خرید اقساطی s22 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/13 10:39:10

جدیدترین محصول سامسونگ با نمایی جذاب و فناوری بی نظیر روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی s22 ultra


بررسی جدیدترین ستاره سامسونگ!

برند سامسونگ هر سال تعدادی گوشی هوشمند روانه بازار می‌کند که جدیدترین آن‌ها مدل گلکسی S22 Ultra می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های این گوشی جدید سامسونگ بپردازیم و شما را با یکی از فروشگاه‌های فروش اقساطی کالا آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی s22 ultra را بدون پیش پرداخت امکان پذیر کرده است.

روشن‌ترین ستاره سامسونگ

گوشی s22 ultra دارای یک صفحه نمایشگر جادویی Dynamic AMOLED 2X مجهز به تقویت دید می‌باشد که روشنایی برابر با 1750 نیت دارد. این میزان از روشنایی صفحه در بین گوشی‌های سامسونگ منحصر به فرد است. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایشگر می‌توان به نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز اشاره کرد که عملکردی روان و عالی دارد. برای خرید قسطی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در تمام طول روز همراه شماست!

باتری گوشی s22 ultra ظرفیتی برابر با 5000 میلی آمپر بر ساعت دارد. این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی به گونه‌ای از انرژی باتری استفاده می‌کند که شما در تمام طول روز شارژ داشته باشید. به طور مثال عملکرد برنامه‌هایی که مدن زمان بسیاری از استفاده از آن‌ها می‌گذرد را غیر فعال کرده و تمام انرژی باتری را برای فعالیت‌های روزانه شما با اپلیکیشن‌ها و دیگر برنامه‌ها ذخیره می‌کند.

این گوشی استثنایی دارای یک شارژر فوق سریع 45 واتی می‌باشد، همچنین با وجود فناوری PowerShare بی‌سیم می‌توانید هدفون یا گوشی دوستان خود را شارژ کنید.  شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید پر تخفیف را تجربه کنید.

ستاره مستحکم سامسونگ

گوشی s22 ultra دارای یک بدنه بسیار قوی و مستحکم می‌باشد. این گوشی دارای Corning® Gorilla® Glass Victus®+‎ است و صفحه نمایشگر را در برابر ضربه و سقوط در امان نگه می‌دارد.

این گوشی بدنه‌ای زره مانند دارد و دارای قاب آلومینیومی بسیار قوی Armor می‌باشد و در انتها بهتر است بدانید که گوشی s22 ultra و قلم آن دارای گواهینامه IP68 می‌باشد و در برابر گرد و خاک، آب  ایمن است. شما با خرید قسطی s22 ultra یک گوشی مستحکم و قدرتمند را در دستان خود خواهید داشت.

بررسی دوربین‌های ستاره نوظهور سامسونگ

گوشی s22 ultra دارای دوربین اصلی با قدرت 108 MP می‌باشد. در کنار آن چند دوربین فرعی با ویژگی‌های فوق عریض 12 MP، لنز تله فوتو (سه برابر بزرگنمایی) 10 MP، لنز تله فوتو (ده برابر بزرگنمایی) 10MP و دوربین سلفی 40MP می‌باشد. شما با این مجموع لنزها می‌توانید بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها را در تاریکی شب و روشنایی روز ثبت نمایید. برای خرید اقساطی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

اولین گلکسی S دارای قلم S pen

گوشی جذاب S22 Ultra دارای یک قلم هوشمند و استنثایی می‌باشد. شما می‌توانید با این قلم جادویی تمام ایده‌های ذهن خود را بر روی گوشی خود یاد داشت کنید، طرح و نقشه‌های خود را به صورت دستی بکشید و در انتها قلم جادویی خود را درون گوشی قرار دهید. همین حالا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی s22 ultra را به آسانی انجام دهید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی s22 ultra

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور است. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را بدون پیش پرداخت و از دم قسط از سایت قسطی کلاب خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی کالا و اطلاع از موجودی آن‌ها از قسطی کلاب با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. با قسطی کلاب به سادگی آب خوردن خرید کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون S6

خرید اقساطی گوشی آیفون S6
بسیاری از وسایل دیجیتال به نوعی ما را احاطه کرده اند امروزه گوشی های هوشمند نقش مهمی در زندگی هر فردی دارند و به منظور انجام بسیاری از کارها در...

خرید اقساطی گوشي s22 ultra

خرید اقساطی گوشي s22 ultra
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشي s22 ultra دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...