خرید اقساطی یخچال دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/1/29 20:10:08

انتخاب یک یخچال خوب و باکیفیت تصمیم بسیاری مهمی برای هر فرد می‌باشد. برند دیپوینت به تازگی تبلیغات گسترده‌ای در تلویزیون داشته است، بنابراین اگر قصد خرید اقساطی یخچال دیپوینت را دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی یخچال دیپوینت


یخچال فریزر دیپوینت مدل مكس

یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت با مشخصات بی‌نظیری روانه بازار شده است. این یخچال فریزر دوقلو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و سفید چرمی تولید شده است و در رده مصرف انرژی A قرار دارد. دارای موتور کمپرسور اینورتر با سی ماه گارانتی است. کمپرسورهای اینورتر، لرزش ندارند و صدای کمی تولید می‌کنند، همچنین مصرف برق آنها کمتر است و ماندگاری بالاتری دارند. این موتورها به یکی از بهترین موتورهای موجود در دنیا تبدیل شده‌اند.

در این دستگاه یخچال فریزر، از یک کنترل پنل لمسی LED نیز برخوردارید. این یخچال فریزر دارای یک محفظه انجماد و سرمایش سریع است. به علاوه، سیستم کنترل هوشمند هوای دیجیتال در این دستگاه کمک می‌کند تا دمای یکسانی در سرتاسر یخچال برقرار بماند تا مواد غذایی ماندگاری بالاتری داشته باشند. قابلیت خرید قسطی یخچال دیپوینت در قسطی كلاب فراهم شده است.

این یخچال فریزر دارای قفل کودک است و بنابراین نسبت به تغییر تنظیمات توسط کودکان و افراد کنجکاو شما را آسوده می‌سازد! علاوه بر این كه دارای یخساز اتوماتیک است. در كنار این امكانات از قابلیت عملکرد اکو در مصرف بهینه انرژی برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده در این یخچال قابلیت نوفراست یا بدون برفک است. با خرید اقساطی یخچال دیپوینت یک یخچال با عملكرد بهینه داشته باشید!

ظرفیت یخچال 330 لیتر و فریزر 271 لیتر می‌باشد و گنجایش کلی دستگاه 601 لیتر است. یخچال دارای ارتفاعی برابر 1800 میلی‌متر، عمقی معادل 630 میلی‌متر و پهنایی برابر 600 میلی‌متر دارد. یخچال دیپوینت چهار طبقه و پنج طبقه درب‌دار است، همچنین از دو کشور نیز برخوردار است. در حالی که فریزر نیز 5 كشو و دو طبقه دارد. با خرید اقساطی یخچال دیپوینت یک دستگاه با ظرفیت بالا داشته باشید!

ویژگی‌های استثنایی یخچال دیپوینت

درون این یخچال یک لامپ روشنایی وجود دارد که در تاریکی شب کمک می‌کند تا نسبت به مشاهده مواد غذایی داخل توانا باشید. این یخچال دارای یک آبسردکن مناسب است و بنابراین شما را از نوشیدن یک لیوان آب سرد در هوای گرم برخوردار می‌سازد. 

اگر درب یخچال را به مدت چند دقیقه باز نگه دارید، سیستم هشدار در، به شما آلارمی صوتی می‌دهد تا نسبت به بستن درب و جلوگیری از هدر رفتن انرژی اقدام فرمایید. با خرید قسطی یخچال دیپوینت همیشه یک لیوان آب گوارا بنوشید!

در این یخچال از سیستم عیب یاب هوشمند نیز برخوردار می‌باشید، بنابراین به راحتی می‌توانید خطاهای کوچک دستگاه خود را شناسایی کنید و از طریق راهنمایی‌هایی که به هوشمند گوشی هوشمند شما ارسال می‌شود، نسبت به رفع آنها اقدام فرمایید.

خدمات پس از فروش دیپوینت

در صورتی که نیاز به تعویض قطعه و یا حضور تکنسین وجود داشته باشد نیز می‌توانید با نزدیکترین مرکز ممکن تماس حاصل کنید، بنابراین سیستم عیب یاب هوشمند در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی به عمل می‌آورد. با خرید اقساطی یخچال دیپوینت در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی نمایید!

• داشتن طراحی زیبا و دلپسند

• وجود کنترل پنل لمسی ال ای دی

• داشتن سیستم اتوماتیک و هوشمند ذوب برفک یا نوفراست

• داشتن گردش هوای فن دار و اجباری در داخل یخچال

• وجود حالت‌های انجماد و سرمایش سریع

• داشتن سیستم کنترلی هوشمند برای تنظیم دمای فریزر و یخچال

• مجهز بودن به سیستم قفل کودک

• داشتن مخزن متصل به آب شهری و یخساز اتوماتیک مجهز

• مصرف پایین انرژی و برچسب A

• کمپرسور اینورتر قدرتمند با 30 ماه گارانتی

• داشتن عملکرد اکو که در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی به عمل می‌آورد.

پیشنهاد خرید یخچال فریزر دیپوینت مدل مكس

برای داشتن این یخچال زیبا و با کیفیت می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی در این فروشگاه برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در این فروشگاه اقدام به گرفتن وام از لیزینگ در سایت قسطی کلاب نمایید و اقساط خود را پرداخت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال دیپوینت از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون اسنوا قسطی

خرید تلویزیون اسنوا قسطی
امروزه به علت تولید و عرضه انواع مدل های تلویزیون، گزینه های بسیاری برای خرید این محصول در اختیار خریداران قرار دارد. خرید تلویزیون اسنوا ...

خرید نقدی تلویزیون سامسونگ 2019

خرید نقدی تلویزیون سامسونگ 2019
برند سامسونگ بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ 2019 به بخش ...