خرید اقساطی Redmi Note 11se

تاریخ انتشار:
1403/2/10 06:07:55

شرکت شیائومی یکی از برترین برندهای چینی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی Redmi Note 11se به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی Redmi Note 11se


مشخصات گوشی redmi note 11 se

شرکت شیائومی امروزه جزو بزرگترین تولید کنندگان تلفن همراه و گجت‌های تکنولوژی است. این شرکت با تولید گوشی‌های با کیفیت و با قیمت مناسب، یکی از بزرگترین تامین کنندگان تلفن همراه و گوشی در ایران و جهان است. امروزه با توجه به گران بودن دیگر برندها و کیفیت مناسب تولیدات شرکت شیائومی، محصولات این برند می‌تواند انتخاب مناسبی برای خریداران باشد. یکی از گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت گوشی Redmi Note11 se است که اخیرا به بازار تلفن همراه جهان و ایران عرضه شده است. خرید قسطی Redmi Note 11se می‌تواند گزینه بهینه و خوبی برای خریداران گوشی و خرید قسطی تلفن همراه باشد.

قیمت گوشی redmi note 11 se

گوشی Redmi Note11 se یکی از جدیدترین تولیدات شرکت شیائومی می‌باشد که در سی و یک ماه می 2022 به بازار عرضه شد. سری Redmi که جزو سری میان رده این شرکت است مدت‌ها است توانسته محصولات رضایت بخش و با کیفیتی برای مصرف کنندگان باشد. گوشی Redmi Note11 se جزو تولیدات همین رده از گوشی‌های شرکت شیائومی است. 

طراحی ظاهری این گوشی نیز شبیه به دیگر گوشی‌های این سری است و مورد پسند کاربران واقع شده است. گوشی‌های میان رده سری Redmi از قیمت مناسبی برخوردارند. همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی امروزه ایران و بازار تلفن همراه، خرید قسطی یکی از راه‌های تهیه تلفن همراه است. با توجه به ویژگی‌های این مدل گوشی، خرید اقساطی Redmi Note 11se می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران و خریداران باشد.

بررسی گوشی redmi note 11se

گوشی Redmi Note 11 se دارای یک صفحه نمایش با ابعاد 6.5 اینچ است و در نمای روبرو، صفحه نمایش این گوشی از طراحی ناچ اینفینیتی O مشاهده می‌شود. در بریدگی دایره شکل ناچ نیز دوربین سلفی این گوشی قرار گرفته است. به دلیل وجود حاشیه‌های نسبتا کم نمایش روبرویی این صفحه نمایش به دلیل وجود حاشیه‌های نسبتا کم نمایش روبرویی این صفحه نمایش 83.7 درصد است. گوشی Redmi Note11 se نیز از طراحی ناچ O شکل بهره برده است. برای خرید قسطی Redmi Note 11se به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر گوشی Redmi Note11 se دارای 1080×2400 پیکسل رزولوشن که نوع پیکسل‌های این نمایشگر IPS است که توانایی نمایش 405 پیکسل در هر اینچ را داراست. قابلیت قدرتمند دیگر این صفحه نمایش بی‌تردید نرخ به روزسانی 90 هرتزی آن است. چنین سرعت به روزرسانی‌ای نمایانگر قدرت صفحه نمایش روان و بدون لگ است. 

همچنین این کیفیت باعث می‌شود تا بدون مشکل بازی‌ها و ویدیو‌های با کیفیت نسبت به صفحات نمایشی 60 هرتزی بهتر اجرا شود. دیگر ویژگی مناسب نمایشگر گوشی Redmi Note11 se 400 نیت(شمع در مربع) روشنایی است که باعث خوانایی و وضوح مناسب آیکون‌های گوشی می‌شود. این قابلیت‌ها سبب می‌شود گوشی Redmi Note11 se انتخاب خوبی برای خرید قسطی تلفن همراه باشد.

مشخصات دوربین گوشی شیائومی

دوربین اصلی گوشی Redmi Note11 se دارای سنسور 48 مگاپیکسل است که با توجه به قیمت و مدل گوشی کیفیتی راضی کننده دارد. خروجی تصاویر این دوربین دارای جزییات و کنتراست مناسب و با کیفیت است. دریچه دیافراگم f/1.8 گوشی Redmi Note11 se باعث می‌شود تا در شب نیز در کنار night mood بتوان عکس‌هایی با نور مناسب و نویز کم و با کیفیت گرفت. 

شرکت شیائومی کیفیت فیلمبرداری با این دوربین را تا حداکثر 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه تعبیه کرده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد که در روز کیفیت قابل قبولی را در ثبت تصاویر دارد و با توجه به این رنج قیمتی می‌توان کیفیت دوربین‌های گوشی Redmi Note11 se را خوب و قابل قبول توصیف کرد. با توجه به رنج قیمتی می‌توان کیفیت دوربین‌های گوشی Redmi Note11 se را قابل قبول توصیف کرد.

خرید اقساطی Redmi Note 11se از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

با توجه به بررسی مهمترین ویژگی‌های گوشی Redmi Note11 se می‌توان خرید قسطی Redmi Note 11se انتخابی مناسب برای مصرف کنندگان قلمداد کرد. شما متقاضیان و مصرف کنندگان به دنبال محلی برای فروش قسطی این برند هستید که سایت قسطی کلاب در کنار شماست. قسطی کلاب یک فروشگاه معتبر و تضمین شده برای خرید قسطی گوشی Redmi Note11 se است. 

شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا غیر حضوری به قسطی کلاب از شرایط خرید قسطی گوشی Redmi Note11 se مطلع و بهره مند شوید یا حتی به طور نقدی نیز خرید خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید اقساطی Redmi Note 11se به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون وی مودا

هدفون وی مودا
خرید یک هدفون باکیفیت و زیبا کار بسیار آسانی است اگرچه انتخاب شما برند وی مودا باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا به بخش...

خرید اقساطی ایفون 14 با چک

خرید اقساطی ایفون 14 با چک
گوشی آیفون 14 جز برترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت اپل می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای...