یخچال اقساطی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:20:52

برند اسنوا برندی استثنایی و موفق در ایران می‌باشد. برای خرید یخچال اقساطی اسنوا به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


یخچال اقساطی اسنوا


مشخصات یخچال اسنوا

اسنوا، یکی از برندهای معتبر لوازم خانگی در ایران است و همواره سعی دارد محصولات خود را با تکنولوژی روز دنیا همگام کند. یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب برند اسنوا، یخچال فریزر است که در مدل‌های مختلف و مشخصات بروز در بازار موجود است.

یخچال فریزر اسنوا در مدل‌های، ساید بای ساید، فریزر بالا، فریزر پایین، فریزر دوقلو و فریزر تک تولید می‌شود. هر کدام از مدل‌های یخچال فریزر اسنوا دارای امکانات هوشمند و کیفیت بالا می‌باشند. همه افراد متناسب با سلیقه و بودجه خود می‌توانند یخچال فریزر با کیفیت اسنوا را خریداری کنند. هر کدام از مدل‌های یخچال فریزر اسنوا را می‌توانید به صورت خرید یخچال قسطی اسنوا برای منزل و محیط کار خود تهیه کنید.

از ویژگی‌های یخچال فریزر اسنوا، می‌توان به طراحی هوشمند آن اشاره کرد یخچال‌های این برند دارای فضای داخلی زیادی هستند، ولی اندازه ظاهری آنها طوری طراحی شده که فضای کمتری را اشغال می‌کنند. از ویژگی‌های اصلی یخچال فریزرهای اسنوا می‌توان به گنجایش بالا، موتور کمپرسور، سیستم سرمایشی هوشمند و دسترسی راحت به مواد غذایی اشاره کرد. 

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا

این مدل از یخچال فریزر اسنوا دارای موتور کمپرسور با 124 ماه ضمانت است. موتورهای نسل جدید یخچال‌های اسنوا از نوع کم مصرف و کم صدا هستند. این مدل از یخچال فریزر فضای زیادی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. خرید یخچال اقساطی اسنوا این امکان را به شما می‌دهد تا یخچالی مدرن را قسطی بخرید.

یخچال فریزر دو قلو اسنوا

این سری از یخچال فریزر اسنوا از هم جدا بوده و حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر است. اسنوا با بهره گیری از سیستم ضد برفک در یخچال فریزرهای خود میزان مصرف آن‌ها را به شدت کاهش داده است. برای خرید اقساطی یخچال اسنوا کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید و خرید یخچال قسطی اسنوا مطمئنی را تجربه کنید. 

یخچال فریزر تک درب اسنوا

این مدل از یخچال فریزر اسنوا در دو مدل خانگی و کوچک طراحی و تولید شده است. یخچال فریزرهای اسنوا دارای فضاهای مشخص برای مواد غذایی مختلف هستند و این امر باعث می‌شود تا درب یخچال در مدت کوتاهی باز بماند و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. در یخچال فریزرهای تک درب با استفاده از فناوری‌های مدرن سعی شده است ارزش غذایی مواد داخل یخچال حفظ شود. 

یخچال فریزر بالا یا فریزر پایین

این مدل از یخچال فریزر اسنوا دارای ویژگی و مشخصات مشابه است و تنها تفاوت در قرارگیری فریزر است. گردش هوای یکنواخت در یخچال‌های اسنوا باعث کاهش میزان مصرف می‌شود. وجود موتورهای اینورتر کمپرسور تا حد زیادی صدای یخچال را کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول وجود آب سرد کن و یخساز نیمه اتوماتیک است. یخچال فریزرهای فریزر بالا و فریزر پایین دارای مانیتور تنظیم دما هستند و شما می‌توانید دمای داخلی یخچال را از این طریق مشاهده کنید. برای خرید یخچال اقساطی اسنوا می‌توانید از شرایط ویژه سایت قسطی کلاب بهره مند شوید. 

خرید یخچال قسطی اسنوا از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک سایت معتبر در زمینه فروش لوازم خانگی و لوازم هوشمند است این سایت نشانه الکترونیکی دارد. نشانه الکترونیکی، خریداران را از معتبر بودن سایت مطمئن می‌سازد. در سایت قسطی کلاب لوازم و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قسطی کلاب، شرایط فروش اقساطی 36 ماهه یخچال اسنوا را برای مشتریان خود فراهم آورده است و خریداران محترم با وارد شدن به سایت قسطی کلاب می‌توانند با شرایط آن بیشتر آشنا شوند. قیمت یخچال اسنوا در مدل‌های مختلف در سایت قسطی کلاب درج شده است.

با وارد شدن به سایت قسطی کلاب و ثبت نام در صفحه مجازی آن می‌توانید محصول مدنظر خود را پیدا کرده و از قیمت و جزئیات آن با خبر شوید. برای خرید محصولات با کیفیت سایت قسطی کلاب کافی است محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و آن محصول را بصورت نقدی و یا اقساطی تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید یخچال اقساطی اسنوا با قیمتی عالی به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال‌فریزر هیمالیا

خرید اقساطی یخچال‌فریزر هیمالیا
برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق است که شهرت بالایی دارد. برای خرید اقساطی یخچال‌فریزر هیمالیا به بخش یخچال فریزر در دسته...

جشنواره لوازم خانگی ال جی

جشنواره لوازم خانگی ال جی
برندهای معتبر مانند ال جی سامسونگ و برخی از برندهای مختلف در بعضی از روزهای سال و فصل ها جشنواره برگزار می کنند که روی برخی از محصولات..