خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/12 22:05:14

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای مشتریانی که دارای حکمت کارت می‌باشند، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. برای خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت


بررسی گوشی‌ شیائومی برای خرید!

شیائومی Redmi 8 ابعادی برابر با 8.4×75.3×158.3 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 190 گرم دارد. جنس پنل جلو و پشت از شیشه و جنس فریم‌ها از پلاستیک است و یکی از مزایای این گوشی وجود شیار سه تایی می‌باشد. در این مدل می‌توانید هم از دو سیم کارت استفاده کنید و هم یک حافظه جانبی داشته باشید. 

در پنل پشت با یک ماژول دوربین چهارگانه رو به رو هستید که در کنار آن‌ها اسکنر اثر انگشت قرار دارد. در پنل‌های کناری دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته و در پایین با جک 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه USB و اسپیکر وجود دارد. قابلیت خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

نمایشگر باکیفیت

این نمایشگر 6.3 اینچی از فناوری‌های IPS و LCD استفاده می‌کند. این صفحه، رزولوشنی برابر با 2340×1080 پیکسل دارد. کیفیت ارائه تصاویر در این گوشی Full HD+ می‌باشد و تراکم پیكسل آن برابر با 409 پیکسل در هر اینچ است، همچنین بر روی نمايشگر يک حفره ناچ سلفی قرار دارد.

اندازه نمایشگر به بدنه برابر با 81.7 درصد می‌باشد. اين اسمارتفون قادر است تا 16 ميليون رنگ زنده و واقعی را به شما نمايش دهد. بر روی نمايشگر يک صفحه محافظ كورنينگ گوريلاگلس 5 پوشيده شده است. با خرید قسطی موبایل با حکمت کارت در يک صفحه بی‌نظير فيلم ببيند و بازی كنيد!

مشخصات فنی

نوت 8 از يک تراشه يازده نانومتری كوالكام با مدل اسنپدراگون 665 تشكيل شده است. از طرفی، پردازنده گرافیکی Adreno 610 در پردازش گرافیکی، عملكردی مطلوب دارد. همین امر سبب شد که Redmi 8 از نظر رم و حافظه نسخه‌های متعددی در بازار داشته باشد.

رم‌ها با سه ظرفيت متفاوت 3 و 4 و 6 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی نيز با ظرفيت‌های 32 و 64 و 128 گیگابایت توليد شده‌اند. این گوشی قادر است تا از حافظه خارجی به اندازه 512 گیگابایت نيز، پشتیبانی كند. با خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت می‌توانيد تمامی خاطرات خود را ثبت كنيد!

دوربين‌های باكيفيت

دوربين‌های چهارگانه اين اسمارتفون دارای سنسور‌هايی با عملکرد مخصوص به خود هستند. لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8 تعبیه شده و فاصله کانونی آن 26 میلی‌متر از نوع وايد يا عريض می‌باشد. لنز فوق عریض، دریچه دیافراگمی 2.2 دارد و فاصله کانونی آن 13 میلی‌متر است. دو سنسور دیگر هر کدام 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4 هستند. 

اين دوربين‌ها می‌توانند با کیفیت 2160 پيكسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری كنند. در حفره ناچ نمايشگر اين گوشی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار دارد كه از نوع وايد يا عریض است و دریچه دیافراگم 2.0 دارد. با خرید قسطی موبایل با حکمت کارت دقت، سرعت و كيفيت را مقايسه كنيد!

باتری ماندگار

شیائومی نوت 8 دارای يک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری است كه با يک شارژر فست 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود. اين گوشی پاسخگو يک ساعت كامل فعاليت شما بدون شارژ مجدد می‌باشد. درگاه USB از نوع Type-C است که در سرعت بيشتر انتقال شارژ و داده‌ها نقش دارد.

حسگرها

در اين اسمارتفون با حسگرهايی مانند مجاورتی، تشخيص چهره، اثر انگشت، ژیروسکوپ، شتاب سنج و قطب نما رو به رو هستيد. با خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت يک گوشی مقرون به صرفه ولی دارای امكانات و تجهيزات فوق‌العاده داشته باشيد.

پيشنهاد خريد موبایل شیائومی می نوت 8

برای داشتن یک میان رده قدرتمند که از مشخصات فنی و طراحی مناسبی برخوردار باشد به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و نسبت به خرید شیائومی ردمی نوت 8 اقدام فرمایید. 

در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از مزایای خرید گوشی بدون چک در تهران استفاده نمایید. از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و به صورت اقساطی گوشی از دم قسط خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی موبایل با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی می بند6 شیائومی

خرید اقساطی می بند6 شیائومی
امروزه ساعت‌های هوشمند طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. برای خرید اقساطی می بند6 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس چکی

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس چکی
اگر تمایل به خرید اقساطی لپتاپ ایسوس با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش لپ تاپ ایسوس در دسته بندی کالای...