خرید اقساطی گوشی آیفون با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/15 21:41:32

کمپانی اپل دارای محصولات متنوع و گوناگونی است که در این مقاله قصد داریم دو مدل از پرفروش‌ترین موبایل‌های برند اپل را با یکدیگر مقایسه کنیم. برای خرید اقساطی گوشی آیفون با حکمت کارت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون با حکمت کارت


مقایسه آیفون 12 با آیفون 11

در این مقاله قصد داریم تا دو گوشی برتر اپل یعنی آیفون 12 و آیفون 11 را با هم مقایسه کنیم و ببینیم آیا این ارزش را دارد تا گوشی جدید را جایگزین مدل قبلی خود کنیم؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا جزئیات بیشتری را بیان نماییم. قابلیت خرید قسطی گوشی آیفون با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

در اکتبر 2020 میلادی آیفون جدید اپل معرفی و چند روز بعد به بازار جهانی عرضه شد. چهار نوع آیفون مختلف با نام‌های آیفون 12 معمولی، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرومکس پیش فروش شدند تا کارایی و بهبود خود را به کاربران نشان دهند. با یک بررسی دقیق به تفاوت‌های بین محصولات جدید نسبت به محصولات ارائه شده در سال گذشته می‌پردازیم.

تفاوت در صفحه نمایش دو آیفون

شاید نخستین چیزی که در نگاه اول توجه ما را به خود جلب می‌کند، تمایز بین نمایشگر این دو گوشی باشد. سایز صفحه هر دو گوشی یکسان است. در آیفون جدید با یک ارتقای تکنولوژی در جایگزینی پنل OLED با LCD مواجه هستید. روشنایی این نمایشگر نسبت به قبل دو برابر شده و از 625 نیت به 1200 نیت رسیده است. علاوه بر این که قابلیت‌هایی مثل HLG ،HDR10+ و دالبی ویژن هم در آن وجود دارد. بر روی نمایشگر یک محافظ سرامیکی قرار گرفته است.

تفاوت دو آیفون در دوربین‌‌ها

شاید در ظاهر امر، متوجه تفاوت بین این دو دستگاه نباشید، ولی در آیفون جدید از نظر عملکردی تغییرات زیادی صورت گرفته است. آیفون 12 از یک لنز با دیافراگم بزرگتر برخوردار است و دوربین گسترده با یک سنسور هفت جزئی همراه شده که در سلفی جدید هم مود شب افزوده شده است. با خرید قسطی گوشی آیفون با حکمت کارت در شب هم سلفی‌های زیبا بگیرید!

مقایسه قدرت عملکرد در پردازنده‌ها

مهم‌ترین قسمت در هر کالای دیجیتال مربوط به پردازنده می‌باشد. تراشه مدرن و جدید A14 Bionic از سرعت بالایی برخوردار می‌باشد، همچنین اپل ادعا دارد که این تراشه تا پنجاه درصد از مدرن‌ترین اسمارتفون‌های اندرویدی، قدرتمندتر است. 

با به کارگیری فناوری 5G سرعت بالا قابلیت بیشتری می‌یابد. از طرفی وجود حالت هوشمند Smart Data Mode در این آیفون کمک می‌کند تا عمر مفید باتری بهوده از بین نرود و در صورت نیاز 5G به LTE تغییر وضعیت دهد. با خرید اقساطی گوشی آیفون با حکمت کارت به سرعت دریافت کنید!

مقایسه رم و حافظه در آیفون 11 و 12

رم موجود در آیفون 11 با ظرفیت 4 گیگابایت ساخته شده و اکنون آیفون جدید با یک رم 6 گیگابایتی تولید شده است. حافظه‌ و ذخیره سازی دیگر با ظرفیت 64 ارائه نمی‌شود و حافظه تا ظرفیت 512 در نسخه برتر تولید خواهد شد. با خرید اقساطی گوشی آیفون با حکمت کارت سرعت بهتری را تجربه کنید!

مقایسه باتری در آیفون 11 و 12

در آیفون قبلی از یک شارژر معمولی ستفاده شده بود در صورتی که در آیفون جدید از یک قابلیت مناسب در شارژ بی‌سیم مگسیف برخوردارید که در آیفون 11 وجود نداشت. مالکین آیفون جدید می‌توانند از قابلیت شارژر بی‌سیم Qi استفاده کنند که یک شارژ بدون سیم 5.7 واتی است.

در صورت استفاده از شارژر مخصوص مگسیف شرایط از قبل هم بهتر می‌شود و گوشی با سرعت 15 وات شارژ می‌شود. متاسفانه این شارژر از محصولات جدید این کمپانی حذف شده است. 

در این خصوص، اپل مسائل محیط زیستی را بهانه می‌کند. جالب این است که آیفون 11 قیمتی بالاتر از آیفون 12 دارد و این اختلاف قیمت در حدود 100 دلار است. با خرید اقساطی گوشی آیفون با حکمت کارت مدرن و به روز باشید!

پیشنهاد استثنایی خرید اپل آیفون 12

اگر شما هم از علاقه‌مندان به خرید جدیدترین و مدرن‌ترین گوشی‌های روز دنیا هستید، می‌توانید اپل آیفون جدید را امتحان کنید. آیفون 12 در نمایشگر، دوربین‌ها، پردازنده و حافظه ارتقا داشته است. برای خرید این کالا به قسطی کلاب مراجعه نمایید تا از خدمات خرید گوشی قسطی در تهران برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی آیفون با حکمت کارت از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی note 8 pro شیائومی

خرید قسطی note 8 pro شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که برای جذب مشتریان خود محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی ارزان را به فروش می‌رساند. برای...

خرید اقساطی گوشی a11

خرید اقساطی گوشی a11
اگر به دنبال خرید یک گوشی میانرده و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a11 از بخش...