خرید قسطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/24 20:56:49

در روزهای گرم تابستان خرید یک کولرگازی باکیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای خرید قسطی کولر گازی جی پلاس به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب


معرفی کولرگازی جی پلاس

خرید قسطی کولر گازی جی پلاس در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید کولرگازی است. بیش از یک قرن است که مردم از تجهیزات تهویه کننده‌ هوا در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند. امروزه گرمای هوا باعث شده استفاده از تجهیزات سرمایشی در فصول گرم سال در هر مکان اعم از منزل، محل کار، ساختمان‌های تجاری، بیمارستان‌ها، سالن‌های ورزشی، مساجد یک ضرورت باشد. در بسیاری از مناطق از جمله مناطقی که آب و هوای شرجی دارند استفاده از کولرهای آبی امکان پذیر نیست. در این نواحی استفاده از کولر گازی انتخاب بسیار بهتری است. 

کولرگازی برای تهویه‌ هوا از سیستم تبرید تراکمی استفاده می‌کند. به زبان ساده می‌توان گفت این سیکل جریان گرما را از اتاق خارج کرده و به سمت بیرون اتاق هدایت می‌کند. کولرهای گازی متشکل از چهار بخش عمده‌ کمپرسور، کندانسور، اوپراتور و شیر انبساط می‌باشند. در این مطلب به خرید قسطی کولرگازی جی پلاس می‌پردازیم.

وظیفه‌ اصلی کولرهای گازی خنک کردن هوای داخل ساختمان طی فرایند تبخیر مایع مبرد در داخل اوپراتور کولر می‌باشد. به طور کلی کولر گازی با استفاده از انرژی الکتریکی و تبدیل آن به سرما وظیفه‌ خنک کردن مکان را به خوبی انجام می‌دهد. در نتیجه برخلاف تصور بسیاری از افراد کولر گازی با استفاده از برق محیط را خنک می‌کند نه گاز! کولرهای گازی در دو دسته‌ کلی یکپارچه و دو تکه جای می‌گیرند. مدل‌های هر دو دسته‌بندی بسیار متنوع است و هر یک کاربردهای ویژه‌ی خود را دارا می‌باشد. شرکت گلدیران از سال 98 در ایران اقدام به تولید لوازم خانگی جی پلاس به عنوان جایگزین اجناس ال جی نمود. کولرهای گازی جی پلاس در دو مدل ایستاده و دیواری تولید و عرضه می‌شود. هر دو مدل کولرگازی برند جی پلاس در دو نوع اینورتر و معمولی طراحی و عرضه می‌گردد. 

بررسی مزایای خرید قسطی کولر گازی جی پلاس

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس مزایای فراوانی برای کاربران فراهم می‌کند. کولر گازی جی پلاس امکانات بی نظیری دارد. از جمله: برخورداری از موتور اینورتر، مجهز بودن به حسگرهای  هوشمند، امکان پرتاب یکنواخت و چهار جهته‌ باد، برخورداری از نمایشگر، مجهز به حالت توربو، برخورداری از سطح انرژی A تکنولوژی اینورتر با تنظیم فعالیت موتور کولر سبب کنترل دور موتور شده و از خاموش شدن آن پیشگیری می‌کند. 

بدین ترتیب استفاده از اینورتر سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌گردد. تعبیه‌ حسگرهای هوشمند سبب تشخیص دمای محیط توسط دستگاه و در نتیجه کاهش مصرف انرژی می‌گردد. امکان دیگری که خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس برای کاربران مهیا می‌کند امکان پرتاب هوا در چهار جهت می‌باشد. این قابلیت سبب یکنواختی فرایند سرمایش داخل اتاق می‌شود.

نمایشگر به کار رفته در کولرگازی جی پلاس برای شخصی سازی تنظیمات و مشاهده ارورها کاربرد دارد. از دیگر امکانات کم نظیر کولرگازی جی پلاس بهره‌مندی از فناوری توربو می‌باشد. این آپشن در مواقعی که می‌خواهید به سرعت هوای محیط را خنک کنید به کارتان می‌آید. برخورداری از سطح انرژی A بدون شک یکی از بهترین امتیازات خرید قسطی کولر گازی جی پلاس می‌باشد. زیرا محصولاتی که این سطح انرژی را دارند بازدهی بالاتری دارند و با کاهش مصرف انرژی سبب کمک به محیط زیست می‌شوند.

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس علاوه بر امکانات اشاره شده مزایای بسیاری دارد. از جمله اینکه این دستگاه سبک بوده و به علت ابعاد کوچکش نصب و راه اندازی ساده تری دارد. درون دستگاه از فیلترهای مختلفی همچون فیلتر ضد آلرژی و فیلتر پلاسما استفاده شده است. همچنین در کولرهای گازی جی پلاس از تایمر استفاده شده تا کاربران بتوانند زمان فعالیت دستگاه را مطابق با نیاز خود تنظیم کنند. 

خرید اقساطی لوازم خانگی 

فروش قسطی لوازم خانگی امروزه یکی از سرویس‌های بسیار مطلوب مشتریان است. بسیاری از افرادی که قصد خرید لوازم خانگی را دارند به دنبال فروشگاهی هستند که اجناس خود را به صورت قسطی به فروش برساند. فروشگاه قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که این امکان فوق‌العاده را به مشتریان خود می‌دهد. لوازم خانگی، موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، لوازم ورزشی، کالاهای بهداشتی در این سایت به فروش می‌رسد. شما می‌توانید اجناس گوناگون معتبرترین برندهای داخلی و خارجی را  از این سایت به صورت نقدی و یا قسطی تهیه کنید. این سایت برای اقشار گوناگون طرح‌های متنوعی در نظر گرفته است و همین موضوع سبب رضایت خاطر مشتریان قسطی کلاب شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن
برند ایکس ویژن محصولات متنوع و کاملی دارد. تلویزیون‌های ایکس ویژن با بهترین فناوری روز دنیا ساخته شده‌اند و بسیار پرفروش می‌باشند. برای ...

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی
ال جی برندی معتبر و شناخته شده در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...