خرید اقساطی پوکو x3

تاریخ انتشار:
1403/3/2 02:11:02

کمپانی شیائومی محصولات بی‌نظیری را طراحی و تولید کرده است. یکی از بهترین محصولات این شرکت تلفن همراه می‌باشد. برای خرید اقساطی پوکو x3 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی پوکو x3


گوشی poco X3

وابستگی زیاد انسان امروز به گوشی‌های هوشمند باعث شده تا کمپانی‌های متعددی اقدام به تولید انواع متنوعی از گوشی‌ها کنند. یکی از شرکت‌های تولید کننده مهم کالای دیجیتال، شرکت شیائومی است که در کشور چین فعالیت می‌کند. محصولات شیائومی خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و یکی از مدل‌های پر طرفدار موجود در بازارهای ایران مدل poco X3 است.

با توجه به قیمت بالای این مدل گوشی، خرید اقساطی پوکو x3 می‌تواند یک روش خرید آسان و مناسب برای همه باشد. شرایط سخت اقتصادی باعث شده تا هر کس نتواند به راحتی و به روش خرید نقدی محصولات مورد نیاز خود را تهیه نماید. از این رو مراکز خرید برای افزایش رفاه حال مشتریان خود، امکان خرید اقساطی را مهیا ساخته است.

خرید قسطی پوکو x3 به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ شرایط خرید قسطی برای هر فروشگاه متفاوت است و در برخی موارد این امکان فراهم شده است تا با روش‌های مختلفی افراد بتوانند کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. در نتیجه هر کس با توجه به شرایط و موقعیت خود می‌تواند یک فروشگاه متناسب انتخاب کند. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی پوکو x3 از سایت قسطی کلاب است.

مشخصات گوشی پوکو X3

محصولات شیائومی دارای زیر مجموعه‌های مختلفی بوده و پوکو نیز یکی از این زیر مجموعه‌ها است. گوشی‌های poco X3 در 22 سپتامبر سال 2020 روانه بازار شده‌اند.

هنگام خرید باید اطلاعات دقیقی از ویژگی‌ها و مزایای این مدل داشته باشید. از این رو در این بخش به ویژگی‌های اصلی این گوشی پرداخته می‌شود. این مدل دارای نمایشگر بسیار خوب هستند. فناوری صفحه نمایشگر این گوشی جذاب، IPS لمسی خازنی بوده و دارای 16 میلیون رنگ می‌باشد. نسبت میان صفحه نمایش به بدنه 6/84 درصد است. 

ابعاد صفحه نمایشگر گوشی poco X3 حدود 67/6 اینچ طراحی شده است. این نوع از گوشی‌ها قابلیت نصب دو سیم کارت را دارند. مشخصات حافظه داخلی این مدل از گوشی‌ها در سه حالت موجود است، که شامل موارد زیر می‌شود:

1- 64 گیگابایت حافظه داخلی و مقدار رم 6 گیگابایت

2- 128 گیگابایت حافظه داخلی و مقدار رم 6 گیگابایت

3- 128 گیگابایت حافظه داخلی و مقدار رم 8 گیگابایت

پردازنده مرکزی این گوشی‌ها هشت هسته‌ای است که دو هسته‌ 3/2 گیگاهرتز Kryo 470 Gold و شش هسته‌ 8/1 گیگاهرتز Kryo 470 Silver است. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی داشتن پوشش ضد آب است.

از مزیت دیگر گوشی پوکو X3 داشتن باتری‌های غیرقابل تعویض که ظرفیت آن 6000 میلی آمپر ساعت تعیین شده است. هنگام خرید قسطی پوکو x3 شاید برایتان جالب باشد که بدانید سرعت شارژ این گوشی 33 وات می‌باشد. 

شرایط خرید اقساطی پوکو x3 از سایت قسطی کلاب

امروزه با فراهم شدن روش‌های خرید آنلاین، خریدار می‌تواند به راحتی در هر کجا که هست، خرید خود را انجام داده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرد. با این شرایط دیگر دغدغه و مشکلات خریدهای حضوری به حداقل رسیده است. برای افزایش رضایت مشتریان شرایط خرید نیز آسان‌تر شده و امکان خرید قسطی پوکو x3 نیز فراهم شده است. 

سایت قسطی کلاب از پیشتازان عرصه فروش اقساطی کالا می‌باشد و برای مشتریان خود شرایطی مهیا نموده تا هر کس با توجه به موقعیت کاری و مالی که دارد، راحت‌ترین روش خرید قسطی را برای خود انتخاب نماید. ایجاد بستر فروش قسطی گوشی شیائومی باعث شده تا هر کس با هر توان مالی بتواند گوشی مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نماید. برای این منظور سایت قسطی کلاب سه راه کلی را برای خریداران معرفی می‌نماید که شامل موارد زیر می‌گردد:

الف) دریافت وام از طریق لیزینگ پارسیان

ب) دریافت وام از طریق لیزینگ صنعت و معدن

ج) دریافت وام از طریق بای چک

هر خریدار باید تمامی شرایط و ضوابط دریافت وام‌ها را به صورت کامل در سایت مطالعه نماید. سپس با توجه به شرایطی که دارد یکی از آنها را انتخاب نموده و خرید خود را انجام دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن

خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن
هارد اکسترنال وسیله‌ای برای نگه داری اطلاعات و فایل‌های مهم و اساسی شما است. شما می‌توانید خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن از بخش کالای دیجیتال...

فروش موبایل سامسونگ قسطی

فروش موبایل سامسونگ قسطی
فروش موبایل سامسونگ قسطی یکی از انواع فروش هایی است که با استفاده از سیستم اقساطی صورت می گیرد. سیستم فروش اقساطی به گونه ای است که شما باید...