خرید قسطی ps4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/1/30 20:13:54

کنسول‌‍‌های بازی سونی بسیار جذاب و قدرتمند طراحی شده است. برای خرید قسطی ps4 پرو به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ps4 پرو


مقایسه ps4 و ایکس باکس سری ایکس

دو کنسول قدرتمند پلی استیشن و ایکس باکس رقبای جهانی یکدیگر هستند که هر ساله تلاش می‌کنند تا سهم فروش بازار را از دست یکدیگر گرفته و تصاحب کنند. سونی و مایکروسافت نقشه می‌کشند تا بتوانند با عرضه کنسول‌های رقابتی، سهم فروش خود را در بازار بیشتر از قبل سازند.

ps4 و ایکس باکس سری ایکس دو محصول پرفروش این دو کمپانی است. در این بلاگ قصد داریم تا بررسی کنیم کدام یک از این دو کنسول، ارزش خرید بیشتری دارد و بر دیگری برتری خواهد داشت؟ با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم. قابلیت خرید قسطی ps4 پرو در قسطی کلاب فراهم شده است.

گرافیک تصویر، قدرت و سرعت پردازشگر

هر دو کنسول قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4k دارند. قدرت گرافیکی در ایکس باکس X کمی بهتر از ps4 می‌باشد. هر چند هر دو کنسول از پردازنده هشت هسته‌ای شرکت AMD برخوردار هستند، ولی در کنسول مایکروسافت، فرکانس پردازنده 2.3 گیگاهرتز نسبت به کنسول سونی با فرکانس پردازنده 2.1 گیگا هرتزی کمی بهتر است.

پردازنده گرافیکی کنسول آمریکایی با فرکانس 1.17 گیگاهرتزی و توان بالای 6 ترافلاپس عمل می‌کند، درحالی که کنسول ژاپنی با پردازنده گرافیکی 911 مگاهرتزی و توان 4.2 ترافلاپس کار می‌کند. پس تصاویر در ایکس باکس در حین بازی بهتر و سریع‌تر نمایش داده می‌شوند. با خرید اقساطی ps4 پرو سرعت و دقت را در بازی مقایسه کنید!

سرعت رم، حافظه و ظرفیت ذخیره سازی

از این نظر کمی مایکروسافت قوی‌تر عمل کرده است، ایکس باکس وان ایکس با داشتن یک ترابایت حافظه، دقیقا به اندازه حافظه پلی استیشن 4 پرو سونی، از 12 گیگابایت رم GDDR5 با پهنای باند 326 گیگابیت بر ثانیه اندکی بیشتر از کنسول ژاپنی با 8 گیگابایت رم GDDR5 و پهنای باند 216 گیگابیت بر ثانیه می‌باشد. با خرید قسطی ps4 پرو لذت بازی را تجربه کنید!

مقایسه در تنوع بازی‌‌ها

قابلیت تحسین برانگیز مایکروسافت این است که کاربران علاوه بر بازی‌های طراحی شده برای کنسول‌های ایکس باکس S و X بتوانند از بازی‌های نسل قبلی مثل کنسول Xbox 360 هم برخوردار شوند. اگر بخواهید از این قابلیت در کنسول سونی استفاده کنید باید هزینه زیادی پرداخت کنید. تنها امتیاز سونی داشتن بازی‌های منحصر به فرد می‌باشد. برخی از این بازی‌ها در ذیل بیان شده است:

• Horizon Zero Dawn

• Uncharted 4

• GT Sport

• God of War

بازی با استفاده از واقعیت مجازی

کنسول سونی با پشتیبانی از قابلیت واقعیت مجازی، بر رقیب خود پیشی گرفته است. عینک واقعیت مجازی سونی قابلیت هم‌گام شدن با تمامی دستگاه‌های پلی استیشن 4 را دارد و به همین دلیل، مورد استقبال قرار گرفته است. در کنسول Playstation 4 Pro شرایط کیفی بهتر می‌شود. با خرید اقساطی ps4 پرو قابلیت‌های جدیدی را تجربه کنید!

مقایسه دسته‌های بازی

یک دسته بازی خوب طراحی مناسبی دارد و دکمه‌های آن در مکان مناسبی قرار می‌گیرد. در قسمت سمت چپ کنسول شرکت مایکروسافت و در سمت آنالوگ دارای چرخش 360 درجه‌ای می‌باشد تا کارکردی آسان و دلپذیر را برای کاربر به ارمغان آورد، در حالیکه کنسول دوال شاک 4 شرکت سونی تا این اندازه مناسب نمی‌باشد.

سونی با همکاری شرکت Nacon، یک طراحی مشابه با مایکروسافت را اتخاذ کرده و بر روی دسته‌های بازی خود اسپیکر و تاچ پد را نیز افزوده است تا هیجان بازی بیشتر شود. با خرید قسطی ps4 پرو هیجان را امتحان کنید!

نتیجه گیری

اگرچه کمی خصوصیات نمایشگر و پردازنده گرافیکی کنسول قدرتمند آمریکایی بهتر است ولی کنسول ژاپنی نیز از قافله عقب نمانده و با اعمال واقعیت مجازی مشتریانی را از آن خود کرده است.

پیشنهاد ویژه خرید کنسول بازی از قسطی کلاب

برای داشتن یک سرگرمی مهیج و دلپذیر می توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. یک کنسول مایکروسافت یا سونی تهیه کنید و لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ps4 پرو از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسکوتر برقی

خرید قسطی اسکوتر برقی
خرید قسطی اسکوتر برقی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. انواع مدل‌های این وسیله بازی و سرگرمی را می‌توانید با مناسب ترین قیمت و بهترین ...

خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک

خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک
پلی استیشن 5 یکی از وسایل بازی دوست داشتنی برای کودکان و حتی بزرگسالان است. برای خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک به بخش کنسول بازی...