خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/7 12:15:55

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین وسیله‌های خانه محسوب می‌شود که در هر خانه‌ای نیاز است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

 خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما


برند ایرانی پاکشوما

شرکت تولیدی پاکشوما در زمره تولید کننده‌های قدیمی و شناخته شده بازار لوازم خانگی کشور به شمار می‌آید. آغاز فعالیت‌های این شرکت به سال 1354 بر‌می گردد. در طی این سال‌ها شرکت پاکشوما به پشتوانه تجارت به دست آمده در صنعت لوازم خانگی، تولید ماشین‌های لباسشویی هوشمند و مدرن را در دستور کار قرار داده است. 

بر همین اساس، از این شرکت با عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان ماشین لباسشویی هوشمند در کشور یاد می‌کنند. برخورداری از طراحی کاربردی و زیبا در کنار مجهز شدن به فناوری های روز دنیا از شاخصه‌های مهم خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما محسوب می‌شود. 

برخورداری از مشخصات فنی کاربردی، طول عمر بالا و کیفیت عالی، خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما را بیش از پیش مورد توجه خریداران قرار داده است. همچنین برخورداری از برنامه‌های متنوع شستشو در برآورده ساختن نیازهای مصرف کننده نقش بسزایی ایفا می‌نماید. 

بهره‌مندی از رتبه مصرف انرژی A+++ از مزیت‌های خرید ماشین لباسشویی پاکشوما تلقی می‌گردد. بر این اساس، در هزینه‌های مصرفی و زمان مصرف کننده صرفه جویی قابل توجهی اعمال می‌شود. مصرف بهینه آب از دیگر نقاط قوت این دستگاه به شمار می‌رود. شایان ذکر است که خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در دسترس خریداران قرار دارد. 

مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما 

برخورداری از صدای بسیار کم، یکی از مشخصات برجسته و بارز ماشین لباسشویی پاکشوما قلمداد می‌گردد. برخورداری از صدای 58 دسیبل در هنگام انجام فرآیند شستشو به خوبی بر این ادعا صحه می‌گذارد. همچنین این امر از ایجاد سر و صدای اضافی در هنگام شروع به کار دستگاه جلوگیری می‌کند. 

بدون تردید، یکی از ویژگی‌های قابل توجه ماشین لباسشویی برند پاکشوما برخورداری از برنامه‌های متنوع و کاربردی شستشو می‌باشد. مصرف کننده می‌تواند با اعمال برنامه شستشوی مناسب با نوع نیاز خود در جهت شستشوی البسه اقدام نماید. برخورداری از دیگ تمام استیل از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت ماشین لباسشویی مدل پاکشوما می‌باشد. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما در قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

سیستم تاخیر در شستشو، سیستم تعیین انواع شستشو، سیستم شستشوی سریع روزانه، سیستم آبکشی، سیستم شستشو با دست و دکمه تعیین دما، بخشی از ویژگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما به حساب می‌آید. ناگفته نماند که ماشین‌های لباسشویی پاکشوما در ظرفیت‌های مختلف و متنوع تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرند.

همچنین در ساختار این مدل ماشین لباسشویی برنامه شستشوی کامل در مدت زمان 30 دقیقه و برنامه پیش شستشو در نظر گرفته شده است. بدنه ماشین لباسشویی پاکشوما از متریال باکیفیت و بادوام ساخته و پرداخته شده است. علاوه بر این، قابلیت شستشوی پارچه ها و البسه مختلف بدون آسیب به الیاف آنها به وسیله این مدل ماشین لباسشویی امکان پذیر می‌باشد. 

مصرف بهینه انرژی، عملکرد و کارایی عالی، کیفیت ساخت مناسب و تنوع برنامه های شستشو از مهمترین ویژگی‌های خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما می‌باشد. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از قسطی کلاب 

مجموعه قسطی کلاب در ادامه طرح‌های اقساطی خود این مرتبه طرح خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما را به خریداران ارائه نموده است. این طرح علاوه بر مقرون به صرفه بودن، برای تهیه و تکمیل جهیزیه زوج های جوان گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین از طریق طرح خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما می‌توان از مزیت‌های یک محصول باکیفیت و مدرن ایرانی برخوردار گردید.

عدم نیاز به مراجعه حضوری خریدار، اینترنتی بودن کلیه فرآیند خرید، صرفه جویی در وقت و هزینه و شرایط تهیه لوازم مورد نیاز زندگی از شاخصه‌های برجسته خرید لوازم خانگی از مجموعه قسطی کلاب به شمار می‌رود. با خرید نقدی و اقساطی محصولات پاکشوما از قسطی کلاب، لذت یک خرید استثنایی را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون xvision

خرید اقساطی تلویزیون xvision
برند ایکس ویژن نسل جدید تلویزیون‌های خود را روانه بازار کرده و با استقبال بی‌نظیری همراه شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون xvision...

خرید قسطی سماور برقی فلر

خرید قسطی سماور برقی فلر
لوازم و وسایلی که برای تهیه یک چای خوش رنگ و خوش عطر استفاده می شود، در افزایش کیفیت و دلچسب شدن چای از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار ...