خرید اقساطی یخچال جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 05:51:34

کمپانی جی پلاس قهرمان تازه نفس ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و شما می‌توانید خرید اقساطی یخچال جی پلاس را در بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب خریداری کنید.


خرید اقساطی یخچال جی پلاس


یخچال جی پلاس 4 درب مشکی

یکی از ضروری‌ترین وسایل آشپزخانه یخچال می‌باشد. به طور حتم شما همیشه دوست دارید یخچالی در خانه داشته باشید که علاوه بر داشتن زیبایی، از کیفیت و ماندگاری بالایی نیز برخوردار باشد. جی پلاس به عنوان یکی از بهترین سازندگان داخلی یخچال فریزرهای مدرن به ارائه محصولات رقابتی می‌پردازد که در ظرفیت، رنگبندی، مدل‌ها و قابلیت‌های متفاوتی تولید می‌شود.

یکی از این یخچال‌ها، یخچال چهار درب مشکی رنگ جی‌پلاس می‌باشد که طراحی شیک و برازنده‌ای دارد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی این محصول بپردازیم. قابلیت خرید قسطی یخچال جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

این محصول دارای 18 ماه گارانتی از شرکت گلدیران می‌باشد. از نوع ساید بای ساید است و دارای امکانات بی‌نظیری مانند آبریز و یخساز دستی می‌باشند. ظرفیت یخچال 256 لیتر و ظرفیت فریزر 200 لیتر است، همچنین یخچال فریزر چهار درب جی پلاس دارای برچسب انرژی A+ می‌باشد.

رنگ زیبای مشکی رنگ این یخچال چشم‌ها را مجذوب خود می‌کند و در ساخت این محصول فوق‌العاده از امکاناتی مثل صفحه نمایش، سیستم بدون برفک و کمپرسور اینورتر استفاده شده است.

بررسی یخچال جی پلاس

این یخچال 28 فوتی چهار درب، صفحه مشکی از نوع گلس دارد که بر روی آن یک روکش درب شیشه‌ای قرار گرفته است. در این یخچال از سیستم گردش هوای تازه استفاده شده تا دمای کلی یخچال را در همه نقاط یکسان سازی کند. وجود یخساز اتوماتیک کمک می‌کند تا آبی گوارا در اختیار شما باشد. اگر درب یخچال فریزر باز بماند، پس از یک دقیقه آلارم هشدار فعال می‌شود تا نسبت به بستن درب‌ها و جلوگیری از مصرف انرژی اقدام کنید. با خرید اقساطی یخچال جی پلاس یک محصول شیک و مدرن داشته باشید!

باید بگوییم که در این یخچال از قفل کودک نیز استفاده شده است. با توجه به این امکان می‌توانید تنظیمات یخچال را غیرفعال و قفل کنید تا کودکان آن را تغییر ندهند. 

طبقات یخچال از بهترین اجناس با با بالاترین کیفیت و مقاومت ساخته شده است. شیشه‌های حرارت دیده نسبت به شوک‌های حرارتی، ضربه و حجم زیاد مقاومت می‌کنند. صدای موتور هم به قدری کم است که شنیده نمی‌شود. 42 دسیبل صدا، هیچ آزاری را برای شما ایجاد نمی‌کند. با خرید قسطی یخچال جی پلاس کیفیت را در کنار طراحی مناسب تجربه کنید!

اگر دما در محفظه فریزر از حد مشخص شده و آستانه بیشتر شود، یک هشدار به شما داده می‌شود تا مشکل را چک کنید و اگر کمتر از منفی 12 درجه شود با سیستم چشمک زن به شما هشدار می‌دهد. یخچال دارای 3 طبقه و 2 کشوی مخصوص می‌باشد و فریزر نیز 4 کشو دارد. دو عاملی که این یخچال را پرفروش کرده است مربوط به جلوه آیینه این یخچال و باز شدنش به وسیله چهار درب می‌باشد. 

آپشن‌های خاص یخچال‌های جی پلاس  

این یخچال دارای یک دستگیره مخفی است. علاوه بر این یک محفظه مخصوص برای نگه داشتن مواد غذایی تازه دارد، همچنین امکان سرمایش و انجماد سریع در این یخچال فریزر فراهم شده است. با خرید اقساطی یخچال جی پلاس فضای کافی برای غذاهایی لذیذ داشته باشید!

یکی از جالب‌ترین جلوه‌های این یخچال، محافظ صفحه نمایش می‌باشد اگر به مدت 30 ثانیه از نمایشگر استفاده نکنید به حالت محافظ فرو می‌رود تا انرژی کمتری مصرف شود. 

در این یخچال از یک ویژگی خاص دیگر نیز برخوردارید. اگر قصد سفر داشته باشید، می‌توانید از حالت تعطیلات استفاده کنید تا از برق و انرژی کمتری استفاده شود و سیستم خنک کننده فعالیت کمتری داشته باشد. زیرا دیگر کسی در منزل نیست تا درب‌ها را باز و بسته کند و انرژی به بیرون منتقل شود. با خرید اقساطی یخچال جی پلاس در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید!

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی محصولات جی پلاس

برای تهیه یکی از بهترین تولیدات داخلی که تحت لیسانس کره جنوبی در دست به تولید می‌زند، می‌توانید این یخچال فوق‌العاده را خریداری نمایید. برای این کار لازم است تا به قسطی کلاب مراجعه کنید و از خدمات این فروشگاه برای دریافت وام و خرید اقساطی لوازم خانگی بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی با سفته
اگر قصد خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس

خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس
برند جی پلاس با ارائه بهترین محصولات خانگی توجه همه ایرانیان را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس با ...