خرید قسطی گلکسی واچ4

تاریخ انتشار:
1403/2/25 02:21:33

گجت‌های پوشیدنی سامسونگ جز محصولات محبوب این برند جهانی به حساب می‌آیند. برای خرید قسطی گلکسی واچ4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی واچ4


آشنایی با ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 

ما در این مقاله قصد داریم شما را با خرید قسطی گلکسی واچ4 بیشتر آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر باماهمراه باشید. در دنیای امروزه که همه چیز در حال بروز شدن است ساعت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این ساعت‌ها که  یک نوع کالای دیجیتال بوده ومکمل تلفن هوشمند محسوب می‌شوند در دو نوع با سیم کارت و بدون سیم کارت موجود می‌باشند. ساعت‌های بدون سیم کارت از طریق بلوتوث و با وای فای به گوشی وصل می‌شوند. شما می‌توانید بسیاری از فعالیت‌های موبایلتان را از طریق این ساعت هوشمند انجام دهید. 

با خرید اقساطی گلکسی واچ4 می‌توانید از قابلیت‌های این ساعت پیشرفته استفاده کنید. ساعت گلکسی واچ 4 در طراحی و سخت افزار جدید و بروز جزو جدیدترین‌های سامسونگ محسوب می‌شود .این ساعت و ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک مشخصات و طراحی مشابهی دارند. 

مثلا بعضی از لوازم جانبی گلکسی واچ 4 کلاسیک برای گلکسی واچ 4 هم به کار برده شده است.همچنین این ساعت دارای سیستم عامل جدید wear OS است. این سیستم با گوگل همکاری می‌کند و دسترسی یکپارچه به تمام برنامه‌های مورد استفاده تان را به شما می‌دهد.

مهم ترین قابلیت و امکانات گلکسی واچ 4

• وقتی خرید قسطی گلکسی واچ4 را تجربه کنید، مهم ترین کاری که این ساعت انجام می‌دهد آنالیز سلامت بدن شما است. این ساعت با کمک حسگری که دارد تمام پارامترهای مختلف تناسب اندام و وزن ایده آلتان، فشار را برای شما نشان می‌دهد. در واقع اطلاعاتی از شرایط عمومی بدن در اختیار شما می‌گذارد.

• ردیابی کردن فعالیت روزانه و تناسب اندام شما: شما می‌توانید توسط این ساعت قدم‌هایتان را بشمارید. کالری روزانه‌تان را بررسی کنید. همچنین شاهد تمام فعالیت‌های روزانه‌تان باشید.

• مراقبت از قلب: این ساعت با استفاده از سنسور bioactive می‌تواند منحنی نوار قلب شما را بررسی کند. این ساعت قادر است ریتم غیر طبیعی ضربان قلب را از طبیعی تشخیص دهد.

• ارزیابی کیفیت خواب: این قابلیت با کمک یک ردیاب مراحل خواب شما را تشخیص می‌دهد سپس آنها را تجزیه تحلیل می‌کند.

ویژگی‌های گلکسی واچ 4

خرید اقساطی گلکسی واچ4 این امکان را به شما می‌دهد که تنوع صفحه نمایش را در این ساعت که جزو پیشرفته‌ترین‌ مشاهده کنید. زیرا شما می‌توانید طبق سلیقه خودتان زمینه و فونت و رنگ‌ها را تغییر دهید. این ساعت دارای یک طرح ساده است که توسط قاب فلزی آلومینیومی ساده پوشش داده می‌شود. همچنین دارای بندهای متفاوت با قابلیت تعویض است.

1. این ساعت دارای صفحه نمایشی دردو ابعاد 4×43.3×9.8 میلی متر و 40.4×39.3×9.8 میلی متر است.

2. ظرفیت باتری این ساعت با ابعاد 40 میلیمتر برابر 247 میلی آمپر ساعت و ابعاد 44 میلی متری ، 361 میلی آمپر ساعت است.

3. از اتصالات NFC , Wifi , Bluetooth 5.0 , LTE  پشتیبانی می‌کند.

4. ساعت گلکسی واچ 4 در برابر آب تا ارتفاع یک و نیم متر 30 دقیقه مقاوم است .پس این امکان را به مشتری می‌دهد تا با خرید قسطی گلکسی واچ4 با خیال راحت به استخر و دریا برود.

5. رزولوشن 450×450 پیکسل و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد.

6. اندازه بند ساعت هوشمند گلکسی واچ 4؛ 20  میلی متر است و این ساعت دارای رنگ بندی: سبز، مشکی، نقره‌ای، طلایی و صورتی است 

راهنمای خرید اقساطی گلکسی واچ4

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی؛ بسیاری از مردم چشم بر خواسته‌های خود می‌بندند و توان خرید بسیاری از مردم  پایین آمده است. چه خوب است در این شرایط کنار یکدیگر باشیم و به هم نوع هم کمک کنیم. فروش قسطی ساعت هوشمند تنها یکی از محصولات سایت قسطی کلاب است. 

ما توانسته‌ایم با سایت www.ghesticlub.com به شما کمک کوچکی کرده باشیم تا تجربه خرید قسطی لوازم مورد نیاز خود را به بهترین نحو کسب کنید. این سایت فروش نقدی هم دارد که شما می‌توانید طبق سرمایه خود کالایی که می‌خواهید را انتخاب و خریداری نمایید. در غیر این صورت، حتما از خرید اقساطی ساعت هوشمند بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ
لپتاپ‌های گیمینگ یکی از بهترین و دوستداشتنی‌ترین محصولات روز دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند. برای خرید اقساطی لپتاپ...

خرید قسطی اپل واچ هرمس

خرید قسطی اپل واچ هرمس
یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند شرکت اپل مدل Apple Watch Hermès می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ هرمس به بخش ساعت هوشمند در...