتی قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید. در این سایت، امکان خرید نقدی و اقساطی لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال برای شما فراهم است. 

در صورت نیاز به خرید قسطی می‌توانید درخواست اعتبار خرید به صورت اقساطی را بدهید و به یکی از سه روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان، خرید اقساطی از بای‌چک و خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال دوو است. همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی محصولات اسنوا

خرید اقساطی محصولات اسنوا
برند اسنوا با تولید محصولات عالی و مدرن توانسته جز بهترین برندهای ایرانی شناخته شود. برای خرید اقساطی محصولات اسنوا به بخش...

خرید اقساطی یخچال‌فریزر ایکس ویژن

خرید اقساطی یخچال‌فریزر ایکس ویژن
برند ایکس ویژن یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی یخچال‌فریزر ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...